Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان با پیش بینی ورود بیش از ۲۰ هزار نفر از زائرین اربعین حسینی به استان، از آمادگی حداکثری در ارائه خدمات با کیفیت سلامت به آنان خبر داد.

 دکتر فریدون عبدالملکی در هشتمین جلسه ستاد تدابیر ویژه دارو و تجهیزات پزشکی که با حضور معاونین دانشگاه به همراه رؤسا و نمایندگان سایر ادارات مرتبط همراه بود، ضمن تبریک روزهای پزشک و داروساز، گفت: با توجه به میزبانی استان فرهنگی کردستان از زائرین اربعین حسینی، پیش بینی می شود بیش از ۲۰ هزار نفر از این عزیزان میهمان استان کردستان باشند که لازم است خدمات پزشکی، بهداشتی، فوریتی و دارویی کامل برای آنان مهیا و فراهم شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته، تمام امکانات، فضاها و تجهیزات مرتبط با سلامت در دانشگاه در جهت ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به زایرین گرانقدر بسیج شده و آمادگی حداکثری ایجاد شده است.

سرپرست دانشگاه با تقدیر از تلاش های دست اندرکاران معاونت غذا و دارو در اجرای موفق طرح دارویاری تاکید کرد: نتیجه تلاش های همه ما باید رفع کمبودهای دارویی و از بین بردن نگرانی های بیماران در خصوص تهیه دارو و تجهیزات پزشکی باشد.

سرپرست دانشگاه بر سامان دادن به تجهیزات و ملزومات پزشکی در کنار اجرای طرح دارویاری اشاره و ابراز کرد: لازم است با آموزش صنوف مرتبط با این قبیل تجهیزات، زمینه ثبت نام آنان در سامانه IMED (اداره کل تجهیزات پزشکی ایران) را فراهم و مشکلات را کاهش داد.

در پایان این جلسه، ضمن بیان نظرات و پیشنهادات توسط هر یک از حاضرین، تصمیمات متناسب با بهبود وضعیت اتخاذ شد.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۷۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرپرست شبکه بهداشت و درمان بوانات گفت: به مناسبت هفته سلامت ، بسیج جامعه پزشکی با حضور در روستای جوی سفید شهرستان بوانات به  ۲۰۰ بیمار خدمات پزشکی و پرستاری رایگان ارائه کردند.

حامد طباطبایی افزود: بیماران در زمینه های اطفال، قلب، داخلی، مشاوره روانپزشکی، مشاوره تغذیه، پرستاری و دارویی در این روستا ویزیت شدند.
وی بیان کرد: این اردو با همکاری فرمانداری و اداره های هلال احمر، آموزش و پرورش، دهیاری و شورای اسلامی روستای جوی سفید و مدرسه امام حسن مجتبی این روستا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴