Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدهادی قانع دوشنبه شب  به خبرنگاران گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵مبنی بر سقوط مردی از ارتفاع، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز ساعت ۱۱ و ۱۷ دقیقه ۳۱ مرداد ماه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۹  را به بلوار رحمت روانه کرد.

وی ادامه داد: بنا به اظهار آتش نشانان اعزامی، یکی از کارگران در یک ساختمان در حال ساخت مشغول کار بوده که ناگهان از بالای اسکلت فلزی این بنا و از ارتفاع ۸  متری به دلیل نداشتن تجهیزات ایمنی و ناایمن بودن محل به پایین سقوط کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اضافه کرد: آتش نشانان پس از اقدامات اولیه ، این کارگر ۶۰ ساله را به عوامل اورژانس تحویل دادند که پس از انجام معاینات، مرگ آنی این کارگر تایید شد.

 قانع با بیان اینکه آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل و دادن تذکرات ایمنی به مالک، محل حادثه را جهت بررسی آن تحویل عوامل انتظامی دادند،گفت: تمرکز بر ایمنی افرادی که کار در ارتفاع را انجام می دهند در اولویت اول قرار دارد زیرا تنها با یک اشتباه در ارتفاع می تواند منجر به یک آسیب جدی و مرگ آور شود.

وی در پایان تاکید کرد: رعایت نکات ایمنی برای کار در ارتفاع بسیار ضروری است، کارگران باید تجهیزات حفاظت شخصی مناسب را انتخاب کرده و تجهیزات خود را قبل از کار بررسی کنند.

برچسب‌ها آتش نشانی کارگر مرگ ناگهانی شیراز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی کارگر مرگ ناگهانی آتش نشانی کارگر مرگ ناگهانی شیراز آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۷۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: سقوط کمد در شهرستان قائمشهر موجب مرگ کودک ۷ ساله شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائمشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی مازندران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران اظهار داشت: حادثه غم انگیز در منزل مسکونی در  شهرستان قائمشهر رخ داد و پسر 7 ساله  خانواده که برای برداشتن اسباب بازی در کمد تلاش می‌کرد سقوط کمد باعث مرگ وی شد.

وی به خانواده‌ها توصیه کرد که اگر فرزندان خردسال در خانه دارند تلویزیون و مبلمان، قفسه کتاب و کمد را محکم به دیوار بچسبانند و وسایلی مانند اسباب‌ بازی‌ها و خوراکی ‌ها و کنترل دستگاه‌ها را در جایی که بچه ‌ها وسوسه می‌شوند بالا بروند تا به آنها برسند، نگهداری نکنند.

عباسی ادامه داد: اقلام سنگین ‌تر را بهتر است در قفسه‌ها و کشوهای پایین ‌تر نگهداری کنید تا احتمال واژگونی کمدها کاهش یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • گام پایانی کوهنورد بروجنی برای فتح قله لوتسه
  • یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد
  • سقوط کمد جان پسر بچه ۷ ساله را گرفت
  • سقوط کمد جان پسر ۷ ساله را گرفت
  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ (+عکس)
  • ◄ دوربین های آزادراه اصفهان شیراز ؛ چگونه تصادف های مرگبار را 85 درصد کاهش دهیم؟