Web Analytics Made Easy - Statcounter

اظهارنظر مبهم دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره نامزدهای انتخابات ریاست این نهاد باعث شکل‌گیری اخبار و حواشی بسیاری شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ در شرایطی که لحظه به لحظه به مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم و همه‌چیز در آسمان فوتبال ایران رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفته، آتش حواشی و اخبار داغ از وضعیت کاندیداهای نهایی انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال بیش‌تر گُر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این توسط کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال، ۳ نامزد به نام‌های مهدی تاج، سیدمیرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی با بررسی مدارک ثبت‌نامی به عنوان نامزدهای نهایی احراز کرسی ریاست فوتبال ایران معرفی شده بودند اما چند اتفاق باعث شده تا وضعیت یکی از این مدیران فوتبالی به شدت بغرنج شود و همه چیز را تحت تأثیر قرار بدهد.

مسائلی نظیر وجود نام این کاندیدا در لیست متخلفین پرونده جنجالی مجتمع فولاد مبارکه اصفهان و وجود پرونده باز قضایی پس از اعلام رأی نهایی پرونده عقد قرارداد ننگین با مارک ویلموتس توسط CAS، سبب شده تا مهدی تاج در آستانه عدم احراز صلاحیت قرار بگیرد؛ موضوعی که دبیرکل فدراسیون هم به آن پرداخت.

حسن کامرانی‌فر در این رابطه اظهار داشت: کمیته بدوی انتخابات در حال برررسی هستند و موضوعی که الان می‌توانم بگویم، این است که ۲ نفر تایید شده‌اند و نفر سوم هم منتظر هستیم ببینیم وضعیت‌شان چطور خواهد شد و اعلام خواهیم کرد. انتخابات به موقع و سر تاریخی که مشخص شده برگزار خواهد شد.

با این تفاسیر به‌نظر می‌رسد یک مدعی بزرگ تصدی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال از قطار رقابت پیاده شده و در صورت تأیید نهایی نظر مراجع ذی‌صلاح نظارتی توسط کمیته بدوی انتخابات، کارزار ۸ شهریورماه با رقابت ماجدی و محمدی برگزار خواهد شد و برنده این دوئل به اتاق ریاست طبقه چهارم ساختمان فدراسیون خواهد رسید.

بیش‌تر بخوانید؛

منع حضور افراد دارای پرونده باز قضایی در انتخابات فدراسیون فوتبال/ ورودِ تاج دامن وزیر را هم گرفت!   افزایش پیچیدگی انتخابات فدراسیون فوتبال با اظهارنظر رئیس‌جمهور/ لزوم برخورد با متخلفین پرونده جنجالی؛ از جمله مهدی تاج!

 

منبع: دانا

کلیدواژه: انتخابات فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا

دکتر هادی ابراهیمی مدیر کل صدا و سیمای مازندران با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما مقرر شد مناظره‌ها و فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات، همانند دور نخست در رسانه استانی پخش شود، گفت: ضبط مناظره‌ها و فیلم‌های تبلیغاتی ۴ نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ پایان یافت و پخش این برنامه‌ها از فردا پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود.

او افزود: ۳ مناظره انتخاباتی ۶۰ دقیقه‌ای با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و بومی محلی با شرکت این نامزد‌ها در صداوسیمای مازندران ضبط شده است که پخش آن از فردا آغاز می‌شود.

ابراهیمی با بیان اینکه هر مناظره تلویزیونی یک بار پخش و یک بار نیز بازپخش می‌شود، ادامه داد: نخستین مناظره انتخاباتی ساعت ۲۱:۳۰ پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه از سیمای مازندران پخش می‌شود.

مدیر کل صدا و سیمای مازندران گفت: مناظره‌های دوم و سوم انتخاباتی نیز به ترتیب در ساعت ۲۱:۳۰ روز‌های یک شنبه ۱۶ اردیبهشت و سه شنبه ۱۸ اردیبهشت پخش خواهد شد.

هادی ابراهیمی افزود: صدا و سیمای مازندران از هر کدام از ۴ نامزد راه یافته به دور دوم در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ یک ویدیوی ۲۰ دقیقه‌ای نیز ضبط کرده است که پخش این فیلم‌های تبلیغاتی از سیمای مازندران نیز از فردا پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود.

او با بیان اینکه فیلم‌های تبلیغاتی هر نامزد انتخاباتی نیز روزانه یک بار پخش می‌شود، ادامه داد: با توجه به زمان یک هفته‌ای تبلیغات که در قانون انتخابات به آن اشاره شده است فیلم تبلیغاتی هر نامزد در مجموع ۷ بار در طول یک هفته پخش می‌شود.

مدیر کل صدا و سیمای مازندران پخش فیلم‌های تبلیغاتی و مناظره‌های انتخاباتی میان نامزد‌ها از جذاب‌ترین برنامه‌های رسانه استانی در طول انتخابات‌های گذشته دانست و گفت: رسانه ملی تلاش کرده است با تولید و پخش مناظره‌های انتخاباتی و فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس فضای جامعه را به سمت مشارکت پرشور سوق دهد.

هادی ابراهیمی گفت: تولید و پخش مناظره‌ها و فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در دور دوم انتخابات به صورت رایگان انجام شده و هیچ هزینه‌ای دریافت نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد
  • جدول پخش برنامه های صدای آبادان
  • آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • هشدار وقوع سیلاب در افغانستان