Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی معتقد است: صنعتگران ایرانی از سایر رقبا در بازار روسیه چیزی کم ندارند و تولید محصولات باکیفیت، تضمین کننده موفقیت آنها است.

"مصطفی طاهری" در جریان برگزاری نمایشگاه "اتومبیلیتی ۲۰۲۲" روسیه در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ایران اکونومیست به مسکو افزود: پس از مناقشه نظامی روسیه و اوکراین، امروز تولید خودرو در روسیه به شدت افت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، دلیل اصلی این مساله را کمبود اجزا و قطعات خودرویی و کاهش تولید در این کشور عنوان کرد.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید امروز خود از غرفه‌های روسیه، ترکیه و غرفه‌های جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان‌کرد: معتقدم صنعتگران کشورمان از فعالان صنعتی این کشورها چیزی کم ندارند. 
طاهری تاکید کرد: اگر صنعتگران ایرانی بتوانند محصولات باکیفیت تولید و در این بازار ارائه کنند، موفقیت‌شان در بازار روسیه حتمی است.
به گزارش ایران اکونومیست، نمایشگاه اتومبیلیتی ۲۰۲۲ مسکو که از ۳۱ مرداد با حضور معاون نخست وزیر روسیه، سفیر ایران در روسیه و وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان افتتاح شد تا سوم شهریورماه ۱۴۰۱ (برابر با ۲۲ تا ۲۵ اوت ۲۰۲۲) در محل نمایشگاه‌های بین المللی مسکو (Expo Center) با حضور حدود ۶۰۰  شرکت از ۱۸ کشور از جمله چین و ترکیه و در ۳۰ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی برگزار می‌شود.
این بزرگترین حضور نمایشگاهی ایران در سطح بین‌المللی است، به‌طوری که جمهوری اسلامی ایران در پاویونی با یک‌هزار و ۷۰۰ متر مربع سالن اختصاصی و ۹۰۰ متر غرفه، بزرگترین کشور حاضر در این نمایشگاه است که در طول تاریخ نمایشگاه های برون‌مرزی بی‌نظیر است و شرکت‌های خودروساز و قطعه‌ساز ایرانی آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید قرار دادند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: اوکراین

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۷۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرانی پوشاک اسلامی از دغدغه‌های مردم شده است

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، محسن رضایی امروز در نشست «زیست عفیفانه» که با محوریت سومین نمایشگاه حجاب و عفاف و پوشاک اسلامی در ارومیه برپا شد اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید به موضوع عفاف و حجاب و حتی جوانی جمعیت ورود کنند.

وی با اشاره به موضوعات و مسائلی که در حوزه عفاف و حجاب از دغدغه‌های مردم است تصریح کرد: براساس نظرسنجی‌های انجام شده، گران بودن پوشاک اسلامی، کمبود و عدم دسترسی آسان به پوشاک و محصولات حجاب، عدم توجه به جنبه‌های زیباشناختی و تنوع محصولات حجاب و نیز فراوانی، ارزانی و تنوع پوشاک نامناسب از جمله این دغدغه‌ها است.

دبیر اجرایی سومین نمایشگاه عفاف و حجاب ارومیه گفت: علاوه بر آن ضعف جدی در حل مشکلات اقتصادی و گسترش نارضایتی اقتصادی، واردات و قاچاق گسترده پوشاک، عدم جلوگیری از تولید لباس‌های مخالف هنجارهای دینی و نیز پشتیبانی نکردن از واحدهای تولیدی داخلی محصولات حجاب از سایر مواردی است که مردم بدان موضوعات توجه کرده‌اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به موضوع مهم حجاب در جامعه باید به جنبه و پیوست« فرهنگی» نمایشگاه عفاف و حجاب توجه ویژه شود.

رضایی افزود: باید عطش خرید محصولات پوشاک اسلامی همانند نمایشگاه کتاب تهران نیز در بین مردم ایجاد شده و در این رابطه باید بسترهای تبلیغات میدانی با ادبیات و ایده‌های جدید فراهم شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چگونگی نظارت بر کیفیت محصولات غذایی تولیدی در کارگاه‌ها و مشاغل خانگی
  • گرانی پوشاک اسلامی از دغدغه‌های مردم شده است
  • ادعای جذاب آروا در نمایشگاه بین‌المللی تبریز: ما رقیب بوش و متابو هستیم
  • غرفه ذوب آهن اصفهان پربازدید ترین در بین صنایع فولادی
  • فولاد مبارکه؛ دارنده کامل‌ترین زنجیره تولید ورق‌های فولادی
  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در میدان | گزارش مهم یک پایگاه تحلیلی نظامی
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در عملیات میدانی
  • موفقیت کمپین تحریم اسرائیل در کشورهای اسلامی
  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در میدان عملیاتی