Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار گچساران 

روانبخش دیهیم خوب در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: تلاش برای مهار آتش در کوه خامی گچساران ادامه دارد.

وی بیان کرد: ۲ فروند بالگرد از شرکت بهره برداری نفت و گاز و هلال احمر استان برای هلی برد نیروها به ارتفاعات سخت‌گذر منطقه حفاظت شده خامی گچساران درخواست شده بود که تاکنون یک فروند بالگرد آن توسط شرکت نفت این شهرستان تامین و ۲ سورتی پرواز انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گچساران تصریح کرد: آتش سوزی کوه خامی از ساعت ۱۶ روز گذشته (دوشنبه) آغاز و هم اکنون از سوی نیروهای منابع طبیعی،محیط زیست و نیروهای محلی، ادارات و بسیج در حال مهار است.

دیهیم خوب، با بیان اینکه وزش باد، عملیات مهار آتش را با دشواری مواجه کرده افزود: شامگاه گذشته نشست فوق‌العاده‌ای رییس ستاد بحران استان در این شهرستان تشکیل شد ه و هم اینک با استفاده از بالگرد، نیروهای امدادی به همراه تجهیزات برای مهار آتش در حال انتقال به منطقه آتش سوزی هستند.

 دبیر ستاد بحران گچساران گفت: افزون بر۱۰۰ نیروی جدید برای شتاب بخشیدن به عملیات خاموش کردن آتش در منطقه حفاظت شده خامی در حال اعزام هستند.

حمید نارکی ابراز کرد: آتش همچنان در حال زبانه کشیدن است و نیروهای اعزامی به منطقه با وجود سخت گذر بودن برخی نقاط ، مشغول اطفای حریق هستند.

وی تصریح کرد: وزش باد شدید و سخت گذر بودن آتش‌سوزی را گسترده تر و مهار آن را سخت کرده است.

نارکی با بیان اینکه این نخستین آتش سوزی امسال در منطقه حفاظت شده خامی در سالجاری است گفت: در این آتش سوزی بخشی از جنگل ها و درختان منطقه خامی مانند زالزالک و بلوط طعمه حریق شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار گچساران آتش سوزی کوه خامی هلی برد مهار آتش آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۷۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان

در نخستین ساعات برگزاری ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در راستای مذاکرات سرمایه‌گذاری صورت گرفته با اعلام موافقت مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد بزودی دو فروند بالگرد هوایی به استان همدان اضافه شود. - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از همدان به نقل از روابط‌ عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، در راستای مذاکرات دو سویه بین معاون اقتصادی استاندار همدان و مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد دو فروند بالگرد به منظور آموزش خلبانی و تقویت خدمات رسانی امداد بیمارستانی به استان همدان اضافه شود.

گفتنی است در حال حاضر یک فروند بالگرد هوا نیوز در بیمارستان استان همدان به منظور انجام خدمات درمانی فعال است.

استان همدان از لحاظ سرعت پاسخگویی به حوادث و سوانح از شاخص‌های خوبی برخوردار است، ولی برای افزایش کمی و کیفی خدمات امدادونجات افزوده شدن این دو فروند می‌تواند به نوسازی ناوگان هوایی امدادی و آموزشی استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • کمبود آمبولانس بزرگترین چالش اورژانس کشور است
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • گچساران ایستگاه اصلی تولید بذر در منطقه گرمسیری و نیمه گرمسیری