Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: تاکنون تنها ۲ نفر از نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال تأییدصلاحیت شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال پیرامون نامه اخیر فیفا و AFC به فدراسیون درباره برخی دخالت‌ها در انتخابات اظهار داشت: با امضای یک نفر از مقامات فیفا و AFC، نامه‌ای برای ما ارسال شد که در آن در بحث دخالت شخص ثالث اشاره به موضوعاتی کرده بودند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم با نظر تیم حقوقی فدراسیون و مسئولان بین‌الملل پاسخی تهیه کرده و برای فیفا ارسال کردیم. نمی‌خواهیم زیاد به جزئیاتش وارد شویم اما به موضوعات مربوط به نامه پاسخ دادیم.

وی در ادامه بیان داشت: در این پاسخ اعلام کردیم فدراسیون فوتبال کارهایش را مستقل انجام می‌دهد و در مورد انتخابات نه کسی بیرون از فدراسیون دخالتی داشته و نه ورود کرده. اگر افرادی هم موضوعی را مطرح می‌کنند، الزاما به معنی دخالت در امور فدراسیون نیست‌.  هرکس در جامعه می‌تواند صحبت کرده و موضوعی را مطرح کند اما این امر به معنی دخالت نیست. پاسخ خود را روز گذشته برای فیفا ارسال کردیم.

کامرانی‌فر درباره جزئیات این نامه عنوان داشت: شاید صلاح نباشد درمورد جزئیات نامه در یک برنامه تلویزیونی حرف زد اما نگران بودند که از مجموعه‌ای خارج از فدراسیون در امور فدراسیون فوتبال دخالت شود اما اعلام کردیم هرگز چنین موضوعی صحت ندارد و افرادی که در اظهارنظرهای خود مطلبی را مطرح کردند، با توجه به این که در بحث ویلموتس در نامه فیفا اشاره شده بود ما هم پاسخ دادیم دراین مورد شبهاتی هست که از بیرون از فدراسیون آن را بررسی می‌کنند.

او در مورد امضای نامه فوق تأکید داشت: در این نامه امضای دبیرکل و رئیس فیفا و AFC نیست اما نامه ای که از طرف آن‌ها بیاید، برای ما قابل احترام است. اجازه بدهید زیاد درباره مسئولیت فردی که نامه را امضا کرده، صحبت نکنیم. ما پاسخ کامل حقوقی را به فیفا ارسال کردیم تا نگرانی دوستان‌مان در فیفا و AFC برطرف شود.

دبیرکل فدراسیون فوتبال تصریح داشت: کارها طبق روال، اساسنامه و قانون در حال انجام است و ۸ شهریور انتخابات انجام خواهد شد‌‌. نامه برای همه اعضای مجمع ارسال شده و مجمع در همان تاریخ برگزار خواهد شد. جای هیچ نگرانی‌‎ای نیست.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: در مورد کاندیداها کمیته بدوی انتخابات در حال بررسی است ولی فقط می‌توانم بگویم ۲ نفر از عزیزان تایید شده‌اند و منتظر هستیم تا ببینیم وضعیت نفر سوم چگونه خواهد شد تا آن را اعلام کنیم. باید دید تکلیف نفر سوم چه خواهد شد.

بیش‌تر بخوانید؛

رد صلاحیت یک نامزد بزرگ انتخابات فدراسیون فوتبال در آستانه وقوع/ تاج به خط پایان رسید؟!

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فیفا و AFC خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۷۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.   این نامزد‌ها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.     دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.   این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.   وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد