Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان شرقی و اعضای مجمع نمایندگان استان با معاون اول رئیس جمهور دیدار و درخصوص مهم‌ترین پروژه‌های در حال اجرای استان گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور در این دیدار استان آذربایجان شرقی را از استان‌های پراهمیت کشور برشمرد و گفت: این استان از جایگاه والایی در میان مردم و مسئولین کشور برخوردار است و برای همه آحاد جامعه قابل احترام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مطالبه نمایندگان مردم آذربایجان شرقی مبنی بر احیای دریاچه ارومیه، تصریح کرد: دولت سیزدهم نسبت به احیای این دریاچه اهتمام جدی دارد و در تلاش است تا برنامه ها و طرح های مرتبط با آن را عملیاتی کرده و طرح های نیمه تمام مرتبط را تکمیل و اجرایی کند.

مخبر همچنین با اشاره به برنامه های دولت برای توسعه راه آهن در کشور، افزود: دولت برنامه ریزی دقیقی برای توسعه خطوط ریلی کشور و از جمله در استان آذربایجان شرقی دارد که در صورت فراهم شدن مقدمات لازم، شاهد تحول در این بخش خواهیم بود.

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر توجه ویژه به نیازهای مردم و تکمیل پروژه های نیمه کاره و در دست اقدام، پیگیری و اجرای مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور را ضروری برشمرد و از استاندار آذربایجان شرقی خواست تا وضعیت پیشرفت طرح های مصوب را گزارش دهد.

در این جلسه استاندار آذربایجان شرقی نیز گزارشی از وضعیت استان ارائه کرد و گفت: تلاش دولت سیزدهم از ابتدا این بوده که براساس سند آمایش سرزمین توسعه استان دنبال شود.

نمایندگان مردم استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی نیز هر کدام در سخنانی ضمن طرح مسائل و مشکلات کلان استان، گزارشی از کاستی ها و موانع پیش روی حوزه های انتخابیه خود ارائه کردند و به بیان پیشنهاداتی برای رفع مشکلات موجود و توسعه استان پرداختند.

اجرای مصوبات سفر استانی رئیس جمهور، احیای دریاچه ارومیه، تامین آب شرب مناسب شهرستان ها و روستاهای دارای تنش آبی، ساماندهی فاضلاب، توسعه خطوط ریلی و تامین اعتبار مورد نیاز اجرای طرح های نیمه تمام از جمله درخواست ها و مطالبات نمایندگان در این جلسه بود.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین به همراه جمعی از اعضای مجمع نمایندگان استان امروز با وزیر کشور دیدار و موضوعات مهم استانی را پیگیری کردند.

انتهای پیام

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز استاندار آذربایجان شرقی معاون اول رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۷۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین سنگ مرزی در مرز آذربایجان و ارمنستان گذاشته شد / عکس

به گزارش صدای ایران به نقل از خبرگزاری آنادولی،شاهین مصطفی‌اف، معاون نخست‌وزیر آذربایجان و رئیس مشترک کمیسیون شناسایی خط مرز بین ارمنستان و آذربایجان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: گروه‌های کارشناسی دو کشور در حال کار بر روی تعیین مختصات با توجه به اندازه‌گیری‌های ژئودسیک (پیمایشی) در مرز بوده و در نتیجه برای اولین بار سنگ مرزی در مرز دو کشور قرار گرفت.

گفتنی است هشتمین نشست کمیسیون‌های تعیین مرز در ۱۹ آوریل ماه جاری به ریاست شاهین مصطفی‌اف، معاون نخست‌وزیر آذربایجان و مهر گریگوریان معاون نخست‌وزیر ارمنستان در مرز دو کشور برگزار شد.

آیهان حاجی‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان با انتشار بیانیه‌ای در حساب کاربری خود رد شبکه اجتماعی ایکس درباره این نشست اعلام کرد: کمیسیون‌های آذربایجان و ارمنستان در مورد برخی مسائل به توافق رسیده‌اند.

حاجی‌زاده نوشت: «رویداد تاریخی مورد انتظار. ارمنستان موافقت کرد ۴ روستای آذربایجان را که از اوایل دهه ۱۹۹۰ میلادی اشغال کرده بود، بازگرداند».

دیگر خبرها

  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • اولین سنگ مرزی در مرز آذربایجان و ارمنستان گذاشته شد / عکس
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت