Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعلی یزدی‌خواه در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با تاکید بر اینکه عدم برداشت از صندوق ذخیره ارزی،صندوق توسعه ملی، عدم استقراض از بانک مرکزی، عدم افزایش پایه پولی و پرداخت بدهی‌های وحشتناکی که دولت قبل ایجاد کرده بود را کارنامه بسیار درخشانی دولت سیزدهم در یک سال اخیر خواند و گفت: در سایه این اقدامات صحیح روند صعودی تورم مهار شده و بازار به ثبات نسبی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارنامه دولت، کارنامه بسیار موفقی است، اظهار داشت: جهت‌گیری دولت در توجه به محرومین و اقشار آسیب پذیر، نمره قابل قبولی می‌گیرد. دولت به دلیل محدودیت منابع که در اختیار داشته است نتوانسته اقشار ضعیف و محروم را آنطور که شایسته است مورد پشتیبانی قرار دهد،اما امیدورایم این هدف مهم در سه سال آینده محقق شود.

وی با تاکید بر اینکه دولت تلاش برای حل مشکلات معیشتی مردم را به مذاکرات وین گره نزده است، اظهار داشت: دولت قفل صادرات کالاهای ایرانی را با تعامل با کشورهای همسایه و منطقه، پیوستن به پیمان های منطقه‌ای و کنار گذاشتن دلار از مذاکرات تجاری و ارزی با کشورهای مختلف، باز کرده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس جمهور در یک سال اول دولت به ۳۱ استان کشور علیرغم همه مشکلات سرکشی کرده است و عملکرد خود را در معرض به نقد نخبگان  استان قرار داده است.

یزدی‌خواه با بیان اینکه مردم احساس می‌کنند که رئیس جمهور در کنار آنها است، ادامه داد: رئیس‌جمهور در آخرین سفر به کرمان  در طوفان شن و گرد و غبار در کنار مردم حضور یافت و با مردم ابراز همدردی کرد، این نوع رفتار در دولت گذشته در ادبیات و رفتار مسئولان کشوری کمتر دیده می‌شد.

وی اظهار داشت:  طی یک سال اخیر در هر حادثه غیرمترقبه که در کشور رخ داده است شخص رئیس جمهور یا وزرا حضور یافتند که این اقدامات از حرکت های زیبا و قابل ستایش از دولت سیزدهم است.

یزدی خواه در مورد برخی مشکلات اقتصادی گفت: کشور ما در ۴۳ سال اخیر با تحریم‌های ظالمانه غرب و آمریکا روبرو بوده است اگر مشکلات تحریم‌ها وجود نداشت، عملکرد دولت بسیار شایسته‌تر بود. مجلس در مجموع معتقد است که عملکرد دولت و وزرا عملکرد قابل قبولی است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی صندوق توسعه ملی شهر تهران ایالات متحده آمریکا سید علی یزدی خواه مذاکرات وین بانک مرکزی دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی صندوق توسعه ملی شهر تهران مجلس شورای اسلامی صندوق توسعه ملی شهر تهران ایالات متحده آمریکا مذاکرات وین بانک مرکزی دولت سیزدهم رئیس جمهور یزدی خواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۷۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت‌۱۴۰۳، علی بابایی کارنامی، نماینده مردم شهرستان‌های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی پس از خوش‌آمدگویی به مهمانان آئین تودیع و معارفه استاندار مازندران با اشاره به انتخاب یوسف نوری، استاندار مازندران، بدون مشورت‌های لازم با مجمع نمایندگان استان، افزود: جلساتی در حین و پس از انتصاب با استاندار مازندران از سوی مجمع نمایندگان استان، انجام شد و با شناختی که از ایشان و خدمات ارزنده‌ای که در دولت سیزدهم داشتند دغدغه‌های نمایندگان با ایشان مطرح شد.

وی تصریح کرد: طبیعتاً وظیفه مدیریت استان با دولت است و نظارت بر این روند بر عهده نمایندگان مردم است.

بابایی با تقدیر از زحمات و تلاش‌های فراوان استاندار سابق در مقابله با مشکلات به طریق برنامه‌های ریشه‌ای و استراتژیک افزود: موضوعاتی مانند پسماند زباله، اقتصاد دریاپایه، حفاظت از جنگل، مدیریت تنش آبی، رفع مشکلات کشاورزی، مرکبات، مسکن، کاربری زمین، ساخت و ساز غیرمجاز، بیکاری و غیره از اولویت‌های مهم استان است که امیدواریم با برنامه‌های استاندار مازندران، به انها رسیدگی شود و در ابتدا برنامه‌های ناتمام استاندار سابق به اتمام برسد.

وی با درخواست از وزیر کشور، گفت: مشکلات استان را به هیئت دولت برسانید چون استان مازندران به دلیل شرایط اقلیمی و جغرافیایی خود، میزبان ۲۰ میلیون جمعیت شناور است و این امر نیازمند اختصاص بودجه‌های ملی است.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل شرایط ویژه استان، لازم است که استاندار مازندران دارای اختیارات تام باشد تا بتواند تأثیرگذار باشد و بتواند موضوعات فرا استانی را پیگیری و حل کند؛ اینگونه نمی‌شود که درآمد استانی باشد ولی ارائه خدمات، کشوری باشد.

وی با تاکید بر لزوم مدیریت تنش آبی موجود در استان، گفت: با وجود تلاش‌های فراوان استاندار سابق، همچنان کشاورزان مازندرانی مشکلاتی دارند، به عنوان مثال حداقل ۳ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان به دلیل تنش آبی به زیر کشت نرفت؛ حال آن‌که واردات بی‌رویه برنج هم به مشکلات آنان می‌افزاید.

بابایی ضمن اشاره‌ به تصویب منطقه آزاد مازندران، اضافه کرد: منطقه آزاد مازندران، تصویب شد اما نتیجه آن باید به سفره مردم بیاید و مردم، عایدی آن را حس کنند و لازم است که دولت در این زمینه کمک کند.

خبرنگار: مجتبی نجاتی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228250 برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی کشاورزی

دیگر خبرها

  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • رییسی مطرح کرد؛کاهش نرخ بیکاری در کشور/ بر عهد خود با شما مردم باقی هستم
  • رئیس جمهور: مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بارها گفته‌ام مخالف هرگونه رابطه ناسالم و پارتی‌بازی در همه ادارات هستیم
  • کاهش واردات و توسعه صادرات؛ راهبرد مهم فعالیت مناطق آزاد