Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سارا حقی شامگاه دوشنبه در نشست هماهنگی «مهرواره با نور» در سخنانی هدف از اجرای این طرح را عمل به فرامین مقام معظم رهبری در قالب سیاست‌های کلی خانواده دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه مردی سازی تبلیغ و تبدیل کردن اقشار مختلف بانوان به همکار تبلیغی مدنظر است لذا «مهرواره با نور» با کنشگری بانوان فعال فرهنگی و تبلیغی با مشارکت شریکه الامامان (همسران امامان محله) در راستای حل مشکلات محلات در راستای تعالی و تحکیم بنیان خانواده در استان اردبیل اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر ضرورت ترویج و تبلیغ تعالیم دینی در فضای مجازی تاکید کرد و افزود: نسل جوان مشتاق بهره‌مندی از امکانات نوین رسانه‌ای در حوزه فرهنگ دینی است لذا بخش مهمی از این مهرواره به ثبت خاطرات همسران امامان محله در فضای مجازی اختصاص یافته تا کاربران از تجارب و خاطرات آنان در راستای اجرای فعالیت‌های فرهنگی استفاده کنند.

کارشناس امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل به ثبت فعالیت‌های بانوان در محلات در «مهرواره با نور» اشاره کرد و گفت: موضوعاتی از جمله ازدواج و تشکیل خانواده، روابط زوجین، فرزندآوری و فرزند پروری، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد در خانواده، سلامت در خانواده در مهرواره با نور در اولویت قرار گرفته و شرکت کنندگان مسائل محلات خود در این موضوعات را در سامانه www.mehrvare-banor.ir ثبت می‌کنند.

حقی افزود: آموزش خاطره نویسی، روش مساله شناسی و حل مسائل خانواده، آموزش نحوه ثبت مسئله و خاطره، مشاوره تلفنی درباره نحوه حل مسئله، خاطره نویسی و مسائل خانواده، نحوه ثبت گزارش حل مسئله و ارسال خاطره و تکمیل فرم‌های مربوطه از بخش‌های مختلف سامانه مهرواره است.

کد خبر 5570256

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری اردبیل آیت الله خامنه ای مهر مقام معظم رهبری سازمان تبلیغات اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر هفته دولت ویروس کرونا اربعین حسینی کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه اربعین 1401 آمار کرونا شیوع کرونا اردبیل بیرجند دولت سیزدهم مشهد مهرواره با نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۸۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت مشارکت ذینفعان حوزه علوم انسانی در تدوین سیاست‌ها

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه ۲۳۰ شورای تحول و ارتقای علوم انسانی به ریاست سعید رضا عاملی، رئیس شورای تحول و ارتقای علوم انسانی و با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و اعضای این شورا در محل سالن جلسات دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه عاملی در قالب پیش‌دستور، گزارشی در خصوص برگزاری نشست‌های هم فکری و هم اندیشی با رئیس و اعضای هیئت علمی برخی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها از جمله دانشگاه تهران، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه صنعتی شریف، پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی وزارت عتف، مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور و مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی ارائه داد.

همچنین وی با اشاره به تجربه موفق شورای عالی انقلاب فرهنگی، بر ضرورت مشارکت ذینفعان حوزه علوم انسانی، اجتماعی و هنر در تدوین سیاست‌ها و مصوبات شورای تحول تاکید کرد.

سپس جلسه شورای تحول وارد دستور اصلی خود شد. موضوع دستور اول جلسه «نهایی‌سازی اعضای کارگروه‌های تخصصی» بود که توسط مدیران این کارگروه‌ها معرفی شده بودند.

در این دوره شورای تحول، سیزده کارگروه تخصصی با عناوین علوم اقتصادی، علوم تاریخی، علوم اجتماعی، علوم سیاسی، علوم تربیتی، روان‌شناسی و مشاوره، معماری و شهرسازی، فلسفه، حقوق، مطالعات زنان و خانواده، زبان‌ها و ادبیات خارجی، مدیریت، هنر و فرهنگ، ارتباطات و رسانه تشکیل شده است که احکام مدیران این کارگروه‌ها، در روز‌های پایانی سال گذشته صادر و به آنها ابلاغ شد.

همچنین علاوه بر کارگروه‌های تخصصی، تعدادی کارگروه با ماموریت ویژه، ذیل شورای تحول ایجاد شده یا در حال شگل‌گیری است که عناوین آنها عبارتند از: ۱- مشاغل علوم انسانی ۲- تدوین آیین‌نامه ارتقاء اعضای هیأت علمی رشته‌های علوم انسانی، اجتماعی و هنر ۳- پژوهش ۴- فناوری و نوآوری ۵- آموزش و پرورش.

در ادامه جلسه، دستور دوم با موضوع «بررسی آیین‌نامه جدید شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی (جایگزین آیین‌نامه مصوب جلسه ۶۵۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی مورخ  ۱۳۸۸/۰۷/۲۱)» مطرح و اعضاء به بحث و تبادل نظر پرداختند، اما به دلیل اتمام زمان جلسه، ادامه بررسی آن به جلسه آتی شورای تحول موکول شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خانواده بافضیلت موجب تعالی جامعه می شود
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • ضرورت مشارکت ذینفعان حوزه علوم انسانی در تدوین سیاست‌ها
  • فرهنگ سازی به زمان نیاز دارد
  • عنایتی: اتفاقی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد با برنامه بود/ حضور بانوان فرهنگ ورزشگاه‌ها را عوض کرده است+فیلم
  • عکاسان برای مشارکت در پروژه‌های سینمایی مجوز بگیرند
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • آینده برای لرستان روشن است/ لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات
  • ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند/ حضور فعال زنان در بازار کار