Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی کاوسی در دیدار با فرماندار شهرستان بیرجند اظهار داشت: احداث خانه‌های هلال امری علمی و عملیاتی بوده که به ارتقای تاب‌آوری جامعه در برابر حوادث کمک می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امروزه دنیا به سمت  مدیریت سوانح جامعه محور حرکت می کند، افزود: جمعیت هلال احمر نیز در راستای اهداف خود باید از این مهم تبعیت کند چرا که در زمان وقوع حوادث خود مردم بهترین افرادی‌ هستند که می توانند در زمان‌های طلایی به خودشان کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی با بیان اینکه امر پیشگیری تکلیفی قرآنی است، گفت: باید در راستای تبعیت از کتاب آسمانی زندگی در کنار بلایا را یاد بگیریم و همواره آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه‌ در کنار اهداف اساس نامه‌ای، امری حاکمیتی تحت عنوان امداد و نجات به جمعیت هلال احمر تکلیف شده است، عنوان کرد: انتظار داریم هلال احمر در خصوص تامین منابع مالی در امر مدیریت بحران به صورت ویژه تر دیده شود.

کاوسی با بیان اینکه در حال حاضر پایگاه های جاده ای و تیم های واکنش سریع با توان نیروهای داوطلب فعال است، یادآور شد: علی‌رغم اینکه بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری جمعیت هلال احمر باید مانند سربازان یک ارتش همواره آماده باشند اما در کنار فعالیت‌های داوطلبانه نیاز به منابع و تجهیزات نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در حوادث باید به مردم کمک کنیم و این مهم نیاز به تعامل بیشتر دستگاه‌های مربوطه با یکدیگر دارد، افزود: بر مبنای سند تحول در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید به سمت امیدآفرینی که از اهداف نظام است، حرکت کنیم.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

منبع: فارس

کلیدواژه: کاوسی سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی هلال احمر اعتبارات مدیریت بحران جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۸۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک حسن آبادی از برق گرفتگی

کاوسی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: دقایقی پیش بر اثر بارندگی‌های شدید در اثر سقوط تیر برق ناشی از بارندگی‌های شدید، پسر ۱۰ ساله اهل روستای حسن آباد شهرستان خوسف دچار برق گرفتگی شد.

او افزود: با تلاش پایگاه هلال احمر ماژان خوسف این کودک نجات یافت.

کاوسی اظهار کرد: این کودک با توجه به سیلابی بودن مسیر با یک دستگاه تراکتور به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • آسیب جدی به راه‌های شهرستان خوسف در پی جاری شدن سیلاب
  • نجات دختر ۱۴ ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت
  • هشدار مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی برای تردد در محور خوسف_ قلعه زری
  • نجات کودک حسن آبادی از برق گرفتگی
  • هلال احمر آماده باش است
  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان
  • آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب
  • بارش شدید باران در راه است / لزوم توجه شهروندان به هشدارها