Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس گفت: پزشکان در دو آزمون ملی اول که بیماری کرونا بود عملکرد موفقی داشتند و در آزمون دوم که تحریم های آمریکا بود و جان مردم ایران را هدف گرفتند، توانستند توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.

به گزارش مشرق، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور صحن علنی مجلس شورای اسلامی امروز (یکم شهریور) با تبریک فرارسیدن روز پزشک، گفت: پزشکان با روحیه جهادی توانستند در آزمون‌های مهمی در سال های گذشته پیروز شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: عموم پزشکان ایرانی به خصوص پزشکان پرتلاش و دغدغه‌مند شاغل در بخش‌های آموزشی و درمانی دولتی در سال‌های اخیر به پشتوانه دانش، تجربه و روحیه جهادی خود توانستند بر دو آزمون سخت فائق آیند. نخست جهاد پزشکان در مدیریت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و سربلندی در آزمون ملی روزهای اوج کرونا و دوم غلبه بر تحریم‌های ظالمانه‌ای که با آگاهی و هدفمند سلامت و جان ملت ایران را نشانه رفته‌اند و با تمام توان مانع از ورود تجهیزات پزشکی و دارویی به کشور شدند نقش پزشکان ایرانی در خنثی کردن نقشه دشمنان که همان فروپاشی نظام سلامت بود تاریخ ساز و فراموش نشدنی است.

وی افزود: ضروری است مسئول امر علاوه بر بسیج از تمام امکانات برای شکست سیاست‌های تحریمی علیه ملت ایران، برآورده ساختن مطالبات صنفی پزشکان و دستیاران تخصصی را در دستور کار قرار دهند.

قالیباف تصریح کرد: حفظ کیفیت آموزش کیفیت پزشکی در کشور و در عین رفع دغدغه‌های جمعی از پزشکان دلسوز این آب و خاک است که باید به طور ویژه مد نظر وزارت بهداشت باشد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت ویروس کرونا واکسن کرونا مجلس شورای اسلامی قالیباف اخبار داغ خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۸۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت

آفتاب‌‌نیوز :

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به موضوع مطالبات داروخانه‌ها از بیمه‌ها، گفت: پرداخت یارانه دارو ربطی به ما ندارد.

محمدمهدی ناصحی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: پرداخت بدهی بیمه سلامت به داروخانه‌ها به ویژه داروخانه‌های خصوصی، در اولویت سازمان بیمه سلامت است؛ مطالبات اسفند داروخانه‌ها امروز پرداخت شد و مطالبات فروردین ۱۴۰۳ نیز ظرف ۱۰ روز آینده پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: رسیدگی اسناد به سرعت انجام می‌شود و در کل هزینه قابل پرداخت در داروخانه‌های خصوصی ۶۰۰ تا ۶۵۰ میلیارد تومان است.

ناصحی با بیان اینکه سهم ارز ترجیحی طرح دارویار از اختیارات ما خارج است، افزود: پرداخت سهم ارز ترجیحی داروخانه‌ها بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و از عهده ما خارج است و آخرین پرداخت در این بخش مربوط به دی سال قبل است و منابع این بخش را باید سازمان هدفمندی یارانه‌ها تأمین کند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تامین منابع و واریز نهایی بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و ما در این خصوص نقشی نداریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟