Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@06:42:45 GMT

مدیریت بحران کرمانشاه به شبکه بی‌سیم مجهز شد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۸۴۰۵

مدیریت بحران کرمانشاه به شبکه بی‌سیم مجهز شد

غلامر‌ضا شهبازی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از مجهز شدن روسای ستاد پیشگیری، هماهنگی فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان‌های تابع استان به تلفن ماهواره‌ای ثریا و  تلفن بی‌سیم تاکپاد خبر داد.

وی اظهار کرد: اصولا این تلفن‌ها در شرایط بحرانی و در اماکن و مناطقی که دسترسی به تلفن یا آنتن‌دهی ممکن نیست قابل استفاده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی سیم‌های تاکپاد (Talkpod) نیز با برد نامحدود و مقاوم در برابر آب و گرد و خاک می‌باشد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه درباره تلفن‌های ماهواره‌ای ثریا، افزود: تلفن همراه ماهواره‌ای ثریا امکان ارتباطات پایدار بدون نیاز به دکل‌های زمینی را فراهم می‌سازد و مشترک می‌تواند ارتباطات تلفنی را به‌صورت بی‌سیم برقرار کند.

وی در پایان، از تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان خواست تا با تجهیز کردن خود به  تلفن‌های ماهواره‌ای ثریا و همچنین بی‌سیم‌های تاکپاد (Talk pod) در مواقع اضطراری و بحران به منظور برقراری ارتباط پایدار بدون هیچ مشکلی اقدام کنند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه غلامرضا شهبازی تجهیز بی سیم ستاد بحران بی سیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۸۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی استان کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی غرب کشور در سوانح و بلایای طبیعی


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور سیلاب را یکی از مخاطره آمیزترین حوادث برشمرد و گفت : علت آن بیابان زایی تغییر اقلیم کم شدن آب و کاهش فضای سبز کشور است
نامی آبخیزداری و آبخوانداری را در حفظ و تقویت خاک بسیار موثر برشمرد وی تصریح کرد : پیشگیری آمادگی بازسازی و بازتوانی از مهمترین بخش‌های مدیریت بحران است که رسانه ملی نقش مهمی در اطلاع رسانی به مردم در حوزه مدیریت بحران دارد

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • ۱۳۵ چاه غیرمجاز در کرمانشاه مسدود شد
  • ۱۱۷ کیلومتر از راه‌های شمال و شرق استان و ۱۷۰ دهانه پل در سیل اخیر آسیب دید
  • پساب شهری جایگزین آب مصرفی صنایع کرمانشاه شد
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور شد
  • برآورد اولیه خسارات ناشی از بارندگی‌های اخیر در خراسان جنوبی
  • معرفی استان کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی غرب کشور در سوانح و بلایای طبیعی
  • رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه سفر می‌کند