Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیخانی گفت: توسعه اشتغال و تولید از جمله مهمترین محورهای مورد مطالبه صمت استان سمنان در صدور پروانه‌ها است.

وی با بیان اینکه همزمان با فعالیت دولت سیزدهم تاکنون ۲۲ فقره پروانه اکتشاف در استان سمنان صادر شده است، گفت: در این مدت همچنین ۲۳ فقره گواهی کشف در بخش معدن استان سمنان صادر شده است.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه با صدور در ۷۰ پرونده برای ۱۷۱ نفر شغل ایجاد شده است، گفت: در طول یک سال اخیر ۲۵ پروانه بهره‌برداری معدن با سرمایه‌گذاری ۶۳۴ میلیارد ریال در استان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیخانی با اشاره به اینکه سالانه ۲۲ میلیون تن انواع مواد معدنی در استان استخراج می‌شود، گفت: معاون استان هم اکنون ۶۷۳ باب هستند که ۷۰۰ میلیون تن ذخیره قطعی شامل مس، آهن، منگنز، آهک، سدیم و… هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد معدنی اکتشاف معدنی صادر شده استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۸۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ظرفیت‌های معدنی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، موثقی نیا رئیس هیئت عامل سازمان توسعه ونوسازی معادن وصنایع معدنی ایران  گفت: رئیس جمهور ایران در روز نخست اجلاس مشترک، بر افزایش همکاری‌ها به ۱۰ میلیارد دلار تاکید کرده است و ما در صدد حرکت در این مسیر هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • رونمایی از پهپاد چینی در بغداد؛ رقابت پکن و واشنگتن در منطقه
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد
  • وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم
  • پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست
  • اکتشافات جهانی نفت و گاز سقوط کرد
  • معرفی ظرفیت‌های معدنی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود