Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر سابق سرویس اطلاعات ملی کره جنوبی اعلام کرد، کره شمالی احتمالا پیش از انتخابات میان دوره‌ای آمریکا در ماه نوامبر یک آزمایش موشکی انجام خواهد داد تا توانایی‌های اتمی‌اش را به رخ بکشد.

به گزارش ایران اکونومیست، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، پارک جیه-وون، مدیر سابق سرویس اطلاعات ملی کره جنوبی به رادیو کی‌بی‌اس گفت: کره شمالی این آزمایش اتمی را انجام خواهد داد تا تهدید کند که موشک حامل کلاهک کوچک شده و سبک‌تر این کشور می‌تواند تا آمریکا پرواز و ضربه‌ای به دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در آستانه انتخابات میان دوره‌ای وارد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کره شمالی احتمالا در اعتراض به مانورهای نظامی که کره جنوبی و آمریکا از روز دوشنبه آغاز کردند، دست به اقدامات تحریک‌آمیزی خواهد زد.

پارک جیه-وون تصریح کرد: کیم جونگ-اون، رهبر کره شمالی این مانورها را نادیده نخواهد گرفت و اینگونه فکر نخواهد کرد که گویی اتفاقی نیفتاده است.

کره شمالی همیشه چنین مانورهای مشترکی را به عنوان تمرینی برای حمله محکوم کرده است.

مقامات در کره جنوبی و آمریکا اعلام کرده‌اند که کره شمالی تمامی مقدمات را ترتیب داده و برای انجام هفتمین آزمایش اتمی‌اش آماده است.

پارک جیه-وون گفت: اگر "برنامه جسورانه" یون سوک یول، رئیس جمهور کره جنوبی در رابطه با کره شمالی قرار است اجرایی شود، دولت باید تلاش کند تا پشت پرده با کره شمالی ارتباط برقرار کند.

این برنامه خلع تسلیحات اتمی کره شمالی را در ازای ارائه کمک‌های اقتصادی هنگفت پیشنهاد می‌دهد.

این در حالی است که کره شمالی واکنشی منفی به این پیشنهاد نشان داده و آن را "اوج مزخرف و پوچی" دانسته است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: کره شمالی ، کره جنوبی ، انتخابات میاندوره‌ای آمریکا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کره شمالی کره جنوبی انتخابات میاندوره ای آمریکا کره جنوبی کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۸۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقسیم امتیازات شمالی‌ها و جنوبی‌ها در غدیر

تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر از پس هم برنیامدند و به تساوی یک بر یک رسیدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی از هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، عصر امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد و در نهایت با تساوی یک بر یک دو تیم و تقسیم امتیازات به پایان رسید.

حسن پورحمیدی، عثمان اندونگ، احمدرضا جلالی، آسو رستم، احمد مطلق زاده، حسن شوشتری (محمد آبشک)، علیرضا کاظمی (علیرضا خوش‌کفا)، ابوالفضل کوهی (جواد آقایی پور)، دوستونبک تورسانو، بهروز بارانی و ساویو روبرتو (پیمان رنجبری) در این بازی برای استقلال خوزستان به زمین رفتند. در طرف مقابل حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، میلاد باقری، آرمان اکوان، ابوذر صفرزاده (پدرام قاضی‌پور)، مجید عیدی، پویا پورعلی، محمد بردبار، مهران احمدی (محمدرضا سلیمانی)، رضا جعفری و محمد عمری بازیکنان ملوان بودند.

در این دیدار استقلال خوزستان با توجه به شرایط سختی که در جدول داشت، بازی تهاجمی را در دستور کار قرار داده بود و این موضوع عاملی شد تا ملوان با برنامه‌ریزی برای استفاده از ضد حملات، توسط رضا جعفری به گل اول بازی برسد. در ادامه هم سپیدپوشان از تک‌گل‌شان دفاع کردند تا در نیمه دوم، توپ ارسال شده توسط حسین ساکی در محوطه جریمه ملوان با کنترل و ضربه عثمان اندونگ مدافع بلندقامت آبی‌ها همراه شد تا بازی به تساوی برسد.

پس از این دو گل، دو تیم دیگر موقعیت خطرناک خاصی روی دروازه یکدیگر نداشتند و بازی با همان نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید. با تقسیم امتیازات در پایان هفته بیست‌وپنجم، ملوان با ۳۹ امتیاز در تعقیب تراکتور ماند و نتوانست جای این تیم را با توجه به تساوی در برابر استقلال پر کند. استقلال خوزستان نیز با این یک امتیاز، ۲۱ امتیازی شد و به رده پانزدهم جدول سقوط کرد. نکته جالب اینکه استقلال خوزستان با نساجی و فولاد تنها ۱ امتیاز اختلاف دارد.

در تقابل امروز استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی، بهروز بارانی و دوستونبک تورسانو از استقلال خوزستان کارت زرد دریافت کردند. همچنین قضاوت این دیدار برعهده کوپال ناظمی بود که بهمن عبداللهی و صادق رستمی وی را همراهی و در امر قضاوت بازی یاری کردند.

کد خبر 749904

دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • تقسیم امتیازات شمالی‌ها و جنوبی‌ها در غدیر
  • هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد
  • سالانه ۲ میلیارد آزمایش پزشکی در کشور انجام می شود
  • انجام سالانه ۲ میلیارد آزمایش پزشکی با حداقل خطا در کشور
  • ادعای کره جنوبی درباره ارتباط کره شمالی و جنبش حماس
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • اچ‌تی‌سی با موبایلی میان‌رده برمی‌گردد
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی