Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@15:07:56 GMT

پیاده‌روسازی، از نیازهای اولیه و ضروری در شهر قیدار

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۸۶۳۷

پیاده‌روسازی، از نیازهای اولیه و ضروری در شهر قیدار

سیدمصطفی موسوی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بهسازی زیرساخت‌های شهری را از اولویت‌های شهرداری اعلام کرد و افزود: پیش‌بینی می شود ۲۵ هزار مترمربع از معابر عمومی با هدف بهبود عبور و مرور شهروندان و زیباسازی فضای شهری تحت پوشش عملیات «پیاده‌روسازی» قرار گیرند.
وی اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها طرح اجرای عملیات «پیاده روسازی» در قیدار را با همراهی عوامل شهرداری از اواسط فروردین‌ماه سال جاری در دستور کار قرار داده‌ایم و پیش بینی شده ۲۵ هزار مترمربع از پیاده‌روهای قیدار که زیرساخت‌های شهر محسوب می‌شوند، تحت پوشش قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار قیدار پیاده‌روسازی را یکی از مولفه های مهم در بهبود عبور و مرور دانست و گفت: این آیتم در کنار آسفالت‌ریزی، لکه‌گیری، زیرسازی و تسطیح معابر و جدول‌گذاری اهمیت دارد و با توجه به اینکه بخشی از پیاده‌روهای شهر قیدار فرسوده شده است و نیاز به اصلاح دارد، کلیه معابر اصلی و فرعی شهر و نوع نیازهای آن شناسایی شده است.
موسوی میزان اعتبار برآورد شده برای بهسازی معابر و زیباسازی فضای شهر را بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: به شهروندان این اطمینان را می‌دهیم در سال جاری پیشرفت خوبی در بهبود و زیباسازی فضاهای شهری محقق می شود و طبق برنامه زمان‌بندی، پروژه پیاده روسازی به اتمام خواهد رسید.  

برچسب‌ها قیدار زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قیدار زنجان قیدار زنجان پیاده روسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۸۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیل در شهر مدینه + فیلم

طوفان‌های موسمی همراه با بارش شدید باران و تگرگ منجر به آب گرفتگی معابر و جاری شدن سیل در برخی از مناطق عربستان سعودی، کشور‌های امارات متحده عربی و عمان شده است.

تصاویری از بارش شدید باران در شهر مدینه منوره و آبگرفتگی شدید معابر و زیرآب رفتن خودرو‌ها منتشر شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • طراحی جالب نسل اولیه توستر نان (عکس)
  • آبگرفتگی معابر شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • عملیات روسازی و ریل گذاری ۷۰ کیلومتر از پروژه راه آهن خراسان جنوبی
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه + فیلم
  • شهید مطهری با روحیات و نیازهای نسل جوان آشنایی کامل داشت
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • اعلام برآورد اولیه خسارت ناشی از سیل در زیرکوه
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند