Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس، گفت: مسئولان امر علاوه بر بسیج تمام امکانات برای شکست سیاست‌های تحریمی علیه ملت ایران، برآورده ساختن مطالبات صنفی پزشکان و دستیاران تخصصی را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایران اکونومیست، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه در نطق پیش از دستور خود، شهادت امام سجاد (ع) را به شیعیان و پیروان آن حضرت و ملت عزیز و گرانقدر ایران، تسلیت و تعزیت گفت و افزود: همچنین بیست و چهارمین سالگرد شهادت شهید لاجوردی از چهره های منور انقلاب و مجاهدین فی سبیل الله را به دوستان، همراهان و خانواده این شهید عزیز به ویژه عزیزانمان در قوه قضائیه تسلیت می‌گوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه زادروز حکیم و طبیب نامدار ایرانی بوعلی سینا و روز پزشک را به جامعه فرهیخته و خدوم پزشکی کشور تبریک و تهنیت گفت و افزود: عموم پزشکان ایرانی به ویژه پزشکان پرتلاش و دغدغه‌مند شاغل در بخش‌های آموزشی و درمانی دولتی در سال‌های اخیر به پشتوانه دانش، تجربه و روحیه جهادی خود توانستند بر دو آزمون سخت یعنی جهاد پزشکان در مدیریت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و سربلندی در آزمون ملی روزهای اوج کرونا و همچنین غلبه بر تحریم‌های ظالمانه‌ای که با آگاهی و هدفمند سلامت و جان ملت ایران را نشانه رفتند و با تمام توان مانع از ورود تجهیزات پزشکی و دارو به کشور شدند، فائق آیند.

رئیس قوه‌ مقننه یادآور شد: نقش پزشکان ایرانی در خنثی کردن نقشه دشمنان که همانا فروپاشی نظام سلامت بود تاریخ‌ساز و فراموش‌نشدنی است؛ ضروری است مسئولان امر علاوه بر بسیج تمام امکانات برای شکست سیاست‌های تحریمی علیه ملت ایران، برآورده ساختن مطالبات صنفی پزشکان و دستیاران تخصصی را در دستور کار قرار دهند، همچنین حفظ کیفیت آموزش پزشکی در کشور، در عین رفع دغدغه‌های جمعی از پزشکان دلسوز این آب و خاک است که باید به طور ویژه مدنظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گیرد.

قالیباف در پایان بیان کرد: از خداوند متعال توفیقات روزافزون جامعه پزشکی را در ارائه خدمات با کیفیت، روزآمد و عادلانه به مردم عزیز ایران مسئلت می‌کنم.

انتهای‌ پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۸۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایه‌ی سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • شیراز میزبان رویداد تخصصی بازساختی پزشکی آینده
  • رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی: فقط ۱۰ درصد پزشکان از شغل خود راضی هستند
  • جزئیات خودکشی یک فوق‌تخصص روماتولوژی | سمیرا آل‌سعیدی که بود و چرا دست به خودکشی زد؟
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود
  • پزشکی به شرط کسب درآمد
  • پزشکی به شرط کسب درآمد!