Web Analytics Made Easy - Statcounter

آذرفر گفت: ۸۰ درصد از راه های عشایری این استان بر اثر بارنگی های اخیر بسته شده که نیاز به بازگشایی مجدد دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فضل الله آذرفر مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص بازگشایی راه هایی عشایری سیل اخیر گفت: در سطح استان بیش از ۴ هزار کیلومتر جاده عشایری و بیش از ۲هزار کیلومتر ایل راه عشایری داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آذرفر با اشاره به اینکه قبل از باران های مونسونی و سرازیر شدن سیل تمام جاده‌های عشایری بازگشایی شده بود افزود:متاسفانه این بارش‌ها و سیل اخیر بیش از ۸۰ درصد این جاده‌ها احتیاج به بازگشایی مجدد دارند.

وی تصریح کرد:در کلیه نقاط استان مناطق عشایری پیمانکارانی را انتخاب کردیم که مجددا کارهای بازگشایی جاده ها را انجام دهند که این انر نیاز به اعتبارات بالایی دارد.

اذرفر با اشاره به اینکه امسال حجم اعتبارات بازگشایی جاده ها بسیار پایین بود خاطر نشان کرد: با تلاش استاندار، رئیس سازمان امور عشایر کشور به استان سفر کردند و مصوب شد و اعتباراتی در اختیار ما قرار بگیرد و این اعتبارات تخصیص پیدا کند بازگشایی کلیه جاده های عشایری شتاب بیشتری می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۸۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۹ هزار دانش آموز این استان در آزمون سراسری کنکور شرکت کردند.

«حمزه هادی پور» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: ۱۰ هزار و ۳۴۷ دانش آموزان در گروه تجربی، هفت هزار و ۵۵نفر در گروه علوم انسانی، ۷۵۶ دانش آموز در گروه ریاضی، ۳۶۹ نفر در گروه هنر و ۵۸۸ داوطلب زبان های خارجی کهگیلویه و بویراحمدی در این آزمون سرنوشت ساز شرکت کردند.

وی اظهار کرد: آزمون سراسری امسال در هفت حوزه امتحانی شهرستان های مختلف کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در کهگیلویه و بویر احمد زیر گروه تجربی بیشترین سهم را درمیان رشته های مختلف کنکور سراسری امسال دارد، خاطرنشان کرد: تعداد این داوطلبان معادل ۵۴ درصد از کل شرکت کنندگان کنکور استان است.

هادی پور تصریح کرد: ۶۱.۵ درصد از داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری امسال در کهگیلویه و بویراحمد زن و ۳۸.۵ درصد مرد هستند.

وی بیان کرد: آزمون سراسری امسال ورود به دانشگاه‌های کشور در دو نوبت برنامه ریزی شده که نوبت نخست آن روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت ماه و نوبت دوم آن نیز روزهای هفت و هشتم تیرماه انجام می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده
  • تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو