Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- حاج یونس ظرافت رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرارسیدن هفته دولت سالروز شهادت دواسوه علم و تقوا رجایی و باهنر را گرامی داشتند. به گزارش خبرنگارآریادرشهرستان بابل، درقسمتی ازپیام رئیس اتاق اینگونه آمده است:         
با انفجاردفترنخست وزیری درهشتم شهریورسال1360وشهادت دویاردیرین امام(ره) و انقلاب شهیدان رجایی وباهنر، دوم تا هشتم شهریوربنام هفته دولت نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درتاریخ هر ملت، فرازونشیب های تلخ وشیرین وجود داد که تعیین کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است. با جانفشانی فرزندان فداکاراین مرزوبوم، شهادت دو شخصیت فداکار اسلام رجایی وباهنر، فصلی ازشهادت بنام "هفته دولت" درتاریخ انقلاب ملت سرافرازایران گشوده شد. هفته دولت، فرصت مغتنمی است تا رنج وتلاش مسئولان متعهد کشور را ارج نهیم وضمن سپاس ازخدمات نادیدنی دولتمردان خدمتگزاروصاحب منصبان درد آشنا، به همه تلاشگران وزحمت کشان نظام جمهوری اسلامی خسته نباشید بگوئیم. اینجانب خادم بازاریان شهرستان بابل ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای والامقام دولت رجایی وباهنر، هفته  دولت را به دولتمردان خدوم و متعهد کشورمان تبریک عرض نموده وازدرگاه معبود بی همتا برای ملت سرافرازمان توفیق روزافزون مسئلت می نمائیم.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پیام رئیس اتاق اصناف بابل فرارسیدن هفته دولت هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۸۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس قوه قضائیه از بندر شهید رجایی

رئیس قوه قضائیه صبح امروز از بندر شهید رجایی و انبارهای اموال تملیکی بازدید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، صبح امروز در اولین برنامه‌های سفر حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای رییس قوه قضاییه به استان هرمزگان، وی از بندر شهید رجایی و انبارهای اموال تملیکی بازدید کرد.

رئیس قوه قضائیه در سفر به بندرعباس برنامه‌های مختلفی از جمله حضور در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در منطقه یکم نیروی دریایی سپاه، بازدید از اسکله شهید رجایی و اموال تملیکی، دیدار با کارگران، دیدار با روسای مناطق آزاد و کارآفرینان و صنعتگران، شرکت در جلسه شورای اداری استان هرمزگان، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دستگاه قضایی استان هرمزگان در محل دادگستری کل استان هرمزگان ، شرکت در جلسه شورای عالی قوه قضاییه در محل دادگستری کل استان هرمزگان و مصاحبه پایانی با خبرنگاران و اصحاب رسانه خواهد داشت.

انتهای پیام/864/

دیگر خبرها

  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • دریا در پی طلا ساختن از مس
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از بندر شهید رجایی
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی بمناسبت روز معلم
  • مرگ تدریجی آب‌بندان‌های مازندران
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم