Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@03:13:50 GMT

نظافت سریع و بهینه با راهکارهای مکانیزه

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۸۸۸۱

نظافت سریع و بهینه با راهکارهای مکانیزه

اجرای فرایند های نظافت و شستشوی تجهیزات و محوطه های صنعتی و تجاری یکی روش های اصولی در حفظ ایمنی و بهداشت در چنین محیط هایی به شمار می آید. رشد چشمگیر صنایع در چند دهه گذشته، این موارد را به دغدغه اصلی مدیران صنایع مبدل نموده است. استفاده از راهکار های مکانیزه در اجرای فرایند، نظافتی موثر و کارآمد را به دنبال داشته و شیوه ای مطلوب و بهینه در حفظ نظافت و شستشوی تجهیزات این صنایع به شمار می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله این تجهیزات مکانیزه نظافت، دستگاه زمین شوی صنعتی و کارواش صنعتی تجهیزات پرکاربردی به شمار می آیند. خرید تجهیزات نظافت صنعتی مناسب در صنایع، میتواند روش خوبی برای حفظ سرمایه، راهکار سریع ارتقا کیفیت و ایمنی محیط کار و شیوه ای موثر در کاهش هزینه های نظافت باشد.

تنوع محصولات و ویژگی های آنها استفاده از راهکار های مکانیزه نظافت را به روشی بهینه و رایج نظافتی در صنایع مختلف مبدل کرده که انتخاب دستگاه مناسب برای اجرای فرایند را برای کارفرمایان سهولت بخشیده است. در ادامه به بررسی بیشتر این تجهیزات و معرفی انواع تجهیزات نظافت صنعتی و کاربرد های آن در صنایع گوناگون خواهیم پرداخت.

تفاوت های نظافت و شستشو

تفاوت اصلی نظافت و شستشو در این نکته خلاصه می شود که در فرایند نظافت حذف آلاینده ها به صورت فیزیکی تلقی می شود. حذف فیزیکی به معنای جمع آوری، انتقال یا جابجایی آلودگی ها از محیط با استفاده از روش ها و دستگاه های مکانیزه مختلف صورت می پذیرد. در مقابل فرایند شستشو قرار دارد. شستشو را میتوان نوع خاصی از نظافت دانست در آن، عامل اصلی تمیز شدن سطوح استفاده از پاشش آب با فشار بالا می باشد. در فرایند شستوی سطوح و تجهیزات با استفاده از آب و مواد شوینده نظافت می شوند. راهکار ها و تجهیزات نظافتی مختلف به گونه ای طراحی شده اند که قادر باشند فرایند های نظافت و شستشو را به صورت همزمان اجرا کنند. تجهیزاتی همچون انواع دستگاه های کارواش صنعتی یا واترجت ها از راهکار های مکانیزه شستشوی تجهیزات هستند. اسکرابر صنعتی نیز به عنوان تجهیزات مکانیزه تخصصی در شستشوی سطوح و کفپوش ها شناخته میشود.

تفاوت نظافت مکانیزه و دستی

گسترش صنایع دلیل اصلی توسعه تجهیزات مکانیزه نظافت به شمار می رود. رشد و وسعت یافتن محطی صنایع، کاهش سرعت فرایند نظافت دستی را به دنبال داشت. این در حالی بود که نیاز به حفظ نظافت در صنایع به عنوان رکنی حیاتی در حفظ ایمنی و عملکرد صحیح تجهیزات در این بخش ها به شمار می رود. از همین رو با توسعه و طراحی تجهیزات مکانیزه فرایند نظافت در این صنایع سرعت گرفت. تسریع فرایند در کنار ارتقا کیفیت نظافت باعث شد خرید تجهیزات نظافت صنعتی عاملی تاثیر گذار در کاهش هزینه های نظافت به شمار آید.

از تفاوت های اصلی نظافت مکانیزه و دستی، ارتقا کیفیت، افزایش سرعت نظافت، کاهش هزینه، بهره وری بهینه از نیروی کار، کاهش اتلاف آب و مواد شوینده و سازگاری بیشتر با محیط زیست قابل اشاره هستند.

مزایای استفاده از تجهیزات نظافتی مکانیزه

طبیعی است که مکانیزه شدن کار ها در هر سطحی به راحت تر شدن فرایند ها کمک کرده است. ما امروز با استفاده از دستگاه های مختلف مکانیزه میتوانیم بسیاری از مشکلات و چالش های گذشته را از بین ببریم. نظافت مکانیزه هم از این موضوع مستثنی نیست و در واقع می توان گفت استفاده از آن علاوه بر حل مشکلات، مزایای بی شماری هم دارد. از مزایای مختلفی که این راهکار های مکانیزه برای صنایع به همراه داشته، می توان به بالا رفتن سرعت فرآیند ها اشاره داشت، که همین موضوع باعث صرفه جویی در زمان نظافت می شود.

خرید تجهیزات نظافت صنعتی و بهره گیری از آنها در فرانید نظافت صنایع، مجموعه های تجاری و خدماتی مزایای بسیاری به دنبال دارد. استفاده مناسب از انواع مختلف این دستگاه های مکانیزه میتواند به کاهش چشمگیر در هزینه های نظافت منجر شود که با توجه به قیمت آنها به عنوان سرمایه گذاری بهینه در راستای نظافت هستند. دستگاه های نظافتی میزان مصرف آب و مواد شوینده را به حداقل می رساند و علاوه بر حفظ محیط زیست می تواند صرفه ی اقتصادی مناسبی را برای واحد صنعتی داشته باشد.

تنوع دستگاه ها و راهکار های مکانیزه نظافتی مراقبت بهینه از سطوح و تجهیزات را تضمین میکند. با نگهداری و نظافت درست، سطوح و تجهیزات کمتر دچار آسیب دیدگی می شوند که در نتیجه آن هزینه های مراقبت و تعمیرات در مجموعه تجاری و صنعتی کنترل می شود.

در نهایت میتوان گفت شناخت تجهیزات و راهکار های مکانیزه از نظر نحوه عملکرد، تفاوت ها و برتری های هر یک بر دیگری به شما امکان انتخاب و خرید دستگاه مناسب و تجهیزات نظافت صنعتی بهینه را خواهد داد.

تجهیزات نظافتی پر کاربرد در صنایع

همانطور که پیش تر اشاره شد، هر یک از دستگاه های نظافتی در فرایند های به خصوصی قابل استفاده هستند. از تجهیزات کاربردی نظافت مکانیزه میتوان به اسکرابر ها یا زمین شوی صنعتی اشاره داشت. این دستگاه نظافت مکانیزه در فرایند شستشو و نظافت انواع مختلف کفپوش ها کاربرد داشته و با تکیه بر قابلیت های بکار رفته در آن کیفیت برتر نظافت سطوح را به همراه داشته باشد. زمین شوی صنعتی در انواع مختلفی طراحی و تولید می شود تا بتواند نیاز کاربران در موقعیت ها و شرایط مختلف کاری را برآورده کند. دسته بندی این دستگاه با توجه به نوع هدایت، نحوه تامین انرژی و حجم و توان کاری آن صورت می پذیرد.

بعد از اسکرابر ها دستگاه نظافتی واترجت ها یا دستگاه های کارواش صنعتی کارآمد به شمار می آیند که به منظور شستشوی سطوح، تجهیزات و قطعات با فشار آب مورد استفاده قرار میگیرند. این دستگاه نیز در انواع مختلفی طبقه بندی میشود تا کاربر بتواند بسته به نیاز خود دستگاه مناسب و بهینه را انتخاب و خریداری نماید.

محیط های استفاده از تجهیزات مکانیزه

خرید تجهیزات نظافت صنعتی و استفاده از آنها به محیط یا صنعت خاصی محدود نمی شود. هر محیطی که فرایند نظافت در آن در دستور کار قرار داشته باشد میتواند با استفادد از این تجهیزات مکانیزه نظافت تمیز شود. محیط کارخانجات تولیدی، انبار محصولات، تجهیزات و ماشین آلات تولید، بسته بندی و یا جابجایی محصولات، صنایع ساختمان سازی، کشاورزی و دامپروری، فرودگاه ها و مراکز ترابری، بیمارستان ها و مراکز بهداشت و درمان،‌ رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی، مراکز اقامتی و هتل ها، همه و همه از محیط هایی هستند که استفاده از راهکار های مکانیزه نظافت در آنها میتواند راهکاری بهینه و سریع در اجرای فرایند و کسب نتیجه مطلوب به دنبال داشته باشد.

شستن کف با زمین شوی صنعتی

سطوح و کفپوش ها بخش جدایی ناپذیر از نظافت و شستشو به حساب می آیند. در اصل بخشی از محیط کار وجود ندارد که سطوح کف نداشته باشد! از آنجا که مراقبت و حفظ نظافت سطوح کفپوش ها میتواند ارتقا سطح مراقبت و کیفیت بهداشت در محیط را به دنبال داشته باشد، زمین شوی صنعتی به عنوان راهکار مکانیزه نظافت کاربردی در محیط های صنعتی و تجاری به منظور نظافت کفپوش ها به شمار می رود. دستگاه زمین شوی صنعتی که مجهز به سامانه های برس زنی، پاشش آب و مواد شوینده و سیستم مکش آلاینده است، راهکاری بهینه در نظافت خواهد بود.

انواع مختلف دستگاه اسکرابر صنعتی یا زمین شوی با ساختار و قابلیت های مختلف موجب می شود خرید تجهیزات نظافت صنعتی از این دست، بتواند نظافت محیط های صنعتی، تجاری، خدماتی و درمانی را به شکلی بهینه و مطلوب به انجام برساند.

شستشوی سطوح مختلف با کارواش صنعتی

سطوح و تجهیزات از دیگر بخش هایی هستند که نظافت و شستشوی بهینه، در عملکرد صحیح آنها تاثیر گذار است. دستگاه کارواش صنعتی با توان افزایش فشار پاشش آب جداسازی کامل آلاینده ها از تجهیزات و دستگاه ها را تضمین می کند. کارواش صنعتی در انواع فشار قوی و فوق فشار قوی، میتواند در فرایند های شستشوی صنایع کشتیرانی، دامپروری، ساختمان سازی و سایر حوزه های صنعتی یا تجاری مورد استفاده قرار گرفته و نتایج نظافت چشمگیری بر جای گذارد.

نظافت مکانیزه با جاروبرقی

جاروبرقی یکی از به عنوان دستگاه نظافتی آشنایی است که از قدیم تا به امروز در فعالیت های نظافتی مورد استفاده قرار میگیرد. این دستگاه با قدرت مکش بالا به جمع آوری آلاینده های ریز و درشت می پردازد. در سطح صنعتی، جاروبرقی ها با قابلیت مکش مایعات و آلودگی های جامد به صورت همزمان طراحی و تولید شده اند تا راهکار مکانیزه بهینه تری برای تسریع و بهینه سازی فرایند جمع آوری آلاینده ها به شما ارائه دهند.

فرنام صنعت پاکسا، ارائه دهنده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی

همواره انتخاب برند شناخته شده و شرکت با تجربه در تولید کننده تجهیزات صنعتی که دارای محبوبیت زیادی باشد و محصولات با کیفیتی را ارئه دهد، چالش های فراوانی را برای افزراد ایجاد می‌کند. حتی بسیاری از برند ها علی رغم اینکه تبلیغات فراوانی دارند، اما کیفیت مطلوب را ارائه نمی دهند و میزان رضایت مشتریان آن ها روز به روز پایین می آید. در رابطه با دستگاه های نظافتی نیز این نکته وجود دارد. شرکت فرنام صنعت پاکسا ارائه دهنده دستگاه های تجهیزات صنعتی با کیفیت می باشد که همواره رضایت و احترام به مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده و با مشتریان خود از طریق شماره تماس ۰۲۱۵۸۴۵۳۰۰۰ و سایت www.farnamsanat.com در ارتباط و تعامل می‌باشد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم سامانه سماح مذاکرات وین انتخابات فوتبال روز پزشک پیاده روی اربعین زمین شوی صنعتی کارواش صنعتی رپرتاژ آگهی محرم سامانه سماح مذاکرات وین انتخابات فوتبال روز پزشک پیاده روی اربعین تجهیزات مکانیزه نظافت راهکار های مکانیزه آب و مواد شوینده سطوح و تجهیزات زمین شوی صنعتی نظافت مکانیزه نظافت و شستشو اجرای فرایند کارواش صنعتی فرایند نظافت انواع مختلف آلاینده ها دستگاه ها فرایند ها کفپوش ها کار ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۸۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاپن بر روی اینترنت نسل۶، ۵۰۰برابر سریع‌تر از نسل۵ کار می‌کند!

نزدیک به ۵ سال از عرضه اینترنت نسل پنجم می‌گذرد و حال زمان روی کار آمدن نسل ششم رسیده‌است؛ در این بین توسعه دهندگان به دنبال راه‌هایی برای استفاده کامل از پهنای باند گسترده نسل بعدی هستند.

به گزارش خبرآنلاین، آزمایش این فناوری در ژاپن در یک دستگاه بی‌سیم، سرعت انتقال داده ۱۰۰ گیگابیت در ثانیه را نشان داد که ۱۰ برابر سریع‌تر از ۵G در اوج خود و ۵۰۰ برابر سریع‌تر از یک تلفن هوشمند متوسط ۵G است.

یک فیلم دوساعته و با کیفیت متوسط نتفلیکس که روی گوشی پخش می‌شود، حدود ۱.۵ گیگابایت حجم دارد، بنابراین از نظر عملی، ما به دنبال این هستیم که بتوانیم هشت یا نه فیلم از این فیلم‌ها را در هر ثانیه جابجا کنیم.

نتیجه تحقیق و توسعه گسترده توسط شرکت مخابرات ژاپن NTT، اپراتور تلفن همراه ژاپنی DOCOMO و شرکت‌های الکترونیک NEC و فوجیتسو، این دستگاه از باندهای فرکانس بالا در محدوده ۱۰۰ گیگاهرتز و ۳۰۰ گیگاهرتز استفاده می‌کند و به آن امکان این را می‌دهد تا داده‌های بیشتری نسبت به استانداردهای نسل قبلی منتقل کند.

پیشرفت در فناوری ارتباطات در واقع به اشکال مختلفی از فرستنده‌ها و گیرنده‌ها نیاز دارد. در مورد سخت افزار، شایان ذکر است که این نسخه به تجهیزات بسیار پیشرفته‌ای نیاز دارد. اما با توسعه فناوری، اندازه و هزینه‌های آن تجهیزات به تدریج کاهش می‌یابد.

ژاپن بر روی اینترنت نسل۶.۵۰۰برابر سریع‌تر از نسل۵ کار می‌کند!

همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که حداکثر سرعت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه برای ۵G، در شرایط عالی، با استفاده از قوی‌ترین و بهینه‌ترین سخت‌افزار است. طبق گزارش Opensignal، متوسط سرعت ۵G برای گوشی‌های هوشمند در T-Mobile در ایالات متحده - بهترین اپراتور این کشور برای سرعت ۵G - در حال حاضر ۱۸۶.۳ مگابیت بر ثانیه است.

به عبارت دیگر، ۶G سرعت بسیار بهبود یافته را نوید می‌دهد. به گفته محققان، این فناوری در همه چیز از دانلود فیلم با وضوح بالا گرفته تا ارتباطات بین وسایل نقلیه خودران مفید خواهد بود.

نسل ششم، از نظر پهنای باند یا ظرفیت شبکه نیز یک جهش رو به جلو وجود خواهد داشت: دستگاه‌های بیشتری می‌توانند به طور همزمان متصل بمانند. اگر تا به حال سیگنال تلفن را در یک کنسرت پرجمعیت یا بازی ورزشی از دست داده باشید، با ازدحام شبکه آشنا خواهید شد، و این چیزی است که ۶G باید تمام آن‌ها را از میان ببرد.

دیگر خبرها

  • اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب
  • ژاپن بر روی اینترنت نسل۶، ۵۰۰برابر سریع‌تر از نسل۵ کار می‌کند!
  • راهکارهای رئیس دستگاه قضا برای حمایت از حقوق کارگران
  • واگذاری کارخانه سامان کاشی بروجرد به هیات حمایت از صنایع
  • بررسی پروژه‌های ریلی از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی 
  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است
  • «شبکه ملی ساخت سریع فناوری‌های راهبردی» راه اندازی شد
  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان