Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه‌ای یزد گفت : در سامانه بارشی اخیر بالغ بر ۱۷ میلیون متر مکعب آب توسط طرح‌های تغذیه مصنوعی ایجاد شده در سالهای قبل توسط شرکت آب منطقه‌ای، آبگیری شد.

«علی اصغر زارع زاده» گفت: خوشبختانه تعداد ۲۵ طرح تغذیه مصنوعی به منظور تقویت سفره‌های آب زیرزمینی در محدوده‌های مطالعاتی استان یزد توسط شرکت آب منطقه‌ای ایجاد شده که در سامانه بارشی اخیر(مونسون) بیش از ۱۷ میلیون متر مکعب آب توسط ۲۰ طرح تغذیه مصنوعی آبگیری شد که بیشتر حجم آب ذخیره شده در روزهای آتی و به مرور به آبخوان آب زیرزمینی اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تمهیداتی که اندیشیده شد مسیل‌های منتهی به تغذیه مصنوعی‌های استان به صورت شبانه‌روزی توسط مدیران و کارشناسان ستاد و امور آب شهرستانها کنترل می شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی آب منطقه‌ای یزد، تعداد پنج طرح تغذیه مصنوعی به دلایلی از جمله تحت تاثیر نبودن توسط سامانه بارشی امکان آبگیری میسر نشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شركت آب منطقه اي يزد طرح تغذیه مصنوعی سیل تابستانی تغذیه مصنوعی آب منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۹۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای استان صاف تا کمی ابری تا دوشنبه

مرادی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد با عبور سامانه بارشی و افزایش پایداری جو آسمان استان از امروز پنجشنبه تا دوشنبه هفته آینده عمدتا صاف تا کمی ابری گاهی به خصوص در ساعات بعدازظهر همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود. 
او ادامه داد: بررسی آخرین خروجی الگو‌های پیش بینی حاکی از ورود سامانه بارشی جدید از روز سه شنبه به کشور است که در صورت عدم تغییر در الگوی پیش‌بینی‌ها از روز چهارشنبه استان مرکزی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • فارس بارانی می‌شود
  • ورود سامانه بارشی به کشور از سه شنبه
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • مرمت بندهای تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون
  • آب چه رودخانه‌هایی از کردستان به دریاچه ارومیه سرازیر می‌شود؟
  • ببینید | خبر بد هواشناسی برای این استان‌ها؛ ورود سامانه بارشی قوی در راه کشور
  • مرمت بند‌های تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون
  • هوای استان صاف تا کمی ابری تا دوشنبه
  • لایروبی بند‌های تغذیه مصنوعی استان یزد برای مدیریت سیلاب
  • لایروبی و رسوب برداری ۲۸۰ هزار مترمکعب از بند‌های تغذیه مصنوعی استان یزد