Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@06:27:50 GMT

باشگاه استقلال: نام یزدانی در لیست ما ثبت شده است

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۹۱۲۵

باشگاه استقلال: نام یزدانی در لیست ما ثبت شده است

باشگاه استقلال شایعات مربوط به عدم ثبت قرارداد نام مدافع تیم فوتبال استقلال در لیست آبی‌پوشان را رد کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از رسانه باشگاه استقلال؛ برخلاف برخی اخبار منتشر شده، نام سیاوش یزدانی در لیست بازیکنان استقلال ثبت شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد که این موضوع به تایید مسئولان سازمان لیگ هم رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب گذشته در رسانه ملی و برنامه فوتبال برتر یکی از مسئولان سازمان لیگ عنوان کرد نام سیاوش یزدانی در لیست آبی‌ها وجود ندارد و نام این بازیکن باید رسماً در سازمان لیگ ثبت شود که با اعلام باشگاه استقلال به نظر می‌رسد این موضوع حل شده است.

کد خبر 598891

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سیاوش یزدانی تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال استقلال تهران استقلال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۹۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس

طرفداری| سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • توافق خصوصی‌سازی و هلدینگ خلیج فارس بر تغییر نام استقلال
  • تغییر نام استقلال کِی و طی چه مراحلی انجام می‌شود؟
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • چراغ سبز تغییر نام باشگاه استقلال تهران
  • رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم
  • دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین