Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا جباری پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره عملکرد این تیم در هفته دوم لیگ برتر صحبت کرد

رضا جباری تاکید کرد فولادِ جواد نکونام با برنامه‌ تر بود.

به گزارش طرفداری، رضا جباری در مورد هجمه‌ها علیه تیم فوتبال پرسپولیس و نتایج این تیم در ۲ هفته ابتدایی لیگی برتر به ایرنا گفت:

اول باید گریزی به پیش فصل و اولین مرحله آماده‌سازی تیم بزنیم که وقتی در رسانه‌ها صحبت‌ از تیم کهکشانی و خریدهای فصل را بزرگ‌نمایی می‌کنند، باید به فکر این هم می‌افتادند که توقع‌ها بسیار بالا می‌رود و دیگر نمی‌توان به سادگی هواداران و مخاطبان را راضی نگه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حس می‌کنم عده‌ای که تمایل به حضور کادر فنی بعدی در تیم دارند، عامدانه این کارها را انجام دادند تا با ایجاد موج نارضایتی باعث تغییر کادر فنی شوند. در این فضا احساسات هواداران به بازی گرفته شده که اکثرا خواهان تغییر یحیی شدند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص عملکرد گل‌محمدی در این تیم عنوان کرد:

هجمه‌های وارد شده دلیلی برای توجیه نتایج پرسپولیس نیست. به نظرم در ۲ بازی گذشته می‌توانستیم خیلی بهتر باشیم و به گل برسیم. زمان کمی از فصل گذشته و هنوز تیم‌ها خودشان را پیدا نکردند و درخواست تغییر در کادر فنی خیلی کار درستی نیست. با شناختی که از یحیی دارم قطعا تیمش را با برنامه به زمین می‌فرستد اما اینکه برنامه‌های تیم حریف قوی‌تر باشد و دست و پای تیم را ببندد، با بی‌برنامگی تفاوت دارد. مشکل این است که زور برنامه‌های یحیی به برنامه مربیان حریف نرسید و نتوانست موفق باشد که البته عدم حضور او روی نیمکت هم بی‌تاثیر نبود.

وی افزود:

کار در این فصل خیلی سخت‌تر از فصل‌های گذشته است زیرا اصولا در ایران پس از ۳ فصل حضور در نیمکت یک تیم، فضای جدیدی برای تغییر ایجاد می‌شود که این مسئله خیلی وقت‌ها به دلالان بر می‌گردد که سودشان در انتخاب کادر فنی بعدی است، اما باید مدیران و هواداران، مربی دلسوز را برای تیم‌ انتخاب و حفظ کنند. مربی جدید که بیاید زمان زیادی نیاز دارد که تیم را بشناسد و اینکه بعد از ۲ هفته سرمربی را تغییر دهیم کاری غیرمنطقی و اشتباه است. باید مدیران کار درست و منطقی را پیش بگیرند و در مرحله اول تیم رسانه‌ای باشگاه باید خوب عمل کند و هواداران را آرام کنند و پس از آن به فکر تقویت همکاری و همبستگی تیم باشند تا بهترین عملکرد را در زمین شاهد باشیم.

جباری در تحلیل و ارزیابی تاکتیک تیم فوتبال پرسپولیس، توضیح داد:

ما در بازی آخر نیازی به سعید صادقی نداشتیم با اینکه او بازیکن بسیار خوبی است اما در این بازی به کار نمی‌آمد زیرا تخصص او توپ‌گیری در فضای پشت مدافعان است و اصلا فولاد فضایی را برای این تاکتیک باز نگذاشته بود. ما باید از بازیکنانی مثل امید عالیشاه که با یک و دو، موقعیت سازی کردند، استفاده می‌کردیم.

هافبک سابق پرسپولیس درباره شیرزود تمیروف، مهاجم پرحاشیه این تیم گفت:

در یک مقطع زمانی او مورد توجه کادر فنی آن هم برای مواقع و موقعیت‌های خاص قرار گرفت. تمیروف بازیکنی است که زمانی که تیم نتیجه گرفته و یا وقتی که مهاجم گل‌زن و تکنیکی کنارش باشد و او این توانایی را دارد که مدافعان را درگیر کند؛ اما دیدیم که او با فلسفه پرسپولیس کنار نیامد و به درد فوتبال هجومی تیم نمی‌خورد و باید می‌رفت.

اخبار داغ 

فسخ قرارداد ارسلان مطهری از سوی استقلال واکنش کاوه رضایی به حواشی اخیر استقلال: اصل داستان؟ من دقیقا فرع داستان هستم! خوش و بش رونالدو با گری نویل و روی کین و بی اعتنایی به جیمی کرگر قبل از شروع بازی مقابل لیورپول / فیلم بدترین شروع لیورپول در لیگ برتر انگلیس طی یک دهه اخیر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رضا جباری کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس

علیرضا بیرانوند زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس به صورت انفرادی تمرین کرده است

طرفداری | باشگاه پرسپولیس تمرین های پیش از بازی با سپاهان را پشت سر می گذارد

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پیش از شروع تمرین، اوسمار ویرا برای دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخت.

تمرین ۶۵ دقیقه‌ای امروز با انجام پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی آغاز شد و در ادامه، حفظ توپ در بخشی از زمین در دستور کار قرار گرفت و در قسمت بعدی هم، فوتبال درون تیمی در برنامه بود.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان زیر نظر کادر پزشکی تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

یاسین سلمانی، علیرضا خدادادی و مرتضی پورعلی گنجی که در اوایل فصل با آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط صلیبی مواجه شده بودند، برنامه‌های مخصوص خود را با هماهنگی کادر پزشکی تیم پیش می‌برند تا به تدریج آماده کار با توپ شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا (سه‌شنبه) آخرین تمرین خود قبل از بازی با سپاهان را برگزار و پس از آن به اردو می‌رود.

گفتنی است؛ دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ خلیج فارس از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • جباری:شرایط سپاهان کار پرسپولیس را سخت می‌کند/ اصلا انتقادی به اوسمار ندارم
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • بیرانوند و عالیشاه امروز هم تمرین نکردند
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان