Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: ارتباط فعال تشکل ها و سازمان های مردم نهاد با مسئولان‌ ارشد استان و مدیران دستگاه های اجرایی در راستای‌ بهره گیری از پتانسیل های‌موجود در این حوزه، تقویت خواهد شد.

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان‌ استان گفت: باید به صورت ویژه از ظرفیت تشکل ها و سازمان های مردم نهاد در اجرای بهتر و مطلوبتر برنامه های دستگاه های اجرایی استان استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تشکل ها و سمن ها همواره در مواقع مورد نیاز جامعه، از جمله سلامت، امنیت، اقتصاد، مسکن، معیشت و ... به صورت فعال ورود کرده و تاثیر گذاری مطلوبی داشتند.

استاندار سمنان با تاکید بر برگزاری مستمر و در بازه کوتاه مدت جلسه ستاد ساماندهی جوانان استان، خاطرنشان کرد: ستاد ساماندهی امور جوانان، محلی برای بیان‌ موارد، مشکلات و دغدغه های تشکل ها و سمن‌های مردم نهاد و جوانان است و در راستای برطرف نمودن این موارد نیز اقدامات و تصمیم گیری لازم‌ انجام می گیرد.

هاشمی ادامه‌ داد: در حوزه‌ مشاغل خانگی و کسب و کار برای تحقق شعار سال و همچنین کاهش آسیب های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر، می توان از پتانیسل و ظرفیت تشکل ها و سازمان های مردم نهاد بهره برد.

وی تصریح کرد: در بحث های‌مختلف اجرایی از جمله تصمیم‌گیری، سیاست گذاری و اجرا از ظرفیت جوانان‌ در تشکل‌های مردم‌نهاد می توان استفاده کرد و ضرورت دارد تا نقش سمن‌ها را در حوزه‌های‌ بهداشتی،‌ گردشگری،‌ کشاورزی، معدنی و ... مشخص کرده و در راستای‌ تقویت‌ آن بکوشیم.

استاندار سمنان در پایان گفت: توجه به امر خانواده و قانون جوانی جمعیت و فرزندآوری امری حائز اهمیت است و کسب رتبه سوم پرداخت تسهیلات ازدواج در کشور توسط استان در راستای تقویت این مهم، موضوعی ارزشمند است.

انتهای پیام

 ارسال نظرات

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استاندار سمنان استاندار سمنان مردم نهاد تشکل ها سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۹۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند

آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمجید یزدی رئیس دفتر ویژه قوه قضائیه، ارتباط بین دستگاه قضائی با مردم را مهم دانستند و اظهار کردند: حضور مسئولان و رئیس قوه در میان مردم بسیار مؤثر است و البته مردم باید نتیجه این ملاقات‌ها را هم ببینند.

معظم له افزودند: آبروی نظام با سلامت حوزه قضایی است و اگر حوزه قضایی سالم باشد آبروی نظام محفوظ است.

وی پرداختن به بعضی از مسائل مانند تورم و اجاره بهای مسکن که به صورت مستقیم با قوه قضائیه ارتباط ندارد را مهم دانستند و تصریح کردند: مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود ولو دستگاه قضایی ارتباط مستقیم با این گرانی ندارد ولی می‌تواند ارتباط غیر مستقیم داشته باشد.

منبع:خبر حوزه

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رویداد جامعه‌پرداز برای شناسایی و ارتباط گیری با کنشگران حوزه خانواده
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • وزیر کشور : تقسیم استان تهران به ۲ استان شرقی و غربی
  • لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم