Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@12:55:30 GMT

شیرگازی سارا نوارتفلون دنا اتصالات گالوانیزه

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۹۱۷۵

شیرگازی سارا نوارتفلون دنا اتصالات گالوانیزه

معرفی شیرگازی سارا و نواتفلون دنا وانواع اتصالات گالوانیزه موجود دربازار

شیر گازی سارا

در ابتدا به تعریف از شیر گازی می پردازیم و سپس برند های موجود در بازار را معرفی می نماییم تا بتوانید هنگام نیاز از با کیفیت ترین شیر آلات گازی بهره مند شوید  .

شیر گازی چیست ؟

شیری که برای قطع و وصل کردن جریان گاز و سیال  به کار برده می شود شیر گازی نام دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیر گازی چون بیشترین کاربرد را در لوله کشی گاز دارد به این نام شناخته شده است اما استفاده از این محصول در لوله کشی آب نیز بلا مانع می باشد .

شیر  گازی  سارا

کارخانه سارا که در تهران واقع شده است ، امروزه به تعهدات خود در بالا بردن سطح کیفی محصولات پایدار بوده است و توانسته رضایت خرید داران را کسب نماید .

شیر گازی سارا در سایزهای 2/1 اینچ ، 4/3 1 اینچ ، 4/1 1 اینچ ، 1 ، 4/3 اینچ ، 1 اینچ از برنج تولید می شود ، این محصول در برابر ضربه و چکش خواری مقاوم است و می تواند دما از 20- تا 100+ را بدون این که دچار خوردگی و زنگ زدگی شود را تحمل نماید و فشار کاری تا 1000 بار را متحمل شود .

شما می توانید برای کسب جدید ترین قیمت ها به سایت سارا مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید .

 

نوارتفلون

با کمک این مقاله می خواهیم بدانیم نوار تفلون چیست؟ و چه کارایی دارد؟

یکی از  موارد  لوازم در صنعت تاسیسات نوار تفلون می باشد که نام نوار آب بندی نیز شهرت دارد، کار اصلی نوار تفلون آب بندی می باشد و از نشتی های احتمالی جلوگیری به عمل می آورد.

نوارتفلون آسیا طلایی:

تمام خصوصیات گفته شده در شرکت آسیا طلایی یک جا جمع شده اند و توانسته است بهترین نوع نوارتفلون را در سایز 75 میکرون با پهنای 10 میلی متر و طول 12 متر تولید کند.

از محاسن این محصول غیر قابل حلال در حل شونده ها، مقاوم در برابر موادشیمیایی  ، پوشش دهی کامل و ایجاد اب بندی مطمئن و قوی، مقاوم در برابر دماهای مختلف، قابلیت کشسانی داشتن و مقاوم در برابر تکه تکه شدن می باشد.نوار تفلون صورتی اسیا و نوار تفلون خمیری اسیا هم یکی ازپرمصرف  نوار تفلون های موجود در بازار میباشد

 

نوار تفلون دنا

از شرکت های تولیدی شناخته شده در ایران دنا می باشد که با به کار گیری پرسنلی مجرب و متبحر و هم چنین دارا بودن تجهیزات مدرن نوار تفلون را با سطح کیفی بالا و قیمت بسیار مناسب با رنگ های مختلف و کارایی متفاوت به بازار عرضه می نماید.

نوار تفلون زرد دنا: برای لوله هایی با ابعاد 2/1 تا 2 اینچ مورد استفاده قرار می گیرد و گاهی دارای برچسب gas tape می باشد.

نوار تفلون قرمز دنا: برای تسهیل در اتصالات لوله استفاده می شود و نقشی در عایق بندی ایفا نمی کند.

نوار تفلون صورتی خمیری دنا: به علت بالا بردن ایمنی و امنیت، در اتصالات هیدرو کربنی کارایی دارد، ولی از نظر طراحی ابعاد به مانند نوار تفلون خمیری زرد تولید می شود.

نوار تفلون سبز دنا: برای خطوط اکسیژن و لوله هایی که در جریان مسیرسیال گاز قرار می گیرند به کار برده می شود.

نوار تفلون 10 متری زرد پهن دنا: برای آب بندی  فلز کارایی دارد و در لوله کشی به کار برده می شود  و هم چنین به عنوان درزگیر مورد استفاده قرار می گیرد که بال متراژ 10 و عرض 12 میلی متر و ضخامت بسیار پایین 75% میلی متر تولید می گردد.

 نوار تفلون 10 متری صورتی پهن دنا: بسیار بادوام بوده و قابل استفاده به عنوان درزگیر ، برای فلز و انواع لوله ها می باشد و هم چنین در لوله کشی ساختمان،  تاسیسات و خطوط انتقال سیالات،  صنایع غذای، صنایع پزشکی و دارویی، صنالیع پلاستیک، آب بندی مخازن در صنایع هوا، تاسیسات برق کارایی دارد.

نوار تفلون 25 متری زرد پهن دنا: در لوله کشی گاز بیشترین کاربرد را دارد که دارای وزن 13 گرم است. این نوع نوار تفلون بسیار مقرو ن به صرفه بوده و دارای اصطکاک ناچیزی می باشد، هم چنین در برابر کش آمدن، خوردگی و مواد شیمیایی و اسیدی مقاومت دارد و از خاصیت ضد چسبنده بودن برخورد دار است.

نوار تفلون 50 متری زرد پهن عرض 19 دنا: برای لوله ها با ابعاد بزرگ و لوله های گاز کاربرد دارد و آن ها را به طور کامل آب بندی می کنند.

این محصول در برابر دماهی مختلف مقاوم می باشد، دچار پوسیدگی نمی شود و به علت کشسانی بودن تکه تکه نمی شود و مهم تر این که به آسانی مورد استفاده قرار می گیرد، این محصول تمامی استاندارد های جهانی و داخلی را دارا می باشد.

نوار تفلون زرد آسیا کویر:

شرکت آسیا کویر از شرکت های تولیدی داخل می باشد که استاندارد و تاییدیه تولید را دارا است ، این مجموعه  بهترین و مقاوم  نوع نوار تفلون را به بازار عرضه می نماید و توانسته است رضایت مشتری های خود را با ثابت نگه داشتن کیفیت محصول برای همیشه کسب نماید.

نوار تفلون صورتی آسیا کویر:

یکی از ملزومات مهم در لوله کشی و شیرآلات به شمار می آید و از نشتی های احتمالی به طور صد در صد جلوگیری به عمل می آورد.

این محصول مقوم در برابر روغن و گاز بوده و دچار فرسودگی نمی شود و هم چنین بسیار نرم و انعطاف پذیر است و خاصیت ضد چسبندگی را دارد.

نوار تفلون نارنجی دنیکس:

شرکت دنیکس در راستای هدف راهبردی تولید محصول با کیفیت کار خود را شروع کرده و توانسته است بخشی از نیاز متقاضیان و نصابان را در زمینه ی نوار تفلون برآورده کند.

مزایای این نوع نوار عبارت است از: غیرقابل سایش بودن، بسیارنرم با حالت پذیری بالا، جهت استفاده در لوله کشی و مهر و موم کردن لوله های می باشد.

نوارتفلون صورتی دنیکس:

این نوع نوار تفلون در با ضخامت 75 میکرون و پهنای 12 میلی متر و متراژ 10 متر تولید می گردد، نوارتفلون دنیکس در حین کار برای آب بندی کار را با سرعت پیش بیرده و بسیار تمیز است و حساسیتی روی پوست ایجاد نمی کند.

نوارتفلون مایع دنیکس:

یکی از انتخاب هاتفلون مایع دنیکس می باشد که می تواند به خوبی جایگزین نوار تفلون شود، چرا که هم کار با آن بسیار آسان تر است و هم این که پوششی مناسب برای آب بندی ایجاد می کند.

 اتصالات گالوانیزه

تبدیل، زانو، مهره ماسوره، بوشن، درپوش، سه راه، مغزی و... از مزایای این مدل اتصالات می توان گفت که در ابتدا و انتها به صورت رزوه ای می باشند به همین دلیل سهولت در امر نگهداری و تعمیر و اتصال خطوط لوله کشی را دارا می باشد.

تبدیل اتصالات گاوانیزه 

برای تغییر سایز لوله مورد استفاده قرار می گیرد که از یک طرف به سمت داخل دنده ( مادگی ) می باشد و از یک  طرف دیگر از قسمت بیرون دنده ( نری ) می باشد.

سه راهی اتصالات گالوانیزه 

به دو دسته سه راهی مساوی ( سایز ورودی، خروجی و انشعاب مساوی است ) و سه راهی تبدیلی تقسیم می شود که برای انشعاب گرفتن از لوله گالوانیزه کاربرد دارد و مانند زانو گالوانیزه به صورت مادگی دنده می شود.

 

برای دریافت لیست قیمت با بازرگانی امینکو با ما تماس بگیرید 

02155695580 

02155695581

02155695582

02155695583

02155695584

09357591616 وات ساپ وشبکه های اجتماعی 

 

انتهای رپرتاژ آگهیژ

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم سامانه سماح مذاکرات وین انتخابات فوتبال روز پزشک پیاده روی اربعین شیر گازی نوار تفلون اتصالات گالوانیزه رپرتاژ آگهی محرم سامانه سماح مذاکرات وین انتخابات فوتبال روز پزشک پیاده روی اربعین مورد استفاده قرار می گیرد اتصالات گالوانیزه لوله کشی نوار تفلون هم چنین میلی متر نوع نوار شیر گازی لوله ها آب بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۹۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات نفت با خط لوله نداریم

به گزارش خبرنگار مهر ارسلان رحیمی مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: سرقت از خطوط لوله همواره وجود داشته و به دنبال کاهش آن هستیم البته این سرقت‌ها صدماتی را وارد می‌کنند.

رحیمی ادامه داد: خوشبختانه اقدامات و فعالیت‌های تجهیزاتی در دستور کار است و اقداماتی که انجام شده نشان دهنده عملکرد موفق ما است به طوری که در سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۴۷ مورد انشعاب غیر مجاز داشتیم که ۳۵ مورد به برداشت رسیده بود در حالی که در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ از ۴۷ مورد انشعاب غیر مجاز به ۴۱ مورد رسیده است که ۲۵ مورد انشعاباتی بوده که به برداشت نرسیده است.

وی در پاسخ به سوال مهر مبنی بر اینکه آیا ترانزیتی با کشورهای همسایه وجود دارد، گفت: برای همسایگان خط لوله‌ای برای انتقال نفت خام و فرآورده‌های نفتی وجود ندارد و زمانی که انتقال فرآورده‌های نفتی صورت می‌گرفت به وسیله نفت کش بوده است.

این مقام مسئول در پاسخ به سوال دیگر مهر مبنی بر اینکه چه میزان صرفه جویی از طریق انتقال نفت خام و فرآورده‌های نفتی به خطوط لوله صورت می‌گیرد، خاطر نشان کرد: میزان هزینه صرفه جویی یک‌میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار است که تقریباً ۹.۵ برابر است، زیرا عددی که انتقال می‌دهیم بسیار ناچیز و ۷۰ تومان است که این انتقال با نفت کش ۹ تا ۱۰ برابر می‌شود.

ادامه دارد…

کد خبر 6094284 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران
  • عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد
  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • 2 روش هوشمندانه برای ساخت شیرآب و شیر حمام با لوله PVC (فیلم)
  • خط لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد
  • خط لوله میلی‌متری ۳۰۰ آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد
  • امینکو تامین کننده کلیه تجهیزات تاسیساتی
  • فرونشست زمین و شکستگی لوله آب در خیابان علامه مجلسی
  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد