Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اورژانس ساوه با اشاره به حادثه تصادف اتوبوس زائران کربلا در محورهای مواصلاتی استان مرکزی، گفت: حال همه مصدومان خوب است و گزارشی از وخامت حال مصدومان وجود ندارد.

به گزارش ایمنا، بهرام صیدی با اشاره به تصادف یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه تریلر در آزادراه تهران _ ساوه اظهار کرد: در این حادثه که بر اثر برخورد اتوبوس با تریلر در آزادراه تهران به ساوه به وقوع پیوست ۴۲ نفر مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مجموع حادثه‌دیدگان این تصادف ۱۹ نفر به بیمارستان‌های شهید مدرس و چمران ساوه منتقل شدند و ۲۳ مصدوم در محل به صورت سرپایی درمان شدند.

سرپرست اورژانس ساوه تصریح کرد: ۱۹ نفر از مصدومان این حادثه برای ادامه درمان به وسیله پنج تیم عملیاتی اورژانس راهی ساوه شدند که ۱۱ نفر در بیمارستان مدرس و هشت نفر در بیمارستان شهید چمران بستری شدند.

وی گفت: این حادثه در کیلومتر ۴۰ مسیر غربی آزادراه ساوه به تهران روی داد که علت حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس اسکانیا با عقب تریلی ولوو بوده است.

صیدی با اشاره به اینکه برخی مصدومان دچار ضربه به سر شده بودند، تصریح کرد: این اتوبوس از مسیر استان‌های شمالی کشور به سمت کربلا در حرکت بود و گزارشی از وخامت حال مصدومان وجود ندارد.

گفتی است بر اساس اعلام فرماندهی پلیس آزادراه ساوه تهران علت این حادثه عدم توجه به جلو توسط راننده اتوبوس بوده است.

پیگیری‌های خبرنگار حاکی از ترخیص همه مصدومان از بیمارستان مدرس است.

منبع: فارس

کد خبر 598898

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سرپرست اورژانس ساوه تصادف اتوبوس زائران کربلا پلیس آزادراه ساوه تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۹۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پراید چپ کرد (+ عکس)

به گزارش صدای ایران،از ایرنا،سید حمید حسینی روز شنبه افزود: این حادثه حوالی ساعت هشت و ۳۰ دقیقه امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان آمبولانس پایگاه اورژانس راسخی نیشابور و آمبولانس پایگاه اورژانس زعفرانیه سبزوار به صحنه حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه پنج نفر ارزیابی شد که اقدامات پیش بیمارستانی برای تمامی مصدومان این حادثه انجام شد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور بیان کرد: ۲ مصدوم این حادثه در محل به صورت سرپایی درمان و سه مصدوم دیگر توسط آمبولانس پایگاه راسخی از اورژانس نیشابور و آمبولانس پایگاه زعفرانیه از اورژانس سبزوار به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس چهار شهرستان «نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه» را زیر پوشش دارد و به صورت شبانه‌روزی و رایگان به این جمعیت خدمات ارائه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • آخرین وضعیت بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران | این بزرگراه به آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد
  • دو تصادف منجر به فوت در دو نقطه از شهر تهران
  • دو تصادف فوتی در دو نقطه از شهر تهران
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • مشکل آذربایجان شرقی در تأمین اتوبوس و حمل و نقل عمومی
  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت