Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان ملی بهره‌وری گفت: نزدیک به ۱۳۰ شرکت اطلاعات خود را در اختیار ما قرار ندادند، در سال جاری مجازاتی برای مدیرانی وجود دارد که اطلاعات شرکت هایشان را در اختیار ما قرار نمی‌دهند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امروز مراسمی با عنوان آیین رونمایی از اولین گزارش بهره‌وری شرکت‌های دولتی برگزار شد که در ابتدای آن، میرسامان پیشوایی، رئیس سازمان ملی بهره‌وری کشور با اشاره به اینکه یکی از موجودیت‌هایی که در بهره وری نقش دارند، شرکت‌های دولتی هستند، گفت:، زیرا شرکت‌های دولتی ۲۳۰۰ همت بودجه در کشور دارند و در عملکرد و گزارش دهی شرکت‌های دولتی، شفافیت نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: برای اولین بار گزارش شاخص‌های بهره وری شرکت‌های دولتی را در اختیار عموم قرار دادیم که براساس آن از ۳۶۰ شرکت مشمول این قانون، ۲۰۴ شرکت، اطلاعات خود را برای سازمان ملی بهره وری ارسال کردند.
پیشوایی بیان کرد: نزدیک به ۱۳۰ شرکت اطلاعات خود را در اختیار ما قرار ندادند، البته مجازاتی در سال ۱۴۰۱ برای مدیرانی وجود دارد که اطلاعات شرکت‌ها را در اختیار ما قرار نمی‌دهند و پاداش اعضای هیئت مدیره شرکت‌های دولتی را به عملکرد بهره وری آن‌ها متصل کرده ایم.
رییس سازمان ملی بهره‌وری در پایان گفت: در سال‌های ۹۸ و۹۹ در شرکت‌های غیرنفتی، عدد رشد بهره وری مثبت بود و اگر شرکت دولتی ارزش افزوده‌ای ایجاد می‌کند، حتما باید در جبران خدماتش لحاظ شود. ما توقع داریم از مردم و نخبگان که در مطالبه گری بهره وری در شرکت‌های دولتی در کنار ما باشند و ما امروز در اقتصاد کشور، بهره وری را به عنوان یک ضرورت می‌دانیم. سال گذشته وزارت راه همکاری خوبی با ما نداشت اما در مقابل وزارت نیرو با ما همکاری خوبی کرد.
درحال تکمیل…

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بهره وری پیشوایی سازمان ملی بهره وری اختیار ما قرار سازمان ملی بهره وری اطلاعات خود شرکت های دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۹۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان بورس، با تصویب هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، بازارگردانی از حالت الزامی خارج و در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت.

جزئیات این مصوبه و تغییرات صورت گرفته در کنفرانس خبری با حضور مدیران سازمان و بورس و فرابورس اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقبال وزارت صنعت امارات از توسعه همکاری‌ فناوری با ایران
  • سازمان مالیاتی موظف به ارسال درآمدهای اشخاص غیرتجاری به وزارت تعاون شد
  • بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • کاخ سفید : پاتریوت اضافی برای ارسال به اوکراین نداریم!
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • همکاری ۴۲ گانه برنامه آبادیران و بهزیستی برای رفع چالش‌های حوزه معلولین
  • کاخ سفید مدعی شد: پاتریوت اضافی برای ارسال به اوکراین نداریم!
  • بهره‌مندی از عواید وقف به نفع تقویت اقتصاد دانش‌بنیان