Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل اصلی شهادت مامور فراجا در شهرستان " دلگان " خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار احمدطاهری در تشریح این خبر، گفت: ساعت 21:48 شامگاه روز جمعه مورخه ششم خردادماه، اشرار کوردل ناجوانمردانه با سلاح کلاش به سمت خودروی سرهنگ دوم "عباس راه انجام "، یکی از مأموران جان برکف پلیس پیشگیری شهرستان دلگان که به همراه خانواده، در حال طی مسیر در محور " ایرانشهر به دلگان" بود شلیک و از صحنه متواری می‌شوند که متأسفانه بر اثر این تیراندازی وی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 فرمانده انتظامی استان گفت: دستگیری عاملان این جنایت به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: تیم رسیدگی کننده به پرونده با تلاش شبانه روزی خود یکی از اشرار مسلح و عامل شهادت مامور پلیس را مورد شناسایی قرار داد و با اقدامات پلیسی ویژه و رصد اطلاعاتی مشخص شد نامبرده یکی از اشرار بنام و معروف منطقه بوده که در اقدامات شرارت گونه خود از قبیل راه بندی، سرقت مسلحانه، تیراندازی و اخاذی در محور‌های مواصلاتی جنوبی استان به همراه تعدادی از همدستانش به صورت مسلحانه فعالیت داشته است.
 این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پس از رصد و اقدامات شبانه روزی محل تردد نامبرده در محور مواصلاتی شهرستان بزمان به شهرستان ریگان استان کرمان شناسایی، ضمن هماهنگی و تشریفات قضائی تیم عملیاتی پلیس استان به بخش بزمان اعزام و پس از اطمینان از حضور نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه وی دستگیر و خودرو پژو 405 آن نیز توقیف و با هماهنگی مراجع قضائی به مرکز استان دلالت گردید و در این رابطه پرونده تشکیل و در تحقیقات فنی و پلیسی متهم به بزه ارتکابی مبنی بر معاونت در شهادت شهید عباس راه انجام معترف و در خصوص تعدادی سرقت مسلحانه نیز اعتراف کرده است.
 سردار طاهری در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: پلیس با اقتدار در برابر اشرار و سوداگران مرگ می‌ایستد و هرگز اجازه نمی‌دهد تا خون پاک مدافعان امنیت کشور که برای تأمین نظم و امنیت مردم و مرز‌های میهن اسلامی جان عزیز خود را فدا می‌کنند، پایمال شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۹۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات

منابع خبری در غرب افغانستان اعلام کردند بر اثر حمله مسلحانه به مسجد شیعیان در هرات شماری از نمازگزاران شهید و زخمی شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، افراد مسلح ناشناس به سوی نمازگزارن شیعه در شهرستان «گذره» ولایت هرات تیراندازی کردند که بر اساس گزارش‌های اولیه یک عالم دین و شماری از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.

برخی منابع محلی می گویند نمازگزاران پس از اقامه نماز در شهرک «محمدیه» هنگام خارج شدن از مسجد هدف حمله دو مهاجم موتور سوار قرار گرفتند.

گفته می‌شود حجت الاسلام جاوید از بزرگان این شهرک در حادثه تروریستی مسجد امام زمان عج و پنج نفر دیگر به شهادت رسیده‌اند.

جزئیات بیشتری از این حمله تروریستی منتشر نشده است.

مقامات امنیتی هرات نیز تاکنون اظهارنظری نکرده‌اند.

دور تازه حمله به نمازگزاران در افغانستان 11 کشته برجا گذاشتایران حمله تروریستی به نمازگزاران مسجد شهر هرات را محکوم کردمحکومیت همه جانبه حمله انتحاری هرات

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل قدرت نمایی در رفسنجان
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد