Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین در این مراسم که در استانداری برگزار شد، گفت: استان قزوین در این مسابقات، پنج ورزشکار، پنج سرمربی و مربی داشت که در رشته های تکواندو، کاراته، ژیمناستیک، بسکتبال، وزنه برداری، دوچرخه سواری، تیر و کمان و والیبال افتخارآفرینی کردند.

عباس علایی مقدم گفت: قزوین در اعزام ورزشکاران به مسابقات آسیایی با استان های تیپ یک برابری می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعزام پنج مربی به این رقابت ها به معنی کرسی های استان در فدراسیون ها است که می توانند از جایگاه قهرمانان قزوین حمایت کنند و تجارب خود را در استان به کار بگیرند.

این مسوول با اشاره به ارتقای سطح ورزشکاران ملی پوش قزوینی طی سالیان گذشته، گفت: چشم انداز تعریف شده استان در بازی های ۲۰۱۸ نسبت به بازی های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ اعزام هشت بازیکن و دریافت چهار مدال بود ولی ۱۹ بازیکن اعزام و هشت مدال کسب شد که نشان از استعداد بازیکنان استان دارد.

علایی مقدم اصافه کرد: تلاش ما این بوده که همین رکورد را در بازی های ۲۰۲۲ نگه داریم و در بازی های سال آینده که به خاطر کرونا تعویق افتاده، موفق ظاهر شویم.

وی در ادامه گفت: راهبری قهرمانان با توجه به مشکلات عدیده اقتصادی بسیار دشوار است و اگر دستور استاندار برای حمایت صنایع استان از ورزشکاران انجام شود حمایت از قهرمانان بی دغدغه انجام خواهد شد.

علایی مقدم با اشاره به قانون جذب قهرمانان، گفت: ورزشکاان استان با حداقل بودجه، کار حداکثری انجام دادند و از تلاش روسای هیات ها در این زمینه تلاش می کنیم.

وی با اشاره به اهمیت لزوم حمایت از ورزشکاران و قهرمانان، گفت: امروز ورزش استان به خود می بالد که کرسی های مختلف را در فدراسیون ها دارد و اولین استانی هستیم که جلسه تجلیل از مدال آوران مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی ۲۰۲۱ قونیه را برگزار کردیم.

در ادامه این نشست، از آرین رحمانی والیبالیست تاکستانی تیم ملی که به مدال طلا، علی اصغر آسیابری و لیلا برجلی که به مدال نقره و برنز در کاراته، علیرضا نبی پور در ژیمناستیک برنز و مهران برخورداری نشان برنز در تکواندو را کسب کردند تجلیل شد.

همچنین از افسانه حسن نایبی سرمربی تیم ملی بسکتبال، مربیان استان در بخش بانوان ذاکرانی و بابایی و در بخش مردان اسماعیل و جبراییل عبادی که هدایت تیم های ملی دوچرخه سواری، وزنه برداری و تیر و کمان را برعهده داشتند تجلیل شد.

برچسب‌ها مراسم تجلیل وزارت ورزش و جوانان استان قزوین محمدمهدی اعلایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مراسم تجلیل وزارت ورزش و جوانان استان قزوین مراسم تجلیل وزارت ورزش و جوانان استان قزوین محمدمهدی اعلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۹۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 

کشاورز مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در این مراسم گفت: شاخص‌های حوزه اشتغال نشان می‌دهد که در استان اتفاق خوبی رقم خورده است.

به گفته کشاورز، نرخ بیکاری استان در فصل زمستان چهار و هفت دهم درصد بود و هم اکنون شاخص‌های کار و تولید متناسب با میزان جمعیت است.

وی اضافه کرد: در حوزه کار و تولید رکن اصلی کارگران هستند و بر ما واجب است تا برای تقدیر از این قشر حداکثر توان خود را بگذاریم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین بر تقویت فرهنگ کار تاکید کرد و گفت: باید بتوان فضای مناسب تری را در حوزه کار و کارگر فراهم کرد.

کشاورز گفت: مسکن کارگری یکی از اولویت‌های استان است که استان رتبه خوبی در این زمینه دارد.

وی افزود: استان رتبه برتر اشتغال و امنیت را در فضای کسب و کار را دارد و در تلاشیم تا بهتر شود.

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استان قزوین رتبه اول را در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ دارد.

کشاورز در ادامه بر تقویت انجمن‌های ورزش کارگری و ایجاد بستر‌های مبتنی بر تعاونی تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی