Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@15:55:20 GMT

بافت سالانه 450 متر انواع فرش در شهرستان آبدانان

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۹۷۴۹

بافت سالانه 450 متر انواع فرش در شهرستان آبدانان

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، امروز تیمور هاشمی رئیس اداره صمت شهرستان آبدانان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: آبدانان دارای ۸۰۰ بافنده بوده و سالانه در این شهرستان ۴۵۰ متر انواع فرش بافته میشود.

وی ادامه داد: در سطح شهرستان ۵ کارگاه متمرکز فعال قالی بافی داریم که از ۸۰۰ بافنده ۴۲۲ نفر تحت حمایت بیمه تامین اجتماعی هستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره صمت آبدانان با اشاره به مشکلات بافندگان از جمله گران بودن مواد اولیه و نبود بازار فروش در سطح شهرستان گفت: ۱۵۰۰نفر در سطح شهرستان دوره آموزشی فرش بافی را طی کرده اند و از ۲۳ نفری که جهت دریافت تسهیلات مشاغل خانگی ثبت نام کرده اند ۱۶ نفر موفق به دریافت ۳۲۰ میلیون تسهیلات شده که در تلاشیم تا مابقی افراد هم جهت گسترش کار خود این تسهیلات را دریافت کنند. 

وی افزود: ۴ کارگاه متمرکز قالی بافی، تولید پوشاک با اشتغالزایی ۲۰ نفر به مبلغ ۳۶۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده اند. 

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۱۱

منبع: فارس

کلیدواژه: فرش دستباف قالی بافی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۹۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند

روح الله مقدم ظهر روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شاخص ترین موضوعی که از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم در سال گذشته پیگیری شد، حوزه ازدواج و خانواده بود.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: یکی از مسائل مهم بحث تسهیلات زوجین بود که با پیگیری‌های انجام شده؛ تقریباً ۸۸ درصد متقاضیان که نزدیک به ۱۱ هزار نفر بودند، توانستند تسهیلات خود را از بانک‌ها دریافت کنند.

وی ابراز کرد: امیدواریم شاهد همکاری بیشتری از سوی بانک‌های خصوصی در پرداخت وام زوجین داشته باشیم و این امر در دستور کار امسال قرار دارد.

مقدم عنوان کرد: دستورالعمل هفته ازدواج به ادارات ورزش و جوانان ابلاغ شده و ستاد ساماندهی نیز بدین منظور در چند روز آینده برگزار خواهد شد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم خاطرنشان کرد: برنامه هفته ازدواج در سال جاری بصورت متفاوت تری برگزار خواهد شد و از دستگاه‌ها تقاضا داریم تا در امر ازدواج که موضوع اصلی جامعه می‌باشد، پایکار بیایند و نقش خود را ایفا کند.

کد خبر 6092235 مهدی بخشی سورکی

دیگر خبرها

  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان
  • یک میلیون و۶۰۰ هزار متقاضی در صف انتظار برای دریافت وام ودیعه مسکن
  • پیش‌بینی برداشت ۳۰ هزار تن گندم مازاد از مزارع آبدانان
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور