Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امروز (سه شنبه) ایرنا، الخنجر در گفت وگو با شبکه المنار لبنان افزود: جریان مخالف رژیم آل خلیفه نیز به این موضوع واقف است که آمریکا دست از حمایت از رژیم آل خلیفه برنمی دارد، زیرا این رویکرد استراتژیک واشنگتن در بحرین می باشد.

وی دامه داد: برای همه کسانی که به فشار سفارت آمریکا در بحرین به رژیم آل خلیفه برای انجام اصلاحات و عقب نشینی از رویه ظالمانه این رژیم (علیه شیعیان) امید بسته بودند، ثابت شد که این امیدواری ها توهمی بیش نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الخنجر افزود: در این برهه دولتمردان آمریکا به نحو بی سابقه ای نقاب از چهره برداشته و نشان داده اند که جز به تامین منافع خود به هر طریق ممکن حتی با تکیه بر تروریسم، نمی اندیشند و برهمین اساس بر منطق حمایت مطلق از دست نشانده های خود در منطقه و تثبیت جایگاه آنها حتی به قیمت نقض تمام اصول انسانی عمل می کنند.

وی ادامه داد: مقامات کاخ سفید نه تنها هوادار ملت ها و پایبند به اصول انسانی و حقوق بشر، نیستند، بلکه تا هنگامی که ماندن دولت ها و رژیم های دست نشانده، منافع آنها را تامین می کند، خود دستور فشار آوردن به ملتها را به آنها می دهند و تلاش می کنند تا این رویه را قانونی جلوه دهند.  

الخنجر با تاکید بر این که ظلم و بی عدالتی و فشاری که از سوی رژیم آل خلیفه بر مردم بحرین روا داشته می شود، براساس توطئه و دستور آمریکاست، گفت: حضور صهیونیست ها در بحرین نیز در چهارچوب همین توطئه شوم آمریکایی است و حضور سفیر آمریکا در بحرین و تردد او در منامه از باب دوستی نیست.

برچسب‌ها مخالفان تروریسم واشنگتن آل خلیفه منامه ایالات متحده آمریکا کاخ سفید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مخالفان تروریسم واشنگتن مخالفان تروریسم واشنگتن آل خلیفه منامه ایالات متحده آمریکا کاخ سفید رژیم آل خلیفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۹۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان اضطراری ۲۰ خانوار در معرض خطر در روستای دماب

کوروش فتحی اظهار داشت: پس از شدت بارش‌ها و رانش زمین در روستای دماب شهرستان فلارد ۲۰ خانوار در معرض خطر قرار گرفتند.

وی افزود: پس از اطلاع از این موضوع، با کمک نیرو‌های امدادی شهرستان فلارد خانوار‌ها به منزل بستگان و همسایگان به‌طور موقت منتقل شدند و پس از رفع خطر به خانه‌های خود باز می‌گردند.

فتحی اضافه کرد: در بارندگی قبلی سنگ‌های بزرگ از کوه مال‌خلیفه ریزش کرد و پس از بارندگی اخیر هم این ریزش‌ها ادامه دارد که خطر زیادی برای خانه‌های مسکونی شهر مال‌خلیفه ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید

خسارت‌ها جزئی بارش‌های اخیر به بخش کشاورزی در چهارمحال‌وبختیاری

وی یادآور شد: در همین راستا از مدیریت بحران استانداری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری درخواست شده است تا برای رفع این نظر و جلوگیری از ریزش سنگ‌های این کوه چاره‌ای کنند.

مال‌خلیفه مرکز شهرستان فلارد در فاصله ۱۷۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به اسرائیل
  • اسکان اضطراری ۲۰ خانوار در معرض خطر در روستای دماب
  • عضو ارشد حماس: آمریکا نتانیاهو را تحت فشار قرار دهد تا تصمیمی سیاسی بگیرد که منجر به توافق آتش بس شود/ رژیم صهیونیستی به دلایل سیاسی داخلی هنوز نتوانسته تصمیم لازم برای رسیدن به توافق را اتخاذ کند
  • درخواست آمریکا از قطر برای اخراج سران حماس
  • از پیشرفت در مذاکراه تا ضرب‌الاجل اسرائیل/ گفتگو در مرز خوش‌‎بینی و بدبینی جریان دارد
  • جدیدترین شاخه مقاومت اسلامی در بحرین چگونه متولد شد؟
  • عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه «ایلات» برای نخستین بار
  • واکنش معین به اعتراضات دانشجویی در آمریکا: دانشگاه و دانشجویان در مقایسه با سیاسیون یا سرمایه‌داران، از اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی بالاتری در جامعه برخوردار هستند/ اعتراض آنها می‌تواند به تغییر سیاست‌های دولتها و حتی تغییر دولتها منجر شود
  • دانشگاهی‌ها و نمایندگان درباره جنبش دانشجویی آمریکا چه گفتند؟
  • ۴۰۰ سال پیش شغل اصلی مردم دربند خرید و فروش برده بود!