Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به کشف و شناسایی ۲۲۹ مرکز رمز ارز غیرمجاز در استان سمنان گفت: هم‌زمان با هفته دولت ۴۷ پروژه در استان سمنان افتتاح می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید محمد حسینی نژاد در جمع مدیران صنعت آب و برق استان سمنان که در سالن جلسات آب منطقه‌ای سمنان برگزار شد، اظهار داشت: شرکت توزیع برق استان سمنان امسال در هفته دولت تعداد 47 پروژه در قالب 6 محور با اعتباری بالغ بر 48 میلیارد و 820 میلیون تومان را آماده افتتاح و بهره‌برداری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از این تعداد پروژه 15 پروژه در بحث توسعه و احداث، 16 پروژه در بحث اصلاح و بهینه‌سازی، هشت پروژه تأمین برق متقاضیان جدید، 6 پروژه افزایش قابلیت اطمینان شبکه و 2 پروژه هوشمند سازی در سطح استان سمنان افتتاح خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان بیان کرد: هر سال سه کار تغییر مکان داخلی، مشترکان خانگی و تغییر نام مشترکانی که سند اشتراک به نامشان نیست توسط شرکت توزیع برق استان سمنان به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

حسینی نژاد خاطرنشان کرد: مشترکان برق می‌توانند با نصب سامانه «برق من» و یا ورود به سایت spa.ir  نسبت به ثبت درخواست‌های خود اقدام کنند.

وی عنوان کرد: یکی از پروژه‌هایی که در طی دو سال گذشته عملیاتی شد، بازسازی شبکه‌های روستایی تحت عنوان اجرای طرح «بهارستان» بود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به اینکه در این استان روستای بدون برق نداریم بیان کرد: عملیات بازسازی شبکه‌های برق روستایی در سال گذشته به 100 روستا در سطح استان با اعتبار 23 میلیارد تومان انجام شده است.

حسینی نژاد گفت: طرح بهارستان در 96 روستا در طی سال 1401 باید انجام شود که از ابتدای سال تا کنون در12 روستا با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان انجام شده است.

وی یکی دیگر از اقدامات شرکت توزیع برق استان سمنان طی پنج سال اخیر را تأمین برق اضطرار عشایر کوچنده عنوان کرد و گفت: بر این اساس سامانه خورشیدی در کل کشور ایجاد شد که در استان سمنان 560 دستگاه تحویل داده شده و 200 دستگاه دیگر در حالت تحویل است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان اضافه کرد: پرداخت 10درصد هزینه نصب سامانه‌های خورشیدی بر عهده مشترکان و 90 درصد باقی‌مانده بر عهده وزارت نیرو با هماهنگی سازمان عشایری است.

حسینی نژاد به موضوع رمز ارزها به‌عنوان یک پدیده جدید طی دو سال اخیر اشاره کرد و گفت: 229 مرکز رمز ارز غیرمجاز در استان شناسایی شد که طی آن تعداد چهار هزار و 270 واحد دستگاه جمع‌آوری شد.

کشف ماهی‌های مرده در روخانه مرزی "اودر" عامل اختلاف بین لهستان و آلمانکشف 9 هزار دستگاه استخراج رمزارز غیرمجاز در تهران از ابتدای سال

وی خاطرنشان کرد: 60 مرکز رمز ارز مجاز مجهز به کنتورهای رؤیت پذیر و کنترل‌پذیر در سطح استان سمنان وجود دارد.

انتهای پیام/363/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان ارز غیرمجاز استان سمنان مرکز رمز ارز حسینی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان از افتتاح ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در روستاهای این استان به مناسبت هفته بسیج سازندگی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، مهدی کاشفی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این تعداد نیروگاه خورشیدی در هشت شهرستان استان سمنان آماده بهره‌برداری شده است.

وی با اشاره به اینکه 496 متقاضی احداث نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در روستاهای استان سمنان اعلام آمادگی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: تاکنون برای احداث نیروگاه‌های خورشیدی کوچک‌مقیاس در روستاهای استان سمنان 287 میلیارد و 550 میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان اعطا شده که این تسهیلات از سوی بانک‌های عامل سپه و ملت در استان سمنان پرداخت شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با اشاره به برنامه این سازمان برای توسعه نیروگاه‌های خورشیدی کوچک‌مقیاس در روستاهای این استان، تصریح کرد: با توجه به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم سازمان بسیج سازندگی استان سمنان در نظر دارد تا پایان امسال تعداد 350 نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس را با مشارکت مردم در سراسر این استان اجرایی کند.

کاشفی با اشاره به اعتبار پیش‌بینی‌ شده برای راه‌اندازی این تعداد نیروگاه خورشیدی در سال 1403، عنوان کرد: برای اجرای این تعداد نیروگاه خورشیدی بیش از 530 میلیارد ریال تسهیلات از محل تبصره 18 قانون بودجه امسال پیش‌بینی‌ شده است.

وی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان برای اجرای تعداد 300 نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس ویژه مددجویان این نهاد حمایتی در سال 1403 خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به ماده 16 قانون جهش تولید، آمادگی لازم برای احداث نیروگاه‌های تجدید پذیر برای صنایع پرمصرف برق توسط سازمان بسیج سازندگی استان سمنان وجود دارد.

کاشفی گفت: بر اساس ماده شانزده قانون جهش تولید صنایعی که "دیماند" (حداکثر توان مصرفی در واحد زمان) آن صنایع بیش از یک مگاوات است، می‌بایست در مدت پنج سال به میزان پنج درصد از مصرف برق خود را از طریق احداث نیروگاه‌های تجدید پذیر تأمین کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان، عنوان کرد: در سال گذشته یکی از واحدهای بزرگ تولیدی در استان سمنان با انعقاد تفاهم‌نامه با بسیج سازندگی نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس خود را احداث کرد و امسال نیز قرارداد لازم برای احداث 6 نیروگاه انشعابی با 6 واحد بزرگ صنعتی استان سمنان منعقد شده است.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • نخستین سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر شبکه توزیع برق افتتاح شد
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • متخلفان استخراج غیرمجاز رمز ارز ١٠٠ برابر نرخ انرژی جریمه می شوند
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز
  • شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید