Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@23:57:28 GMT

موکب داران اربعین آموزش ماساژ فرا می گیرند

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۹۹۰۴

موکب داران اربعین آموزش ماساژ فرا می گیرند

وبینار هماهنگی ستاد اربعین جهت ارائه خدمات مطلوب به زائرین مدیران کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، وبینار هماهنگی ستاد اربعین جهت ارائه خدمات مطلوب به زائرین پیاده حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام با همکاری وزارت ورزش و جوانان، ستاد بازسازی عتبات عالیات و فدراسیون پزشکی و ورزشی با حضور مدیران کل ورزش و جوانان استان ها و همچنین نمایندگان عتبات عالیات و هیات های پزشکی و ورزشی برگزار شد

در این وبینار که با حضور حجت الاسلام والمسلمین احدی دبیر ستاد اربعین وزارت ورزش و جوانان، مدیران کل ستادی، و حضور وبیناری محمد حسین خسروی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، اصغری سرپرست معاونت توسعه امور ورزش و همکاران ستادی  نیز برگزار شد، مقرر گردید؛هیات پزشکی ورزشی استان آموزش ماساژ ویژه ۱۲۰ نفر از موکب داران اربعین در دو بخش آقایان و بانوان برای خدمات دهی به زائرین پیاده کربلا برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ از استان خراسان جنوبی تعداد  ۵۸ موکب، در مسیر نجف تا کربلا به زائران اربعین حسینی خدمات دهی خواهند کرد.

محمد حسین خسروی در این نشست گفت: با بسیج امکانات آموزشی حوزه پزشکی ورزشی استان، خدمات دهی مطلوب به زائرین کربلای معلی و مشهد مقدس در استان و مواکب اربعین صورت گیرد.

همچنین در جلسه استانی ستاد اربعین مقرر شد: هیات پزشکی برای زائران پاکستانی در مسیر برگشت از کربلا و مشهد مقدس در ۸ موکبی که از شهر خضری تا نهبندان مستقر خواهند شد خدمات دهی به زائرین پاکستانی داشته باشد.

لازم به ذکر است: هیات پزشکی ورزشی نیز، موکب اختصاصی خدمات پزشکی به زائرین در استان خواهد داشت.

انتهای پیام

خبرنگار: مرضیه شهریاری

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ستاد اربعین ورزش و جوانان ستاد اربعین خدمات دهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۹۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز فعالیت ستاد اربعین دستگاه‌های وابسته به وزارتخانه در سیستان و بلوچستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سیدمحمدرضا حسینی اظهار  داشت: سیستان و بلوچستان به عنوان دروازه شرقی حرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) طی سالیان اخیر پذیرای خیل عظیم زائران پاکستانی اربعین حسینی است که وظیفه داریم به نحو مطلوب شرایط را برای استقبال از زائران امام حسین(ع) فراهم کنیم.

وی عنوان کرد: سال گذشته با تشکیل قرارگاه مرکزی اربعین در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و برنامه‌ریزی برای استقبال، اسکان و پذیرایی از زائران اربعین حسینی در چند نقطه کشور، اقدامات خوبی صورت گرفت که در سال جاری تقویت خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در فرصت محدود باقیمانده، دستگاه‌های تابعه وزارتخانه باید در قالب ستاد اربعین فعالیت خود را آغاز و نسبت به اتخاذ شرایط مطلوب برای میزبانی هرچه بهتر از زائران پاکستانی ابا عبدالله الحسین(ع) اقدام کنند.

حسینی گفت: نشر و گسترش معارف امام حسین(ع) در سراسر گیتی وظیفه تک تک محبین و علاقمندان به مکتب اهل بیت علیهم السلام است که میزبانی شایسته از زوار ابا عبدالله و تسهیل شرایط برای زیارت از جمله راه‌های گسترش معرفت حسینی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین سیما» شد
  • انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار