Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، روزانه بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ تن زباله در سطح شهر یاسوج تولید می‌شود و این میزان زباله در سایه نبود کارخانه بازیافت در منطقه دوپشته دشت‌روم به شیوه کاملا غیربهداشتی دفن می‌شود که خطرات زیادی به همراه دارد.

دفن غیربهداشتی طلای کثیف در دوپشته دشت‌روم خطرات زیادی برای آب‌های زیرزمینی و محیط زیست داشت و می‌طلبید مرکز کهگیلویه و بویراحمد به کارخانه بازیافت زباله مجهز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلنگ کارخانه بازیافت زباله اسفند سال ۹۷ توسط معاون پارلمانی دولت دوازدهم در منطقه دوپشته دشت‌روم به زمین زده شد و هر سال در مناسبت‌های مختلف وعده بهره‌برداری از این کارخانه داده می‌شد اما خبری از بهره‌برداری و آغاز به کار کارخانه نبود.

ظاهراً در آستانه هفته دولت امسال کارخانه بازیافت شهر یاسوج بعد از حدود پنج ساله چشم انتظاری آماده بهره‌برداری است و علاوه بر رفع مشکلات ناشی از دفن غیربهداشتی زباله برای حدود ۱۵۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس کارخانه بازیافت زباله معاون پارلمانی کارخانه بازیافت بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۰۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری ظهر سه شنبه در بازدید از بیمارستان بعثت نفت شهرستان گچساران افزود: ساخت این بیمارستان از سال ۱۳۸۵ آغاز شده و یکی از طرحهای بر جای مانده از دولت های گذشته است.

وی بیان داشت: دولت نسبت به اجرای طرح های نیمه تمام به ویژه در مناطق محروم توجه دارد و این طرح سلامت، ۹۶ درصد پیشرفت دارد.

منصوری اظهار داشت: تجهیزات این بیمارستان خریداری شده و کارهای ابنیه نیز تمام شده و هم اکنون تاسیسات بیمارستان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه همزمان کار خرید و نصب تجهیزات نیز انجام می شود، گفت: این بیمارستان، در زمان افتتاح، با تجهیزات کامل به بهره برداری می رسد و مساحت این طرح بهداشتی ۱۱ هزار متر مربع است.

معاون اجرایی رئیس جمهور تاکید کرد: ساخت مراکز تصویر برداری همچون ام آر آی و سی تی اسکن نیز در این طرح درمانی پیش بینی شده است.

کد خبر 6093005

دیگر خبرها

  • طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد
  • ۴۲ سال چشم انتظاری خانواده شهید مفقود الاثر مشهدی پایان یافت
  • زارع‌پور: پایگاه چابهار تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • نشان «همیار بازیافت» در کرمان رونمایی شد
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • زباله‌های پلاستیکی؛ معضل دیروز، امروز و فردای استان ایلام