Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@16:49:21 GMT

انتصاب 15 امام جمعه جدید در کشور

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۰۱۶۶

انتصاب 15 امام جمعه جدید در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام علی نوری سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در نشست خبری در مورد آخرین انتصابات ائمه جمعه گفت: در دو ماهه گذشته در ۲۳ پایگاه استقرار و انتصاب جدید امام جمعه را داشتیم که از این ۲۳ مورد انتصاب امام جمعه در شهرهای کشور، در ۱۵ پایگاه شاهد انتصاب جدید بودیم.

وی افزود: یعنی ائمه جمعه در ۸ پایگاه جا به جا شدند یا نقل و انتقال در داخل شبکه صورت گرفته و ۱۵ نفر از عزیزانی که منصوب شدند جزو ائمه جمعه گزینش شده و آموزش دیده هستند که در جایگاه امامت جمعه منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری ادامه داد: از جمله آن می توان به بندر امام خمینی(ره) در استان خوزستان اشاره کرد که حجت الاسلام سلامت نژاد در این شهر به عنوان امامت جمعه منصوب شدند.

در حال تکمیل...

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه ائمه جمعه استان خوزستان بندر امام خمینی شورای سیاستگذاری ائمه ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۰۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیزش دانشجویان آمریکا نشان‌دهنده بیداری وجدان‌های‌ جهانی است

امام جمعه بجنورد گفت: خیزش دانشجویان در آمریکا و اروپا علیه جنایت های رژیم کودک کش اسراییل بیانگر بیداری وجدان‌ها و عدالت خواهی در دنیا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا نوری امروز _ جمعه چهاردهم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: در فرآیند پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی نقش زنان مؤمن و محجبه انکار ناپذیر است.

وی در ادامه با اشاره به هزینه‌های میلیاردی جهان غرب در مسائل مرتبط با زنان افزود: دخالت استکبار در تمامی جنگ‌ها، مصیبت‌ها، کشتارها و … در اقصی نقاط جهان آشکار است؛ غرب با از میان برداشتن حجاب درصدد از بین بردن اصل و اساس خانواده و نابودی تربیت دینی است.

امام جمعه بجنورد گفت: خیزش دانشجویان در آمریکا و اروپا علیه جنایت‌های رژیم کودک کش اسرائیل بیانگر بیداری وجدان‌ها و عدالت خواهی در دنیا است.

نوری افزود: این روزها دانشجویان در آمریکا و اروپا علیه سیاست‌های ظالمانه رژیم صهیونیستی تجمع می‌کنند و خواستار رسیدگی به حقوق مردم مظلوم غزه هستند.

امام جمعه بجنورد در انتها با محکومیت زندانی کردن دانشجویان آمریکایی و اروپایی، گفت: دانشجویان تنها به خاطر خشونت علیه زنان و کودکان غزه شعار می‌دهند اما اینک زندانی می‌شوند

کد خبر 750321

دیگر خبرها

  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • خیزش دانشجویان آمریکا نشان‌دهنده بیداری وجدان‌های‌ جهانی است
  • دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد
  • برهم خوردن معادلات دشمنان پس از عملیات وعده صادق
  • واکنش ائمه جمعه به برخورد مقامات غربی با تجمع دانشجویان
  • امام جمعه تهران: در راهبرد دفاعی ایران، توسعه و گسترش جنگ تعریف نگردیده
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران