Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@15:16:40 GMT

لیگ پینگ‌پنگ پارک‌ها در کرمانشاه برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۰۳۰۴

لیگ پینگ‌پنگ پارک‌ها در کرمانشاه برگزار می‌شود

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات پینگ پنگ کرمانشاه از برنامه ریزی برای برگزاری لیگ پارک های این رشته خبر داد.

شهنام اردلان در جمع خبرنگاران، با اشاره به برنامه هیات پینگ پنگ کرمانشاه برای توسعه همگانی این رشته، اظهار کرد: در این راستا، از چندسال پیش با فراهم کردن زیرساخت ها، مسابقات پینگ پنگ پارک ها را راه اندازی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر در پارک های لاله، معلم و شرقی کرمانشاه این رشته راه اندازی رشته و در نظر داریم تا پایان سال در چند پارک دیگر هم این برنامه را اجرایی کنیم.

رئیس هیات پینگ پنگ کرمانشاه اضافه کرد: با افزایش تعداد پارک هایی که پینگ پنگ در آنها راه اندازی شده، بدنبال راه اندازی لیگ پارک های این رشته هستیم.

وی در ادامه به موفقیت های پینگ پنگ بازان دختر کرمانشاهی در رده هوپس اشاره کرد و گفت: رایا جواهری و وانیا یاوری دو دختر پینگ باز کرمانشاهی هستند که از بین 16 بازیکن ملی پوش برای حضور در مسابقات جهانی و آسیایی هوپس دعوت شده اند.

اردلان یادآورشد: از قبل از انقلاب اسلامی تاکنون، بجز ندا شهسواری هیچ کدام از دختران پینگ پنگ باز کرمانشاهی چنین موفقیتی را کسب نکرده اند.

وی یکی از دلایل کسب این موفقیت بزرگ را میزبانی مسابقات رده های سنی مختلف در کرمانشاه طی سال گذشته عنوان کرد و گفت: سال 1400 کرمانشاه میزبان چندین رویداد قهرمانی کشور در رده های سنی پایه بود که بدنبال این میزبانی ها شایستگی های دختران کرمانشاهی دیده شد.

رئیس هیات پینگ پنگ کرمانشاه در ادامه ضمن اذعان به ضعف پینگ پنگ کرمانشاه در بخش پسران اظهار کرد: در این بخش هم طی سالهای قبل کارهایی انجام شده و نتیجه آن را در چند ماه آینده با حضور دو پینگ پنگ باز جوان در فهرست هشت نفر اول ایران خواهیم دید.

وی این نکته را هم یادآورشد که به دلیل عدم حمایت اسپانسرها در این رشته و بالا بودن هزینه های آن، پسران با مشکلات بیشتری برای ادامه مسیر قهرمانی در پینگ پنگ مواجه هستند.

اردلان گفت: پینگ پنگ یکی از پر هزینه ترین رشته ها در کشورمان است که تهیه تجهیزات اولیه آن برای یک ورزشکار حداقل 15 میلیون تومان تمام می شود و از طرفی هزینه های اعزام به مسابقات هم بالاست که این مسئله باعث شده هرکسی نتواند در بحث قهرمانی این رشته ادامه دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی كرمانشاه پينگ پنگ ندا شهسواری پارك هیات پینگ پنگ کرمانشاه راه اندازی پارک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۰۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطر گل‌محمدی در گلستان‌های کرمانشاه پیچید

ایسنا/کرمانشاه مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از آغاز برداشت گل محمدی از گلستان‌های استان خبر داد.

رحمان فیض قربانی در گفت و گو با ایسنا، سطح گلستان‌های گل محمدی در استان کرمانشاه را ۲۸۰ هکتار اعلام کرد و افزود: پیش بینی می‌شود امسال ۶۰۰ تن گل محمدی در استان برداشت شود.

وی افزود: امسال به نسبت سال گذشته شرایط بهتری داریم و اگرچه افزایش سطح زیرکشت گل محمدی را در استان نداشته ایم، اما احتمالا افزایش حدود ۱۰ درصدی تولید گل محمدی در استان را شاهد خواهیم بود.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه توضیح داد: سال گذشته در روزهای ۱۳ و ۱۴ فروردین در استان سرمازدگی داشتیم که عملکرد گلستان‌های گل محمدی را در استان تحت تاثیر قرار داد.

وی با بیان اینکه به جز در مناطق گرمسیر استان در بقیه نقاط استان گلستان گل محمدی داریم، گفت: بیشترین گلستان های گل محمدی را در شهرستانهای کرمانشاه و هرسین داریم.

فیض‌قربانی در ادامه با بیان اینکه عمده گل محمدی تولیدی در استان در دو کارخانه گلاب گیری و واحدهای سنتی گلاب گیری استان به گلاب و اسانس تبدیل می شود، افزود: بخشی از گل محمدی هم به صورت غنچه خشک روانه تهران می شود که در سال‌های اخیر بازار خوبی پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از گل محمدی برداشت شده از گلستان‌های استان در داخل استان به فروش می‌رسد، یادآورشد: بخشی از گل محمدی تولیدی در استان در واحدهای فرآوری استان به گلاب تولید شده و روانه عراق و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس می‌شود که ارزش افزوده خوبی برای استان به همراه دارد.

فیض‌قربانی سپس با بیان اینکه سرمایه گذاری در زمینه صنعت تولید عطر و ادکلن می تواند برای استان با بازدهی خوبی همراه باشد، ادامه داد: اسانس گل محمدی در داخل کشور فراوری نمی شود و همه اسانس تولیدی در واحدهای فرآوری استان روانه کشورهای اروپایی می شود تا در صنعت عطرسازی مورد استفاده قرار گیرد.

فیض قربانی افزود: برداشت گل محمدی در استان کرمانشاه از یکی، دو روز پیش شروع شده و تا اوایل خرداد ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پارک شهدای سنندج به پاتوق فرهنگی تبدیل می‌شود
  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان
  • عطر گل‌محمدی در گلستان‌های کرمانشاه پیچید
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه
  • شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه توسعه می‌یابند
  • ۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود