Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@12:38:03 GMT

برای موفقیت؛ باید بخندید و بجنگید

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۰۴۰۸

برای موفقیت؛ باید بخندید و بجنگید

به گزارش "ورزش سه"، مربی پرتغالی تیم قهرمان و بهترین تیم فوتبال باشگاهی ایران درفاز دفاعی را تحویل گرفته و همیشه گفته اند در فوتبال تکرار قهرمانی سخت از قهرمان شدن است. ساپینتو که پیش از شروع بازی ها گفته بود مربی ماجراجویی است و ذهن برنده دارد برای اینکه بار فشار تمرینات را از روی شاگردانش بردارد گاهی به کارهای سرگرمی روی می آورد تا دردقایق سخت لبخند را به صورت شاگردانش بیاورد و البته به آنها این پیام مهم را انتقال دهد؛ جنگیدن برای موفقیت در فوتبال لذت بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر مخابره شده از تمرینات استقلال هر روز نشان می دهد آنها زیر نظر مربی بدنساز به طور جدی کار می کنند و سالن بدنسازی به زمین فوتبال آماده تا آبی ها هر لحظه در بازی آماده نبرد و رقابت باشند و بعد از این کارهای تاکتیکی ساپینتو شروع می شود که به نقل از تماشاگرانی که پشت  درهای بسته منتظر می مانند تا تمرین تمام شود و با ستاره های آبی عکس یادگاری بگیرند فریاد های ساپینتو کاملا به گوش می رسد که روی کارهای تاکتیکی تاکید ویژه ای دارد و از صدایش پیداست برای بهتر شدن استقلال جدی تراز حد تصور است. و شاید القای همین نیروی جنگندگی است که استقلالی ها در بازی با ملوان نسبت به بازی با سپاهان متفاوت بودند. آنها در بازی با ملوان هم همانند دیدار با سپاهان گل خوردند اما در دیدار با ملوان شرایط را به طور کلی تغییر دادند و از باخت یک پیروزی شیرین ساختند و این شاید برای ساپینتو شیرین تر از کسب سه امتیاز بود.

از 3-4-3 به 3-3-4 این نشان می دهد ساپینتو با استقلال به دنبال نمایش تهاجمی و تکرار قهرمانی است و در این مسیر کوتاه نخواهد آمد و شکست دو بر صفر در برابر سپاهان او را نسبت به ادامه مسیر دلسرد نکرده است. او آنقدر در تمرین برای موفقیت آبی ها تلاش می کند و در جریان مسابقه برای گل های استقلال فریاد سر می دهد که آبی ها هم در تمرین وقتی در اجرای تاکتیک مد نظر گرفته شده درست عمل می کنند مثل مهدی پور از ته دل فغان سر می دهند. آبی ها در تمرین استقلال می خندند اما برای تکرار قهرمانی می جنگند و این یکی از زیبایی های بازی های این فصل لیگ برتر خواهد بود و شاید موجب شود نبرد قهرمانی میان استقلال – سپاهان – پرسپولیس و دیگر مدعیان تا هفته های پایانی ادامه داشته باشد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۰۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!

پرسپولیس از مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل سپاهان و استقلال فقط ۳ امتیاز کسب کرد.

به گزارش فارس، پرسپولیسی‌ها در فصل جاری در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال به تساوی رسیدند و با وجود شکست در اصفهان مقابل سپاهان، نتوانستند در تهران انتقام بگیرند و این تیم را ببرند.

در واقع سرخ پوشان از مجموعه ۴ بازی حساس و سرنوشت ساز که به بازی‌های ۶ امتیازی مشهور است، فقط ۳ امتیاز کسب کردند و ۹ امتیاز را در مصاف‌های رودررو با استقلال و سپاهان که رقبای اصلی شان هستند، از دست دادند.

پرسپولیس فصل گذشته که قهرمان لیگ برتر شد در دور برگشت استقلال را شکست داد ولی در دو بازی رفت و برگشت نتوانسته بود سپاهان را ببرد. هرچند که در جام حذفی ۲-۴ این تیم را در اصفهان مغلوب کرد.

حالا باید دید شاگردان اوسمار می‌توانند در رقابت نزدیک و فشرده با استقلال طی ۵ هفته پایانی لیگ برتر این تیم را از صدر جدول پایین بکشند یا نه؟

در مصاف‌های رودررو که پرسپولیس توفیق چندانی مقابل استقلال و سپاهان نداشت و حتی به یک پیروزی هم مقابل این دو رقیب دست پیدا نکرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • محرم فقط یکروز آرزوی باخت سپاهان را دارد!
  • مورایس به قهرمانی حساسیت گرفت! | پس چرا شما تشریف آوردید؟
  • اعتراف یک استقلالی؛ بازیکن پرسپولیس تاثیرگذارترین ستاره لیگ است | هشدار در خصوص چهار بازی آخر استقلال
  • جمشیدیان: بازی‌های استقلال ساده‌تر از پرسپولیس نیست/ اورونوف تأثیرگذارترین بازیکن نیم فصل دوم است
  • خلاصه بازی سپاهان 1-1 استقلال خوزستان (لیگ برتر ایران - 1402/03)
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال خوزستان + فیلم
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست