Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، وحید خاوئی مدیرعامل بنیاد علوی صبح امروز در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: امروز دیدارهایی با فعالین اجتماعی و بانوان کارآفرین استان بوشهر داشتیم که بسیار جلسه خوبی بود.

مدیرعامل بنیاد علوی افزود: تمرکز اصلی بنیاد حمایت از مشاغل خرد و رسیدگی به مشکلات آن‌ها است.

وی ادامه داد: علاوه‌بر حمایت از مشاغل در بحث حوزه مسکن نیز جدی وارد عمل شده‌ایم و در سطح شهر و روستا با ارائه تسهیلات بلاعوض در پی حل مشکلات مردم عزیز هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسؤول گفت: برای مسکن خانواده‌های دارای دو معلول طبق تفاهم‌نامه‌ای که با سازمان بهزیستی داریم، خانواده‌ای که دارای زمین باشد مسکن آن را می‌سازیم.

خاوئی عنوان کرد: امروز بازدیدهایی در سطح استان خواهیم داشت و افتتاح چندین طرح در شهرستان دشتستان صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل بنیاد علوی خاطرنشان کرد: آماده‌ایم که در سطح امکانات رفاهی، ورزشی، سلامت و بهداشت و... به استان بوشهر کمک کنیم.

احمد محمدی‌زاده نیز در این نشست گفت: در حوزه اشتغال خرد مشکلات متعددی وجود دارد.

استاندار بوشهر افزود: در این حوزه ما با موازی‌کاری روبه‌رو هستیم و هم‌افزایی هم نداریم که اتفاق‌های خوبی رخ دهد.

وی عنوان کرد: ایجاد شغل پایدار برای مردم مسأله مهمی است که باید با شناسایی آن‌ها این مهم اتفاق بیفتد.

این مقام مسؤول اظهار کرد: باید برنامه مشترک استانی دو ساله در حوزه خدمات با بنیاد علوی تدوین شود تا نقشه راهی برای چهارچوب همکاری مشترک ما باشد.

محمدی‌زاده در خصوص ایجاد شغل‌های پایدار بیان کرد: در استان بوشهر تجربه موفق در حوزه پرورش جلبک در منطقه دهرود وجود داشته است و باید این صنعت گسترش پیدا کند.

استاندار بوشهر ادامه داد: سرمایه‌گذاری در دشتستان وجود دارد که از جلبک مواد آرایشی تولید می‌کند که از بنیاد می‌خواهیم حمایت‌های لازم را انجام دهند.

در ادامه این نشست خاوئی مدیرعامل بنیاد علوی قول مساعدت در این طرح را داد و در پایان این نشست تفاهم‌نامه‌های مشترک بنیادعلوی و استانداری بوشهر در حوزه اشتغال، مسکن، جهزیه و ... به امضا رسید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بنیاد علوی احمد محمدی زاده مدیرعامل بنیاد علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۰۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشاد مقیمی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در همایش تجاری ایران و کوبا گفت: طرح مطالعات بازار کوبا آغاز شده و به زودی نتایج آن در اختیار بنگاه‌های اقتصادی که تمایل به همکاری با کوبا دارند قرار می‌گیرد.

وی به برگزاری نمایشگاه هاوانا ۲۰۲۴ (آبان ماه ۱۴۰۳) اشاره کرد و افزود: از حضور واحدهای صنعتی، تولیدی و شرکت‌های ایرانی در این نمایشگاه حمایت می‌کنیم.

به گفته مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران؛ پس از برگزاری نمایشگاه هاوانا ۲۰۲۳ هیات‌های مختلفی از کشور کوبا در ایران حضور یافتند و نشست‌ها در زمینه نوسازی و بهسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا و در زمینه‌های دیگری از جمله کود، سموم و محصولات کشاورزی ادامه دارد.

مقیمی اضافه کرد: به زودی هیات فنی و اجرایی از ایران به کوبا سفر می‌کند تا ضمن بازدید میدانی، ارزیابی‌های لازم را از ظرفیت‌های موجود برای ارتقا مراودات انجام دهد. هم اکنون نیز پس از توافقات حاصل شده، چند قرارداد سرمایه‌گذاری در کوبا امضاء و کارهای اجرایی آنها آغاز شده است.

وی به برگزاری کمیسیون مشترک ایران و کوبا و استفاده از این ظرفیت اشاره کرد و افزود: این کمیسیون نیز می‌تواند زمینه ارتقاء فعالیت‌های موجود و تعریف محورهای جدید همکاری متقابل را فراهم آورد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیان اینکه کوبا ظرفیت تبدیل شدن به قطب صادراتی ایران در منطقه آمریکای لاتین را دارد، گفت: هم اکنون اقلام سوپرمارکتی (فروشگاهی) ایران در بازار کوبا تقاضامحور است و هماهنگی‌های لازم برای صادرات این محصولات انجام شده است و باید از این فرصت به درستی استفاده کرد.

کد خبر 6093613 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • تجلیل از مادران جوان زیر ۴۰ سال و دارای چندفرزند در هفته جمعیت
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • بهره مندی ۲۵۰ هزار معلول کم بینا ونابینا از خدمات بهزیستی کشور
  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد