Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@13:54:52 GMT

برگزاری جمع فدراسیون بدمینتون/ پوریا ابقا شد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۰۴۹۸

رئیس فدراسیون بدمینتون در سمت خود ابقا شد و امیدواری برای برگزاری انتخابات مجمع کمیته ملی المپیک افزایش یافت.

مجمع فوق‌العاده فدراسیون بدمینتون امروز (اول شهریور) برگزار شد و اعضای مجمع محمدرضا پوریا را به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب کردند.

به گزارش طرفداری، حدود یک ماه از زمان پایان دوره ریاست پوریا در فدراسیون بدمینتون گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوریا سوم مرداد ۱۳۹۷ در مجمع انتخاباتی با کسب اکثریت آرا برای سومین دوره پیاپی به عنوان رییس فدراسیون بدمینتون انتخاب شده بود.

با این حساب پوریا که  برای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک نام نویسی کرده، ثبت نام او باطل خواهد شد.

در پایان مهلت ثبت نام از کاندیداهای این فدراسیون پنج کاندیدا نام نویسی کرده‌‌اند؛ محمدرضا پوریا، محمد فرجی، علی موذن و شهرام آهنجان چهار کاندیدای دیگر هستند که برای کسب کرسی ریاست خیز برداشته‌اند.

محمد پولادگر در این مجمع اظهار داشت: امروز مجمع فوق‌العاده با دستور تعیین تکلیف سرپرست برای این فدراسیون است. موضوع را به رأی می‌گذاریم تا تکلیف مشخص شود. ما به این فدراسیون در مسابقات امید داریم و نمی‌خواهیم وقفه ای در فعالیت این فدراسیون به وجود بیاید. مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک را هم در پیش داریم و به همین دلیل این مجمع را فوق‌العاده برگزار کردیم.

وی گفت: پیشنهاد ما برای اعضای مجمع این است که پوریا به عنوان رییس فدراسیون به کار خود ادامه دهد. اعضای مجمع می‌توانند این تصمیم را بگیرند. بعد از انتخابات، پوریا به عنوان سرپرست انتخاب می‌شود تا زمان انتخابات فدراسیون بدمینتون به کار خود ادامه دهد.

اوایل مردادماه امسال دوره چهار ساله محمدرضا پوریا در فدراسیون بدمینتون به پایان رسید؛ با این شرایط وی برای شرکت در انتخابات کمیته ملی المپیک در پست هیأت اجرایی نامزد شد.

امروز وزارت ورزش و جوانان مجمع این فدراسیون را تشکیل داد و اعضا به ادامه فعالیت پوریا به عنوان رئیس رأی دادند تا شرایط برای برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک فراهم شود. بعد از انتخابات، سرپرست معرفی می‌شود.

با توجه به تصمیمات امروز مجمع بدمینتون، با دوره ریاست پوریا، عضوی از مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک کم نخواهد شد تا امیدواری‌ها برای برگزاری انتخابات بیشتر شود. در حال حاضر فدراسیون‌های فوتبال، شمشیربازی، دوچرخه سواری، وزنه برداری و ژیمناستیک با سرپرست اداره می شوند. مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک قرار است 6 شهریور برگزار شود.

اخبار داغ 

فسخ قرارداد ارسلان مطهری از سوی استقلال واکنش کاوه رضایی به حواشی اخیر استقلال: اصل داستان؟ من دقیقا فرع داستان هستم! خوش و بش رونالدو با گری نویل و روی کین و بی اعتنایی به جیمی کرگر قبل از شروع بازی مقابل لیورپول / فیلم بدترین شروع لیورپول در لیگ برتر انگلیس طی یک دهه اخیر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون بدمینتون کمیته ملی المپیک مجمع انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۰۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی و عضو کمیسیون اتحادیه جهانی کشتی از لیست داورانی که شانس قضاوت در المپیک را داشتند، کنار گذاشته شد.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ