Web Analytics Made Easy - Statcounter

با انتخاب پوریا به عنوان رئیس فدراسیون بدمینتون، امیدواری برای برگزاری انتخابات مجمع کمیته ملی المپیک افزایش یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمدرضا پوریا بعد از انتخاب مجدد به عنوان رئیس فدراسیون بدمینتون اظهارداشت: از اعضای مجمع سپاسگزارم. اکنون تا زمان برگزاری انتخابات المپیک من رئیس فدراسیون هستم حالا زمان انتخابات کمیته ملی المپیک ۶ شهریور یا هر زمان دیگری باشد، بعد از آن به عنوان سرپرست کار را ادامه می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون بدمینتون در مورد اینکه آیا به عنوان کاندیدای این فدراسیون تایید صلاحیت شده یا خیر؟ گفت: کاندیدا هستم و تاییدیه آن هم آماده است. مشکلی از بابت ۳ دوره پیاپی ندارم و موضوع حل شده است. من در میان ۴ نفر تایید شده هستم.    وی در پاسخ به این سوال که اولین بار است اعضای مجمع برای ریاست رای داده‌اند، خاطرنشان کرد: به هر حال یک هماهنگی خاص بود. وزارت ورزش این کار را به مجمع واگذار و اعلام کرد که نظر مجمع مهم است، مجمع هم که به حضور من رای داد. از وزارت تشکر می‌کنم، به هر حال بالاترین رکن فدراسیون‌ها اعضای مجمع هستند.   پوریا در مورد حضورش در انتخابات کمیته ملی المپیک، تصریح کرد: به عنوان عضو هیات اجرایی ثبت نام‌ کردم و امیدوارم در موعد مقرر انتخابات برگزار شود. ما هم با رای دوستان امیدواریم در خدمت باشیم.   سیدمحمد پولادگر نیز در این مجمع اظهار داشت: امروز مجمع فوق‌العاده با دستور تعیین تکلیف سرپرست برای این فدراسیون است. موضوع را به رای می‌گذاریم تا تکلیف مشخص شود. ما به این فدراسیون در مسابقات امید داریم و نمی‌خواهیم وقفه ای در فعالیت این فدراسیون به وجود بیاید. چون مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک را هم در پیش داریم این مجمع را فوق‌العاده برگزار کردیم.    وی گفت: پیشنهاد ما برای اعضای مجمع این است که پوریا به عنوان رییس فدراسیون به کار خود ادامه دهد، اعضای مجمع می‌توانند این تصمیم را بگیرند. بعد از انتخابات پوریا به عنوان سرپرست انتخاب می‌شود تا زمان انتخابات فدراسیون بدمینتون به کار خود ادامه دهد.

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون بدمینتون کمیته ملی المپیک رئیس فدراسیون اعضای مجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۰۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟

پیش از این قرار بود حسن یزدانی از اردوی جاری به جمع ملی‌پوشان اضافه شود که به دلیل پیگیری امور درمانی‌اش، همچنان تمرین خود را در خانه دنبال می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسن یزدانی بعد از بازگشت از بازی‌های آسیایی هانگژو کتفش را جراحی کرد و سال 2023 را با نقره مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک و همچنین طلای بازی‌های آسیایی به پایان رساند.

با وجودی که تا امروز همه مدعیان دوبنده تیم ملی در چرخه حضور داشته و در مسابقات مختلف شرکت کرده‌اند، قهرمان المپیک 2016 ریو به دلیل شرایط ویژه‌اش هنوز وارد چرخه نشده و به او این فرصت داده شده است که با حضور در تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان که 17 تا 20 خرداد در بوداپست برگزار می‌شود، بتواند در صورت آمادگی بدنی و شرایط مناسب کتفش؛ حضور در سومین المپیک متوالی را تثبیت کند.

او پیش از این قرار بود از اردوی جاری تیم ملی کشتی آزاد، بعد از ماه‌ها دوری از جمع اردونشینان، به اردو ملحق شده و تمریناتش را زیر نظر کادر فنی تیم ملی دنبال کند، اما طبق هماهنگی با فدراسیون، ترجیح داد این اردو را هم نیاید و کارهای درمانی و تمرینی‌اش را در شهر و سالن خودش پیگیری کند.

بعد از آن جلسه دو ساعته‌ای که بین حسن یزدانی و رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی در محل فدراسیون برگزار شد، چرخه وزن 86 کیلوگرم رسانه‌ای شد. بر این اساس حسن یزدانی قرار است در تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان کشتی بگیرد و حالا این سؤال مطرح است که آیا با توجه به موضوع مهم انتخاب ملی‌پوش 86 کیلوگرم بعد از مسابقات بوداپست، یزدانی در اردوی بعدی حاضر خواهد شد یا خیر؟

فدراسیون کشتی برای حسن یزدانی به‌عنوان قهرمان 9 مداله کشتی ایران احترام زیادی قائل است، به همین دلیل این احتمال وجود دارد که اگر حسن یزدانی ترجیح بدهد تمریناتش را همچنان تا پیش از اعزام به مجارستان، در جویبار دنبال کند، با درخواست او موافقت شده و او از اردوی بعدی هم به خانه کشتی نیاید.

چیزی که اکنون اهمیت دارد، وضعیت جسمانی حسن یزدانی است و اینکه بتواند قابلیت‌های فنی خود را بعد از عمل جراحی کتف نیز در مسابقات به نمایش بگذارد.

نماینده وزن 86 کیلوگرم ایران اعزامی به المپیک پاریس، بعد از بررسی وضعیت حسن یزدانی در تورنمنت مجارستان انتخاب خواهد شد.

حسن یزدانی در دو المپیک ریو و توکیو حضور داشته است و دو نشان طلا و نقره از المپیک و هفت مدال جهانی در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟