Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-امیر دریادار سیاری با اشاره به امدادرسانی ارتش و نیروهای مسلح در هنگام وقوع حوادث غیرمترقبه گفت: در مواجهه با سیل مردادماه از تمام ظرفیت‌هایمان استفاده کردیم.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از دفاع پرس معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به امدادرسانی ارتش به مردم سیل‌زده در ماه گذشته، اظهار داشت: ارتش متعلق به مردم است و همواره در کنار مردم بوده و از تمامی ظرفیت‌هایی که دارد در خدمت‌رسانی و کمک به مردم استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دریادار سیاری افزود: ارتش همزمان با حفظ توان رزمی برای مقابله با تهدیدات، آمادگی دارد که در حوزه مردم‌یاری نیز وارد عرصه شود؛ برای نمونه در سیل اخیری که در بخش‌هایی از کشور رخ داد، ارتش و نیروهای مسلح آنچه در توان داشتند را پای کار آوردند تا مردم احساس امنیت و آرامش داشته باشند.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش همچنین با اشاره به امدادرسانی مراکز بهداشت و درمانی آجا در مبارزه با شیوع ویروس کرونا، گفت: کادر درمانی بیمارستان‌ها، نقاهتگاه‌ها، بیمارستان‌های صحرایی و سامانه بهداشت و درمان ارتش از بدو فراگیری این بیماری تاکنون در حال خدمت‌رسانی به مردم در حوزه مقابله با شیوع کرونا هستند که تاکنون 23 نفر از اعضای کادر بهداشت و درمان ارتش در این عرصه به شهادت رسیده‌اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۰۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود

دکتر مهدی مصری امروز جمعه (هفتم اردیبهشت ماه) در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم که همزمان با هفته سلامت برگزار شد گفت: دولت سیزدهم توجه جدی به ارتقای شاخص‌های سلامت دارد و در استان قم ۳۰ پایگاه سلامت جدید راه اندازی می‌کنیم تا بتوانیم در توسعه شبکه بهداشت موثر باشیم.

وی بیان داشت: اجرای طرح سلامت خانواده مورد تاکید دولت است که این طرح توسط سازمان بهداشت جهانی نیز به تایید رسید و به نام جمهوری اسلامی ایران تثبیت شد و برنامه ریزی داریم که در یک سال آینده تمامی استان را تحت پوشش قرار دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ابراز داشت: در این دولت برای پنج دهک پایین در راستای خدمات رسانی درمانی رایگان تلاش می‌کنند و ما در استان قم خدمات درمان سرطان را در حال پیشروی داریم.

دکتر مصری به نوسازی تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی اشاره کرد و گفت: در استان قم شاهد خرید تجهیزات پزشکی به روز هستیم و برنامه ریزی داریم که بتوانیم با این نوسازی خدمات را بهینه کنیم.

وی گفت: خدمات ویژه مثل طرح دندانپزشکی در مرکز الهادی را در حال برنامه ریزی داریم که امیدواریم بتوانیم از این طریق خدمات رسانی را گسترده انجام داده و از سوی دیگر وزارت بهداشت نیز بسته حمایتی در حوزه دندانپزشکی را در حال تدوین دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان