Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران ،به مناسبت هفته دولت، 110 پروژه حوزه برق با 340 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری به بهره برداری می‌رسد.

دبه گزارش خبرنگار آریادفترمازندران درساری، سیدکاظم حسینی کارنامی امروز دوشنبه در نشست با خبرنگاران از بهره‌برداری 110 پروژه با اعتبار 340 میلیارد ریال در هفته دولت در مازندران خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

       
وی قیمت تمام شده برق برای مشترکان را 800 تومان اعلام کرد و افزود: امسال 98 درصد از مشترکان مازندرانی زیر الگوی مصرف بودند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه هیچ‌گونه قطعی برق در بخش خانگی و تجاری نداریم، گفت: امسال افزایش قیمت برق اعمال نشد.      
حسینی کارنامی به سرقت کابل برق اشاره و اینکه امسال افزایش نسبی در سرقت داشتیم، افزود: برای کاهش سرقت با تمهیدات اتخاذ شده 550 کیلومتر از سیم مسی برق جمع‌آوری و سیم کابلی جایگزین شد امسال نیز 1500 کیلومتر در دستور کار شرکت توزیع برق قرار گرفت.         
وی شمار مشترکان توزیع برق مازندران را یک میلیون و 500 هزار مشترک عنوان کرد و افزود: از این تعداد 150 هزار مشترک خانگی و کمتر از یک درصد صنعتی است.
حسینی کارنامی ادامه داد: همچنین 49درصد برق توسط مشترکان خانگی مصرف می‌شود.     
وی توسعه و بهسازی شبکه توزیع برق برای رفع مشکلات و تدوام خدمات‌رسانی به مشترکان در استان را ضروری دانست.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با اشاره به اجرای طرح‌های زیرساختی برای تامین برق در حوزه‌های مختلف صنعتی، خانگی و خدماتی در استان گفت: در یک سال گذشته حدود 40 میلیارد تومان برای توسعه شبکه های توزیع برق استان هزینه شده است

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هیچ گونه قطعی برق در بخش خانگی و تجاری برق مازندران شرکت توزیع توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۰۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار

سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان در پی اقدامات اطلاعاتی مبنی بر بارگیری و حمل گندم خارج از شبکه توزیع از محور کیاسر به مقصد شهرستان جویبار موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره غله شهرستان جویبار در حالی که خودرو‌های فوق قصد تخلیه گندم در یک انبار نگهداری کالا در شهرستان جویبار را داشتند آن را توقیف کردند.

سرهنگ محمدپور از کشف ۲۸ تن نهاده دامی (گندم) خارج از شبکه توزیع در بازرسی از خودرو‌های مورد نظر خبر داد و گفت: ارزش کالای توقیف شده بالغ بر ۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقصادی مازندران افزود: با توجه به عدم ارائه مدارک از جمله حواله تخلیه و حمل و همچنین عدم اعلام موجودی کالای مورد نظر به مبادی مربوطه کالای مورد نظر به استناد تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارز ه با قاچاق کالا و ارز محموله مکشوفه به عنوان کالای قاچاق توقیف و در این خصوص ۲ متهم دستگیر و موضوع در دست رسیدگی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • ایران میزبان ۲۲۰۰ مهمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ است
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل
  • امسال ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد