Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مدرسی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اعلام کرد: یکی از این پروژه‌ها خوابگاه دانشجویی است که اجرای آن با اعتبار چهار میلیارد تومان مصوب دولت دهم و در تعهد وزارت نفت بود اما از سال ۹۰ متوقف شد.

مدرسی افزود: در زمان حاضر تکمیل این پروژه نیازمند بیش از بیست میلیارد تومان است که باید در ادامه تخصیص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه خلیج فارس ادامه داد: سالن اجتماعات و استخر رفاه دانشجویی از دیگر پروژه‌های متوقف است که در مجموع از محل اعتبارات سفر 16 مهرماه سال گذشته رئیس جمهور به بوشهر، ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل آن اختصاص یافته است.

هوشمند شدن سیستم برق دانشگاه خلیج فارس

وی گفت: اجرای سیستم هوشمند برق در دانشگاه خلیج فارس برای نخستین بار در کشور از دستاوردهای مهم این دانشگاه در یکسال اخیر است که به عنوان پایلوت کشوری، این هفته به طور رسمی افتتاح می‌شود.

مدرسی توصیح داد: این طرح دانش‌بنیان و کم نظیر به طور کامل با بهره‌گیری از توان نخبگان این دانشگاه اجرا شده است.

سرپرست دانشگاه خلیج فارس اضافه کرد: آزمایشگاه فشار قوی برق این دانشگاه به عنوان زیر پروژه‌های سیستم هوشمند برق، نیز یکی دیگر از پروژه‌های متکی به دانش این دانشگاه است که در هفته پیش رو افتتاح می‌شود.

حرکت در مسیر تحقق قانون جوانی جمعیت؛ تجهیز ۱۰۰ واحد خوابگاه متاهلی

مدرسی با اشاره به حرکت دولت سیزدهم در مسیر تحقق قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، بیان کرد: دانشگاه خلیج فارس در زمان حاضر یکهزار و ۲۵۰ دانشجوی متاهل دارد اما فاقد خوابگاه متاهلی است که در یکسال گذشته رایزنی‌هایی برای تامین این خوابگاه با استفاده از ظرفیت‌های موجود در بوشهر صورت گرفته است.

وی ضمن قدردانی از پیگیری استاندار بوشهر، اعلام کرد: قرار است با همکاری استانداری و بنیاد برکت بزودی ۱۰۰ واحد بهسازی و تجهیز شود و تا پایان سال در اختیار دانشجویان متاهل دانشگاه خلیج فارس قرار گیرد.

سرپرست دانشگاه خلیج فارس گفت: علاوه بر این برنامه ریزی شده است تا شرایط برگزاری مراسم عروسی در سالن‌های این دانشگاه با ظرفیت ۶۰۰ نفر فراهم تا به طور واقعی و در عمل زمینه کاهش هزینه ازدواج دانشجویان ایجاد شود.

افزایش ۴۰۰ تخت خوابگاه دانشجویی

مدرسی گفت: علاوه بر این یک خوابگاه دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۴۰۰ نفر نیز با همکاری بنیاد ۱۵ خرداد (برکت) ساخته  و تجهیز شده است که ابتدای امسال تحویل شد و افتتاح می‌شود تا با وضعیت مطلوب خوابگاه‌های دخترانه به استقبال سال تحصیلی جدید برویم.

وی اذعان کرد: اما همچنان با کمبود ۵۰۰ نفر خوابگاه پسرانه مواجه هستیم که با همکاری بسیار خوب استانداری بوشهر قرار است به صورت سالانه تامین شود.

دولت سیزدهم دانشگاه را به متن جامعه آورده است

سرپرست دانشگاه خلیج فارس بوشهر بیان کرد: توجه به حل مشکلات دانشگاه نگاه مثبت آیت الله رئیسی است؛ رئیس جمهور اعلام کرده است که تلاش می‌شود تا دانشگاه در متن جامعه حضور داشته باشد و تا کنون نیز فعالیت دولت سیزدهم در همین مسیر بوده است.

مدرسی افزود: با این رویکرد، امید است برای همه امور جامعه با مشورت نخبگان و اهل علم و متخصصان دانشگاهی تصمیم‌گیری شود چرا که استفاده از علم اقتدار آفرین است و رفاه و آسایش به همراه می‌آورد.

سرپرست دانشگاه خلج فارس ادامه داد: یکی از شاخصه‌هایی که منجر به پیشرفت و توسعه یک جامعه می‌شود توجه مسئولان آن به استفاده از علم و مراکز علمی و پژوهش است؛ شاخصی که در فعالیت دولت سیزدهم دیده می‌شود.

مدرسی عملکرد یکساله دولت سیزدهم را مثبت ارزیابی و عنوان کرد: در دسترس بودن مسئولان، پاسخگو بودن و دلسوزی برای رفع مشکلات جامعه از شاخصه‌های دولت مردمی آیت‌الله رئیسی است.

برچسب‌ها بوشهر هفته دولت سفر استانی دانشگاه خلیج فارس دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر هفته دولت سفر استانی بوشهر هفته دولت سفر استانی دانشگاه خلیج فارس دولت سیزدهم سرپرست دانشگاه خلیج فارس دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس برگی از تاریخ پر افتخار و چند‌هزار ساله ایران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، این روز یادآور از خود گذشتگی‌های ملت سرافراز ایران و فرار اشغال‌گران متجاوز پرتغالی بعد از ۱۱۷ سال تسلط بر سواحل جنوبی کشور است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عزم جزم دولت برای به سرانجام رساندن مینی پالایشگاه دهدشت
  • خلیج فارس برگی از تاریخ پر افتخار و چند‌هزار ساله ایران
  • باید برای افزایش تولید نگاه‌ها ‌به خلیج فارس جذب شو‌د + فیلم
  • جنگ‌افروزی دشمنان در منطقه برای تسلط بر خلیج فارس است
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • ساخت ۵ هزار خوابگاه متاهلی تا پایان دولت
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی