Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیکاووس سعیدی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا درباره احتمال تعویق انتخابات کمیته ملی المپیک، خاطرنشان کرد: مجمع انتخابات کمیته ملی المپیک به طور قطع در موعد تعیین شده یعنی ۶ شهریور برگزار می‌شود و هیچ پیش‌فرضی مبنی بر اینکه برگزار می‌شود یا خیر نداریم زیرا وظیفه ما برابر اساسنامه و مصوبه هیات اجرایی و مجمع عمومی، برگزاری انتخابات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: در صورت غالب بودن تعداد اعضای المپیکی بر اعضای غیر المپیکی، مجمع قانونی خواهد بود و انتخابات برگزار می‌شود.

دبیر کل کمیته ملی المپیک درباره عدم حضور خود در این انتخابات به دلیل بازنشستگی تصریح کرد: من هنوز بازنشسته نیستم و تاکنون هم در این زمینه چیزی به من ابلاغ نشده و صرفا در فضای رسانه‌ها این مساله مطرح شده است، در حالی که بنده در انتخابات حضور خواهم داشت.

سعیدی با یادآوری اینکه در عرصه انتخابات شاهد تکثر خوبی هستیم، اظهار داشت: ۳۱ نفر برای ۳۶ پست ثبت نام کرده‌اند که اتفاق خوبی است و نشان می‌دهد سطح مشارکت بالا است. ضمن اینکه همه افراد ثبت نام شده از لحاظ تجربیات فنی و مدیریتی صاحب سبک هستند پس یک فضای رقابتی خوبی را شاهد خواهیم بود.

دبیر کل کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه برابر اساسنامه و مرّ قانون عمل خواهیم کرد و بارها اعلام کرده‌ایم که مجمع در وقت مقرر برگزار خواهد شد، درباره شانس خود در این دوره از انتخابات هم خاطرنشان کرد: به هر حال بسته به تصمیم مجمع دارد و هر تصمیمی گرفته شود، تصمیم اکثریت است و به طور قطع برای همه قابل قبول خواهد بود.

سعیدی در پاسخ به این پرسش که با انتخابات، چه تغییراتی در کمیته ملی المپیک رخ خواهد داد؟ گفت: فعلا برای این صحبت‌ها زود است. ابتدا باید منتظر ماند تا مجمع برگزار شود سپس مدیرانی که انتخاب می‌شوند با تیم جدید خود، تصمیمات را اعلام خواهند کرد.    

برچسب‌ها کمیته ملی المپیک مشارکت انتخاباتی کیکاووس سعیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک مشارکت انتخاباتی کیکاووس سعیدی کمیته ملی المپیک مشارکت انتخاباتی کیکاووس سعیدی کمیته ملی المپیک برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۰۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟

در اولین جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در سال ۱۴۰۳، یکی از مباحثی که مطرح شد مربوط به حقوق ورزشکارانی است که سهمیه المپیک پاریس را دارند.

کمیته ملی المپیک از آذر ۱۴۰۲ تصمیم گرفت به نفراتی که سهمیه المپیک پاریس را دارند، ماهیانه مبلغی را پرداخت کند. با توجه به اینکه ورزشکاران در زمان‌های مختلف صاحب سهمیه المپیک شده‌اند این سوال برایشان پیش آمده در حدفاصل بین آذر ۱۴۰۲ تا زمانی‌که سهمیه گرفته‌اند نیز به آنها حقوق پرداخت می‌شود یا خیر؟

مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان جلسه هیات اجرایی در مورد مدت زمانی که المپین‌ها حقوق دریافت می‌کنند به رسانه‌ها اعلام کرد:"این مسئله هم مشخص شده و اختیار آن به ریاست کمیته ملی المپیک سپرده شد. در مصوبه ابلاغی به فدراسیون‌ها، پرداخت حقوق از زمان کسب سهمیه المپیک عنوان شده است. "

با این وجود برخی اعضای هیات اجرایی در جلسه هیات اجرایی مخالف پرداخت حقوق به المپین‌ها از زمان گرفتن سهمیه المپیک بودند. آنها معتقد بودند با این مصوبه در حق کسانی که دیرتر سهمیه می‌گیرند اجحاف می‌شود و در این صورت برخی ورزشکاران ممکن است نهایتا یک یا دو ماه حقوق دریافت کنند.

بر این اساس برخی اعضا خواستار این شدند این مصوبه اصلاح شود و پرداخت حقوق نهایتا از دی ۱۴۰۲ انجام شود و نفراتی که دیرتر صاحب سهمیه شدند، ما به التفاوت آن را دریافت کنند.

با توجه به این موضوع باید دید هیات اجرایی این مصوبه را می‌تواند به صورت مکتوب اصلاح کند یا خیر و جلسه بعدی هیات اجرایی می‌تواند تکلیف این مسئله را مشخص کند؟

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟
  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام