Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل فعله گری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با هفته گرامیداشت دولت شاهد افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های مختلف عمرانی و زیربنایی در این شهرستان خواهیم بود.

وی افزود: در طول هفته گرامیداشت دولت ۷۷ پروژه عمرانی و زیربنایی با اعتباری بالغ بر ۵۱۱ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قروه اعلام کرد: افتتاح راه آسفالته حسن آباد به محمد نظر، درمانگاه شبانه روزی و پایگاه بهداشتی «دلبران»، مدرسه ۶ کلاسه در «وینسار»، واحد مرغداری ۳۰ هزار قطعه‌ای از شاخص ترین این پروژه‌ها هستند.

فعله گری ابراز امیدواری کرد که در ماه‌های آتی با اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به استان شاهد بهره برداری از چندین پروژه عمرانی و زیربنایی دیگر در این شهرستان باشیم.

کد خبر 5570681

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان قروه فرمانداری قروه هفته دولت بوشهر هفته دولت ویروس کرونا اربعین حسینی کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه اربعین 1401 آمار کرونا شیوع کرونا اردبیل مشهد بیرجند خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۰۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، علیرضا ابویی با بیان این که بوستان بزرگ شهر با وسعت تقریبی ۳۰ هکتار در مجاورت بلوار مدرس قرار دارد و یکی از بزرگترین بوستان‌ها در سطح منطقه دو شهرداری است، اظهار داشت: در دو سال اخیر شاهد اقدامات خوبی در این بوستان بوده ایم به طوریکه با صرف اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال برای فعالیت‌های عمرانی، پنج هکتار به سطح بهره برداری این مجموعه افزوده شده است.
ابویی با اشاره به اینکه این بوستان دارای طرح مصوب بالادستی است، اظهار امیدواری کرد: انشاالله در سال جاری بتوانیم با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در زمینه توسعه بوستان به ویژه در حوزه بازپیرایی قسمت قدیمی آن فعالیت‌های عمرانی خوبی را انجام دهیم و شاهد مراحل نهایی اقدامات عمرانی در بوستان بزرگ شهر باشیم.
مدیر منطقه دو شهرداری یزد، توجه به ورزش‌های همگانی در مجموعه بوستان بزرگ شهر را از نکات مهم و موثر در طرح توسعه این بوستان دانست و افزود: در این مجموعه، شاهد یکی از بزرگترین پیست‌های دوچرخه سواری در سطح بوستان‌های شهر یزد هستیم و همچنین در طراحی، به بحث ورزش‌های همگانی از جمله فوتبال ساحلی توجه ویژه‌ای شده است.
وی با بیان این که بوستان بزرگ شهر یکی از محل‌های اسکان موقت مسافرین و مهمانان نوروزی است، گفت: آلاچیق‌هایی در سطح زیربنای ۲۰۰۰ مترمربع احداث شده است به طوریکه در ایام نوروز، هر روزه شاهد استقرار تعداد زیادی از مسافرین در این آلاچیق‌ها بودیم.
مدیر منطقه دو شهرداری یزد در ادامه با اشاره به رضایت بالای مسافرین از اسکان در این بوستان، افزود: انشاالله در آینده بتوانیم به سطح بهره برداری اسکان مسافرین در سطح این مجموعه بیافزاییم.
علیرضا ابویی سرجمع هزینه‌های عملیات عمرانی بوستان بزرگ شهر در دو سال اخیر و سال جاری را، بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات منطقه دو عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است