Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس پلیس راهور گفت: اخیرا تصادفی بین ۲ خودرو پژو رخ داد که ۹ نفر در این ۲ خودرو کامل سوختند، مگر در این خودرو‌ها تی ان تی قرار داشت؟

سردار سید کمال هادیانفر گفت: صنعت خودرویی ما مناسب و ایمن نیست. اگر صنعت خودروسازی کشور را با ۴ خودرو ساز دنیا در حوزه زیبایی، ایمنی، کیفیت و ابزار خودرو مقایسه کنیم خودروساز‌های داخلی کدام یک را دارند؟ بنابراین صنعت خودروسازی کشور مناسب نیست و خودروساز‌ها در این بخش ناایمن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس پلیس راهور در حوزه قوانین و مقررات هیچ یک از این قوانین بازدارنده نیست که باید در این بخش اقدامات مناسبی صورت بگیرد.

او می‌گوید: سالانه ۳۰۰ هزار مجروح در تصادفات و ۱۷ هزار کشته داریم که ۵۰۴ میلیارد تومان هزینه مستقیم و غیر مستقیم دارد؛ بنابراین اگر در این حوزه دولت کمک کند مانند سودی است که به کشور باز می‌گردد.

هادیانفر درباره اربعین گفت: بیشترین تصادفات در این بخش مربوط به نداشتن راه‌های جدا شونده، خستگی و خواب آلودگی بوده است. امسال بیش از ۲ میلیون نفر تاکنون برای اربعین ثبت نام کرده اند که پیش بینی شده که امسال ۹ روز قبل از اربعین این سفر‌ها شروع می‌شود؛ بنابراین باید مدیریت زمان داشته باشیم. ۳ مرز مهران، چذابه و شلمچه بیشترین تردد را خواهد داشت که ۶۵ درصد آن از مرز مهران خواهد بود.

او گفت: در شهریور بیشترین تصادفات را خواهیم داشت و از ۱۵ شهریور سفر‌های پایانی مردم شروع می‌شود و بیشترین مسیر‌های پر تردد هم برای خراسان رضوی، گیلان و مازندران خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پلیس راهور کمال هادیانفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۱۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین مافی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران کلانتری ۱۸۱ چیتگر در حال گشت زنی در خیابان‌های اطراف دریاچه چیتگر بودند که یک دستگاه خودروی سواری سفید با ۲ سرنشین را مشاهده کردند که در حال زاغ زنی خودروهای پارک شده بودند.

وی ادامه داد: پس از استعلام پلاک مشخص شد خودروی مذکور مسروقه است و همین مساله مأموران را بر آن داشت تا به راننده دستور توقف دهند.

سرهنگ مافی ادامه داد: متهمان بدون توجه به دستور پلیس سعی کردند از محل متواری شوند که با تعقیب و گریزی کوتاه و شلیک به لاستیک خودرویشان، متوقف و دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از خودرو، سه حلقه رینگ و لاستیک، یک عدد جک خودرو که به گفته متهمان در همان ساعات سرقت شده بود، کشف شد.

سرهنگ مافی، تصریح کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی به همراه جزئیات پرونده، در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ برای تحقیقات بیشتر قرار گرفتند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه کرد: خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل GPS، قفل و دزدگیر مجهز کرده و از قرار دادن اشیا قیمتی داخل خودرو خودداری کنند.

کد خبر 6088582

دیگر خبرها

  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • کمبود پارکینگ یکی از معضلات استان قم است
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)
  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین