Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@13:49:19 GMT

۳۵ طرح هفته دولت در عجب‌شیر به بهره‌برداری می‌رسد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۱۵۴۹

۳۵ طرح هفته دولت در عجب‌شیر به بهره‌برداری می‌رسد

جعفر قادری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران شهرستان عجب‌شیر اظهار کرد: کارخانه قطعات خودرویی، اراضی پایاب شبکه آبیاری سد قلعه چای، ساماندهی کفسازی مزار مطهر شهدای شهر عجب شیر، افتتاح اداره تعزیرات حکومتی , خانه بهداشت روستای هرگلان از جمله طرح های آماده افتتاح در شهرستان است.

وی ادامه داد: کافونوری هوایی روستای رحمان از مرکز شهرک ولیعصر،  تجهیزات دیتا، سیستم انتقال بلوار شهدا، توسعه سیستم انتقال شهرک ولیعصر و توسعه سیستم انتقال روستای چوپانکره از دیگر طرح های افتتاحی در این هفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار عجب‌شیر گفت: همچنین گلخانه هیدروپونیک، آسفالت شهرک ولیعصر، ۱۸ بوفه در شهرک ولیعصر ، فیال کاری میدان بسیج مقابل بیمارستان ، جدول گذاری ورودی و محوطه سازی میدان ولی امر، جدول گذاری پارک ساحلی، آسفالت سطح شهر و آسفالت جاده پادگان هم در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.
وی از افتتاح ۴۸۵۰ واحد مسکونی روستایی خبر داد و ادامه داد: کانال سنگی روستای هروان، جدول گذاری و تعریض معابر و اجرای طرح هادی روستاهای مهرآباد، بولالو ،قبادلو و شیراز، ساماندهی مزار شهدای روستای شیراز ، زیرسازی ، بهسازی و آسفالت ریزی معابر روستای رازیا ، نبرین ، پسیان ،گوروان آغجه اوبه و شیراز ، دیوارکشی و ساماندهی محوطه آرامستان روستای نانسا، پست بانک روستای گل تپه، دیوار سنگی روستای خانیان ، غسالخانه روستای ینگجه و آسفالت ریزی و زیرسازی روستای محمود آباد از دیگر طرح هایی است که هفته دولت بهره برداری می شود.

قادری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسب و مغتنمی برای بیان، انعکاس و ارایه خدمات و اقدامات دولت درحوزه های مختلف شهرستان است تا مدیران دستگاه های اجرایی خدمات و عملکرد دولت را که همان دستاوردهای نظام است، به نحو مطلوب تری از طریق رسانه ها و خبرنگاران به اطلاع مردم برسانند.
وی خدمت بی منت به مردم و تلاش برای گره گشایی از مشکلات آنان را وظیفه همه مدیران و مد نظر مسوولان دانست و افزود: دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، دیدار مردمی مسئولین ، برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هفته دولت، غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا ، برپایی میز خدمت با حضور مدیران ادارات و ارگان ها را از برنامه های پیش بینی شده برای گرامی داشت هفته دولت در شهرستان عنوان کرد.
دوم تا نهم شهریورماه به مناسبت شهادت شهیدان محمد علی رجایی (رئیس جمهور) و محمد جواد باهنر(نخست وزیر) هفته دولت نامگذاری شده است.

برچسب‌ها هفته دولت مراغه عجب شیر دولت مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت مراغه عجب شیر هفته دولت مراغه عجب شیر دولت مردمی شهرک ولیعصر هفته دولت عجب شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۱۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بابک دارابی در نشست مصوبات سفر هیات دولت از محل نفت اظهار کرد: اعتبارات تخصیص یافته برای خوزستان در دور اول سفررییس جمهور و حوزه مسئولیت‌های اجتماعی ۸.۷ همت بود که تا کنون ۴.۲ آن پرداخت شده است.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌های استاندارخوزستان و معاونان وی و همچنین رویکرد جهادی مدیران استان امیدواریم بتوانیم بازخورد مثبتی از اجرایی شدن طرح‌ها داشته باشیم.

در ادامه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان اظهار کرد: در مجموع سفر‌های رییس جمهور به خوزستان، مسئولیت‌های اجتماعی نفت یکی از محل‌های تامین اعتبار طرح‌های سفر به این استان است.

محمد خانچی بیان کرد: آخرین وضعیت اجرای طرح‌ها در استان با حضور دستگاه‌های اجرایی بررسی شد و بر جذب حداکثری اعتبارات سفر به منظور شتاب بیشتر در همه شهر‌های استان تاکید شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با کمک وزارت نفت بخش عمده طرح‌های نیمه کاره تا پایان دولت سیزدهم تکمیل و به بهره برداری برسد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود