Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت بیرانوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، در خصوص عدم تمایل برخی شهروندان از کارتخوان برای خرید نان ، توضیح داد: تاکنون از ۱۹۶۵ واحد نانوایی که سهمیه دولتی دارند ۱۷۰۰ واحد به کارت‌خوان‌های جدید و هوشمند مجهز شده‌اند.

وی افزود: با مجهز شدن همه نانوایی‌ها به کارت‌خوان الزاماتی ایجاد خواهد شد که صرفا خرید نان با کارتخوان انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی منطقه لرستان با بیان اینکه منفعت استفاده از کارت‌خوان برای خرید نان متوجه مردم است، عنوان کرد: زیرا از یک طرف سیستم نظارت بر نانوایی‌ها هوشمند می‌شود و خلاهای نظارتی را نخواهیم داشت، از طرفی داشبورد مدیریت کارتخوان سیستم نظارتی را قادر می‌کند به صورت متمرکز واحد‌های نانوایی را رصد کند.

بیرانوند گفت: ساعت کار، کم فروشی، گران‌فروشی و تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها با کارتخوان‌های هوشمند قابل رصد و پیگیری است.

وی ادامه داد: همچنین سیستم پیامکی به داشبورد مدیریت در آینده متصل خواهد شد که به محض بروز تخلف برای نانوایی پیامک زده می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی منطقه لرستان تاکید کرد: از شهروندان تقاضا دارم به سمت استفاده از کارت‌خوان برای خرید نان بروند، زیرا هم از بعد بهداشتی و هم از بعد کیفیت در آینده حایز اهمیت است.

 بیرانوند بیان کرد: میزان فروش نان و میزان مشتری کیفیت نان را مشخص می‌کند، و اگر ببینیم کیفیت نان در نانوایی رعایت شود سقف سهمیه آرد برداشته می‌شود، در مقابل واحد‌های متخلف با کاهش سهمیه مواجه خواهند شد.

وی افزود: واحد‌های متخلف یا از چرخه تولید خارج می‌شوند یا ناچار به برطرف کردن مشکلات است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی منطقه لرستان در ادامه در خصوص کیفیت آرد استان نیز توضیح داد: آرد استان استاندارد است، زیرا کیفیت آرد در کمیته ارزیابی نمایندگان دستگاه‌هایی مانند دانشگاه علوم پزشکی، صمت، استاندارد که فاکتورهای کیفی را بررسی می‌کنند، مشخص می‌شود.

بیرانوند افزود: همچنین فاکتورهای کیفی تولید واحد‌های آسیابانی و کارخانجات آرد توسط کارشناسان کمیته ارزیابی بررسی می‌شود و در صورت نبود کیفیت فعالیت را متوقف می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: نکته دیگر اینکه نانوایی‌ها مختار هستند از کارخانجات متعدد خریداری کنند، زیرا ما رقابت را لحاظ کرده‌ایم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی منطقه لرستان با اشاره به اینکه کیفیت نان تنها به کیفیت آرد وابسته نیست، گفت: عدم استفاده از خمیر مایه، استفاده از مواد افزودنی، نبود کارگر ماهر و موارد دیگر در کیفیت نان تاثیر گذار هستند.

بیرانوند در پایان صحبت‌های خود با بیان اینکه تولید گندم سال جاری در استان با وجود خشکسالی مطلوب بوده است، اظهار کرد: گندم تولیدی استان نیاز یک ساله را تامین می‌کند و نیازی به واردات گندم نیست.

 انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سهمیه آرد توزیع کارتخوان یارانه مدیرکل غله لرستان نانوایی ها کیفیت نان کارت خوان خرید نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۱۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بوئین و میاندشت گفت: این واحد صنفی فروش دخانیات به دلیل پافشاری بر ارتکاب تخلف تقلب و تداخل صنفی به دستور رئیس شعبه ویژه گشت سیار مهروموم شد.
رحمان صبوحی افزود: پرونده تقلب این واحد صنفی درشعبه اول بدوی شهرستان بوئین و میاندشت رسیدگی شد.

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد
  • خسارت خشکسالی به ۱۴۰ هزار هکتار محصول گندم بوشهر
  • آبیاری دغدغه مهم کشاورزان گندم کار در شهرستانهای شوش و کرخه است
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود