Web Analytics Made Easy - Statcounter

امان الله بامری از برگزاری میز خدمت جهادی هم زمان با برگزاری نمازجمعه در هفته دولت در مصلی امام علی (ع) با حضور استاندار و معاونین استانی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امان الله بامری مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگو با "راه آرمان" با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های هفته دولت و ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت شهدای دولت، به ویژه شهید رجایی و باهنر و شهدای کارمند استان کرمان گفت: در هفته دولت جریان سازی تبلیغی در ادارات و دستگاه های اجرایی با تهیه و توزیع بنر و بروشور و پوستر  توسط پایگاه های مقاومت بسیج ادارات و تجلیل از مدیران و کارمندان برخوردار از روحیه انقلابی و جهادی  انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بامری توضیح داد: مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام و رهبری و غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای استان کرمان توسط دولت مردان استان کرمان همزمان با کل کشور در دوم شهویور ماه برگزار می شود.

 وی از برگزاری یادوراه شهدای کارمند و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان در ۷ شهریور ماه در گلزار شهدای کرمان  خبر داد و گفت: همایش بزرگ کارمندان بسیجی و خانواده های شهدای کارمند به میزبانی شهرستان سیرجان برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه ثارالله استان کرمان  از برگزاری میز خدمت جهادی در ۴ شهریور ماه هم زمان با برگزاری نمازجمعه  در مصلی امام علی (ع)  با حضور استاندار و معاونین استانی خبر داد.

وی با اشاره به اینکه توسط کمیته بانوان در طول هفته دولت  اجرای نشست های سبک زندگی ایرانی اسلامی انجام می شود ادامه داد: اردوی جهادی و میز خدمت در مناطق محروم و کم برخوردار هم زمان با سراسراستان در ۸ شهریور ماه برگزار می شود.

بامری بابیان اینکه در هفته دولت تهیه و توزیع کمک های مومنانه را در دستور کار داریم، تشریح کرد: در این هفته کارمندان بسیجی در پویش نذر خون به نیابت از شهدای کارمند در تاریخ ۹ شهریور ماه به کمک نیازمندان به خون میشتابند

وی در پایان از برگزاری کارگاه آموزشی سواد رسانه ویژه کارمندان در تاریخ ۱۵ شهریور ماه  با حضور سخنران کشوری و برگزاری همایش روز بسیج کارمندان در ۵ شهریور ماه خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهدای کارمند هفته دولت استان کرمان شهریور ماه میز خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۱۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت

وی با اشاره به دیگر پویش های این شبکه در سال جاری گفت: از ابتدای سال پویش های مختلف همچون پویش برای روز قدس و ... برگزار کردیم و تلاش می کنیم تا مخاطب همیشه همراه ما باشد. ضمن اینکه تعداد آثار ارسالی برای پویش ها بسیار قابل توجه است. 

مدیر فضای مجازی با تاکید بر برپایی پویش «یک جمله زیبا به آموزگارم» عنوان کرد: با وجود اینکه تنها چند روز از برگزاری پویش گذشته اما اقبال مردم بسیار خوب بوده و آثار ارسالی نشان می دهد مردم همیشه به مقام شامخ معلم توجه می کنند و برایشان ارزشمند است. از سوی دیگر بستر دریافت آثار ارسالی مردم در پایگاه مجازی رادیو سلامت فراهم شده که مرتب و به موقع رصد و بهینه سازی می شود تا شرکت کنندگان بدون کوچکترین مشکل آثار خود را ارسال کنند.

وی ادامه داد: فایل های صوتی ارسال شده به این پویش در برنامه زنگ تفریح و تصاویر ارسالی در رادیو نمای سلامت پخش می شود. این پویش به منظور تشکر و قدردانی از مقام آموزگاران که نقش بسزایی در تربیت نسل آینده دارند در فضای مجازی رادیو سلامت برپا شده است.

دیگر خبرها

  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت
  • برگزاری ۸۰ میز خدمت تامین اجتماعی استان مرکزی در هفته کار و کارگر
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد
  • همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک