Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مرکز هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت هنرمند پیشکسوت رشته نگارگری پیام تسلیتی را صادر کرد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از واحد ارتباطات و رسانه مرکز هنر‌های تجسمی، عبدالرضا سهرابی مدیرکل مرکز هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیامی درگذشت «مهین افشان‌پور» هنرمند پیشکسوت رشته نگارگری را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن این پیام به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت هنرمند شایسته و ارجمند رشته نگارگری؛ بانو «مهین افشان‌پور» موجب تاسّف و تالّم خاطر شد. اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم مرحومه افشان‌پور و جامعه نگارگری کشور، علوّ درجات الهی را برای آن فقیده فرهیخته مسئلت می‌کنم.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هنرهای تجسمی مهین افشان پور هنر نگارگری مرکز هنر های تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۱۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: این مسابقات در سه روز و در شکل اردوی تفریحی و رقابتی برای دانش آموزان پسر و دختر به صورت مجزا در حال برگزاری است.

مولوی افزود: حدود ۳۰۰ دانش آموز پسر و ۳۰۰ محصل دختر در این دوره به رقابت می‌پردازند.

او با اشاره به اینکه این مسابقات در قسمت‌های و رشته‌های تحقیقی و آوایی برگزار می‌شود، ادامه داد: رشته‌های آوایی شامل حفظ قرآن کریم، ترتیل، قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی قرآن، اذان و مداحی مخصوص پسران در حال برگزاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: رشته‌های پژوهشی نیز شامل تفسیر یا فهم قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشاء نماز است.

مولوی ادامه داد: این دوره از مسابقات به دلیل حضور دانش آموزان در اردوگاه شامل فوق برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی متنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • هنرنمایی زنان عشایر در ۳۰ رشته صنایع دستی
  • «از خارجی‌ها همه جا» تا «بنی آدم اعضای یک پیکرند» در دوسالانه هنر ونیز
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت