Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@17:09:31 GMT

جهاد تبیین راه مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۱۷۲۴

جهاد تبیین راه مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن

سردار حکمتیان راز گفت: دشمن در فضای مجازی طرح هجوم فرهنگی را با هدف تاثیرگذاری بر اذهان نوجوانان و جوانان دنبال می‌کنند که جهاد تبیین نیز راه مقابله با این نوع جنگ نرم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس؛ همایش عاشقان حسینی و گردهمایی عملیات روانی گردان‌های امام حسین علیه‌السلام مناطق گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد (تیپ 48سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد) صبح امروز سه شنبه اول شهریورماه با حضور خانواده‌های پاسداران در سالن اجتماعات شرکت نفت و گاز گچساران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حسن حکمتیان راز، فرمانده تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در همایش عاشقان حسینی در گچساران گفت: نام و نشان تیپ 48سپاه فتح بر تارک پرافتخار این کشور می درخشد، سال های سال است که فرزندان برومند این استان در مرزهای جمهوری اسلامی ایران در مناطق شرق، غرب، جنوب غرب و نیز در شمال غرب کشورمان در حال آفند و پدافند با گروهک‌های تروریستی، کموله، دموکرات، پژاک، تکفیری‌ها و سوداگران مرگ و ... هستند.

وی افزود: عزیزان تیپ 48 فتح استان نه فقط در صحنه جنگ سخت و امنیتی پای کار هستند، که در ناآرامی‌های سال‌های گذشته نیز این تیپ 48سپاه فتح استان بود که با اقتدار، صلابت و با ظرفیت و توانمندی که داشت در شهرستان‌های استان ورود کرد و از امنیت مردم نیز دفاع کرد.

سردارحکمتیان راز ادامه داد: همکاران عزیز بنده در عرصه‌ها و حوادث مختلفی همچون سیل، زلزله، بیماری کرونا و نیز در سازندگی، محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم در جای جای کشورمان جهادگونه پا به میدان گذاشتند، در سیل لرستان، سیل خوزستان، زلزله کرمانشاه و زلزله سی‌سخت شبانه روز همت ورزیدند و  در همین سیل های امسال نیز خدمت ها ارائه دادند.

فرمانده تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدگفت: به عنوان نمونه در زلزله سی سخت نیز هفت هزار خانه را با ماشین آلات و امکانات تیپ 48نیز جابجا کردیم، تیم امداد و انتقال ما یعنی پایگاه های سلامت، آمبولانس ها، اورژانس صحرایی و... در شهر سی‌سخت از ساعات اولیه وقوع زلزله خدمت رسانی داشتند و ماشین آلات مهندسی ما نیز هزاران هکتار از اراضی مردم سی سخت را نجات دادند.

وی افزود: امروز نیز دستگاه ها و ماشین آلات مهندسی تیپ 48سپاه فتح در دورترین روستاهای استان به مردم خدمت رسانی می کنند و ما این  اقدامات را منت نمی دانیم بلکه توفیق بزرگ الهی می دانیم و به آن هم افتخار می کنیم، بنابراین تیپ 48فتح در اوج قله افتخار قرار دارد و هر جایی که گره ای برای خدمت به مردم وجود داشته باشد فرزندان این استان در تیپ 48 فتح گره گشایی می کنند در آتش سوزی های کوه خائیز و جنگل‌های ارتفاعات گچساران نیز در کار مهار، کنترل و پایش آتش سوزی همه عزیزان پاسدار نیز پای کار بودند.

سردار حکمتیان راز ادامه داد: امروز اقتدار تیپ 48فتح را باید در مناطق مختلف خوزستان جستجو کرد، در سردشت، در پیرانشهر، در آذربایجان غربی، در کردستان و باید نام و نشان تیپ 48سپاه فتح را در سیستان و بلوچستان جستجو کنید، در حالی که اقدامات تیپ 48سپاه فتح استان در گستره جغرافیایی کشورمان دیده می شود.

وی اظهارکرد: امروز این اقتدار و این عزت را مدیون تلاش های خالصانه همکارانم در تیپ 48فتح می دانم، باید توجه کرد که همه آبرو و عزت مان در گردان های امام حسین علیه السلام هستند،هرجایی که مشکلی به وجود می آید این عزیزان نیز ورود می کنند و هر ماموریتی که هم به آنها محول می شود به بهترین شکل ممکن به سرانجام می رسانند.

فرمانده تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:بنابراین آنچیزی که ارزشمند است همراهی خانواده های این عزیزان با سختی ها است و اگر همیاری خانواده ها نبودند این افتخارات نیز رقم نمی خورد،امروز خانواده های پاسداران رسالت بسیار سنگینی برعهده دارند چرا که رسالت همسران و فرزندان پاسداران یک رسالت زینبی است.

سردار حکمتیان راز گفت: امروز نیز همسران پاسداران نقش اصلی را در تحکیم بنیان خانواده و تعلیم و تربیت فرزندان ایفا می کنند. بنابراین دشمن در فضای مجازی و رسانه ای به‌دنبال سیاه‌نمایی علیه نظام اسلامی است و از طریق فضای مجازی طرح هجوم فرهنگی را با هدف تاثیرگذاری بر اذهان نوجوانان و جوانان دنبال می کنند اگرچه برای سست کردن بنیان خانواده ها از هیچ تلاشی نیز دریغ نخواهد کرد که جهاد تبیین نیز راه مقابله با این نوع جنگ نرم است.

وی افزود: امروز در مکتب انسان ساز اسلام قرار داریم و این خودش یک نعمت بزرگ است، اسلام میان شمشیرهای رزم و جهاد بود که امپراتوری ها بزرگ جهان را در هم شکست اما برای حفظ و صیانت از اسلام ناب محمدی(ص) جانفشانی های بسیاری هم در طول تاریخ رقم خورده است.

فرمانده تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در پایان بیان کرد: از این رو عاشورا؛ مکتب ایثار و نهضت احیای انسانیت است چرا که اباعبدالله الحسین علیه السلام در قیام کربلا رسم دین داری و آیین وفا داری را با شهادت و تقدیم خون خویش و یاران شان برای بشریت به میراث گذاشتند و امروز هم خانواده های پاسداران باید مظهر و الگوی ایمان و تقوا در جامعه باشند.

گفتنی است این آیین به میزبانی گردان 485 امام حسین علیه السلام گچساران برگزار شد که با تجلیل از خانواده های پاسدار،مداحی توسط مداح سید عین الله رضایی، آسیب شناسی خانواده با حضور "رضاپور" روانشناس برجسته استان،مسابقه فرهنگی بین فرزندان کارکنان و...همراه بود.

ادامه تصاویری از این آیین را شاهد باشید.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تیپ 48سپاه فتح علیه السلام خانواده ها سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۱۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برهنگی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان در اجتماع عظیم مردم مشهد که به حمایت از طرح نور گرد هم آمده بودند در بخشی از سخنان خود عنوان داشت: موضوع عفاف و حجاب و برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها، با هدف نفوذ و استحاله است.

وی افزود: ما به حکم قانون و به خواست مردم، مسؤولین به ویژه رئیس جمهور، رئیس دستگاه قضا، وزیر کشور و با حمایت نمایندگان و رئیس مجلس وارد این صحنه شدیم؛ در کنار مضجع شریف حضرت علی بن موسی‌الرضا قسم یاد می‌کنیم و عهد و پیمان می‌بندیم با جانبازان و شهدا و کسانی که دل در گرو خدا بستند تا حمایت‌های مردم عزیز را داریم به لطف خدا و عنایات اهل بیت (ع) به هیچ عنوان از این جنگ شناختی و حوزه اجتماعی که رها شده بود و مورد هجمه دشمن قرار گرفته، لحظه‌ای آرام و قرار نداشته و برای رسیدن به عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد.

کد خبر 6094570

دیگر خبرها

  • برهنگی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • لزوم تبعیت و الگوبرداری از شهید مطهری در جهاد تبیین
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود